Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
221/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ainakaan tule nyt mieleen mitään salaisuutta. Isot salaisuudet, jotka pimitetään puolisolta ovat mielestäni hyvin haitallisia.

En oikein näe järkeä parisuhteessa, missä on tarvetta peittää olennaisia asioita itsestä tai missä täytyy jotenkin pelätä toisen reaktiota. Eikö silloin olisi parempi etsiä sopivampi kaveri? Jotkut viestit tässä ketjussa ovat jopa surullisia.

Toisaalta näkyy käytännössä miten hankalaa on, jos rahankäyttö ja suhde rahaan on puolisoilla hyvin erilaista. Itse olen äärimmäisyyteen asti rauhaa rakastava ihminen eli jos jossain ihmissuhteessa tulee ristiriitaa, lopetan sen siihen. Ehkä tämä piirre on pelastanut monelta haitalliselta asialta.

On tilanteita, joissa se ei nyt vaan ole niin yksinkertaista kuin "etsi itsellesi sopivampi kaveri".

En väittänytkään sen olevan yksinkertaista. Itse asiassa olen sitä mieltä, ettei se välttämättä ole missään tilanteessa yksinkertaista (siis löytää itselleen sopiva pari), ei varsinkaan enää sitten, kun on vanhempi ja on lapsia. Lasten kasvettua voi muuttua helpommaksi taas.

Niin, meinasin vaan vastaukseksi kysymykseen "eikö silloin olisi parempi etsiä sopivampi kaveri?". Joskus tilanne on sellainen, että sen sopivamman kaverin etsiminen aiheuttaisi itselle ja läheisille kokonaisuutena enemmän pahaa oloa kuin hyötyä. Siksi joskus valitaan jäädä suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei ole se kaikkein sopivin.

Ymmärrän, nuo ovat monisyisiä tilanteita.

Vierailija
222/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma salaisuuteni on se, etten koko parin vuoden parisuhteen aikana ole saanut yhden ainutta orgasmia, vaikka mieheni niin luulee... En tiedä miksi aloin teeskentelemään orgasmit kun aiempien seksikumppaneiden kanssa en ikinä edes teeskennellyt, ja nyt on jo aivan liian myöhäistä kertoa...

Näin miehenä annan vinkin, että älä koskaan kerro.

Oma vaimo kertoi yli 10 vuoden jälkeen kerran kännissä, ettei ole saanut koskaan kanssani orgasmia, vaan on feikannut kaikki. Meidän seksielämä lässähti aika täydellisesti sen jälkeen, kun mikään mitä minä teen, ei vaan hänelle orgasmia aikaansaa. Olisin mieluummin elänyt valheessa, kuin tiennyt totuuden.

Jos haluat muutosta ja tiedät, mitä mies voi tehdä saadaksesi orgasmin, ohjaa vaan miestä hienovaraisesti kohti oikeita juttuja. Mutta älä koskaan kerro, että olet feikannut. Mikään ei tunnu miehestä pahemmalta kuin se, ettei osaa tehdä mitään tyydyttääkseen naistaan.

Naisena olen sitä mieltä, ettei sitä voi millään tavalla sinun viaksesi laskea, jos joku on valehdellut eikä saa orgasmia. Kyse ei välttämättä ole millään tavalla sinusta eikä sinulla edes ole ollut mahdollistakaan tehdä "oikein", kun et ole tiennyt totuutta. Eli mielestäni kannat tässä turhaa taakkaa, te molemmat ehkä kannatte.

Asiaa voisi käsitellä jossain, jos haluatte ettekä vielä ole tehneet sitä. Silloin tilanteeseen voisi tulla parannusta, kukapa tietää.

Tässä onkin ongelma se että vaimo on feikannut. Tiedän että se on tapana, sillä loppujen lopuksi harva pariskunta saa panemalla ja samaan aikaan, mutta mutta olisi olut ihan okei kertoa ettei saa yhdynnässä, ihan kaikki miehetkään ei aina saa. Oikeasti tiedän miehiä jotka feikkaavat.

Minäkään en saa, mutta koska tällaiset asiat on hyvä ratkoa yhdessä niin kerroin, ja nyt kumpikin saa mitä haluaa. Parisuhde toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että noita ruokakontrolli friikkejä! Ja miten moni nainen sietää kaikkea p""kaa miehiltä ettei vaan jäis yksin!

Vierailija
224/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma salaisuuteni on se, etten koko parin vuoden parisuhteen aikana ole saanut yhden ainutta orgasmia, vaikka mieheni niin luulee... En tiedä miksi aloin teeskentelemään orgasmit kun aiempien seksikumppaneiden kanssa en ikinä edes teeskennellyt, ja nyt on jo aivan liian myöhäistä kertoa...

Näin miehenä annan vinkin, että älä koskaan kerro.

Oma vaimo kertoi yli 10 vuoden jälkeen kerran kännissä, ettei ole saanut koskaan kanssani orgasmia, vaan on feikannut kaikki. Meidän seksielämä lässähti aika täydellisesti sen jälkeen, kun mikään mitä minä teen, ei vaan hänelle orgasmia aikaansaa. Olisin mieluummin elänyt valheessa, kuin tiennyt totuuden.

Jos haluat muutosta ja tiedät, mitä mies voi tehdä saadaksesi orgasmin, ohjaa vaan miestä hienovaraisesti kohti oikeita juttuja. Mutta älä koskaan kerro, että olet feikannut. Mikään ei tunnu miehestä pahemmalta kuin se, ettei osaa tehdä mitään tyydyttääkseen naistaan.

Naisena olen sitä mieltä, ettei sitä voi millään tavalla sinun viaksesi laskea, jos joku on valehdellut eikä saa orgasmia. Kyse ei välttämättä ole millään tavalla sinusta eikä sinulla edes ole ollut mahdollistakaan tehdä "oikein", kun et ole tiennyt totuutta. Eli mielestäni kannat tässä turhaa taakkaa, te molemmat ehkä kannatte.

Asiaa voisi käsitellä jossain, jos haluatte ettekä vielä ole tehneet sitä. Silloin tilanteeseen voisi tulla parannusta, kukapa tietää.

Tässä onkin ongelma se että vaimo on feikannut. Tiedän että se on tapana, sillä loppujen lopuksi harva pariskunta saa panemalla ja samaan aikaan, mutta mutta olisi olut ihan okei kertoa ettei saa yhdynnässä, ihan kaikki miehetkään ei aina saa. Oikeasti tiedän miehiä jotka feikkaavat.

Minäkään en saa, mutta koska tällaiset asiat on hyvä ratkoa yhdessä niin kerroin, ja nyt kumpikin saa mitä haluaa. Parisuhde toimii. 

Niin, sehän tuossa on ongelman ydin, että miksi on katsonut tarpeelliseksi feikata ja miksi on feikkaamisensa lopulta paljastanut. Molemmat asiat ovat tärkeitä selvittää, jolloin voidaan ehkä mennä eteenpäin.

Kommenttini taustalla oli se, että kun paljastaa salaisuutensa, voi sen takana olla tarve vahingoittaa ja kostaa. Voi tietysti olla takana muutakin, kuten se, että haluaisi luopua aiemmista ajatuksistaan siitä mitä seksiltä toivoo.

Silti, salaisuuksien lopulta paljastuessa, ei paljastajalla aina riitä ymmärrystä sitä kohtaan, joka saa tietää, että hänelle on oltu epärehellisiä. Tuollainen voi olla traumaattinen asia, mistä selviäminen voi kestää ja vaatia jopa kumppanin vaihtamista toiseen.

Tätä kannattaa pohtia, kun pitää salaisuuksia ja paljastaa niitä. Salaisuudet ovat lähes aina eri tavalla yllättäviä paljastuessaan kuin salaisuutta pitänyt itse toivoo. Koska toisen reaktiota ei voi arvata ja salaisuuksien pitäminen edellyttää muihin kohdistunutta projektiivista ajattelua.

Vierailija
225/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt kaikkia kumppaneitani, myös häntä. 

Surullista. Miksi haet ylipäätään parisuhteeseen jos tiedät että et pysty olemaan uskollinen ?

Hyvä kysymys. Itse asiassa kyse ei ole siitä, ettenkö pystyisi. 

Ehkä olen turvautunut toiseen, koska pääsemme tapaamaan niin harvoin.

Ehkä koska haluan kokea kaikenlaista niin kauan kuin se on mahdollista.

Ehkä koska en kuitenkaan halua luopua hänestä muutaman hassun seikkailun takia. 

Ehkä olen antanut itselleni luvan siihen, koska hänellä puolestaan on seksisuhde samaa sukupuolta olevaan tyyppiin, koska on bi, enkä voi auttaa siinä asiassa. 

Ehkä koska olen kusipää?

Entä jos naisesi toimisi samoin ja "ei haluaisi luopua sinusta muutaman "seikkailun" takia?"

Arvostaisitko naista enään ? Niinpä. Kato peiliin, olet oksettava.

Juu. Ei tullu kukkia , tuli tippuri . Sääliksi käy ton naista.

Miksi oletatte, että tuo pettäjä on mies?

Vierailija
226/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.

Näin miehenäkin voin todeta että sukkahousut naisella ovat kyllä melkoinen turnoff. Jotenkin "mummomainen" asuste.

Vierailija
227/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoma jotenkin hauska mutta teidän muiden ei. Seksi ja salasuhteet pilasi tämänkin ketjun.

Vierailija
228/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitoudu ja omista mitään mitä en voi jättää 15sek.taakseni.

Vierailija
229/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, minäkin ihmettelin sitä samaa ja mikäs pömpykkä se maha sitten olikaan. Jotain ihmeteltävää aina joskus tuleee, eikä kovin viksuja suinkaan.

Vierailija
230/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Vaimo ei tiedä että olen bi, ja käyn silloin tällöin purkamassa paineita miesten kanssa. Omalla puolisolla on aika suvaitsematon suhtautuminen sukupuolivähemmistöihin, joten olen katsonut helpommaksi pitää tämän omana tietonani. Lisäksi olen pitänyt n. puolen miljoonan sijoitussalkun erillään perheen taloudesta. Jos joskus tulisi ero, niin on hyvä ettei tarvitse kaikkea jakaa, kun ei aikanaan tullut tehtyä avioehtoa.

Vierailija
231/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rahastosijoituksia joista en ole kertonut.

Tälleen sijoittajana itsekin en ymmärrä mitä salattavaa tuossa on lähtökohtaisesti. Toki ei myöskään retosteltavaa. Jos ei tule puheeksi niin ei tule, mutta jos ne pitäisi varsinaisesti salata, miettisin että luotanko kumppaniin oikeasti ja mistä se johtuu.

Vierailija
232/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut vaimolleni, että ennen hänen tapaamistaan olen harrastanut seksiä myös miesten kanssa. Oikeastaan olen pannut useampaa miestä kuin naista elämäni aikana. Vaimo ei ole mitenkään homovastainen, mutta tuota puolta itsestäni en halua hänelle kertoa. Vaimo on muutaman kerran ehdotellut kolmen kimppaa toisen miehen kanssa ja minua tämä myös kovasti kiinnostaisi. Tosin siten että voisin panna myös sen miehen kanssa. En tiedä uskallanko tällaista kuviota ehdottaa.

M37

Vierailija
233/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän miehelleni että joudun menemään kerran viikossa toimistolle tekemään töitä. Valehtelen siksi koska en halua pahoittaa hänen mieltään. Mies voisi siis viettää 24/7 yhdessä, mutta minä en. :D

Vierailija
234/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaista on vähän, useimmat niistäkin on salaisia vain siksi, että asia ei koskaan tule puheeksi.

Asioita, jotka olen jättänyt kertomatta tai kertonut vain puolittain ovat se, että vaimo on ensimmäinen oikea seurustelusuhteeni ja olin 30v poikkeus tallella kun tapasimme.

En myöskään ole kertonut tyhjentävästi nuoruuden mt-ongelmista. Hän tietää, että kärsin 'burnoutin', mutta ei ole udellut sen enempää.

Oikeasti kärsin vakavasta masennuksesta ja pahoista ahdistuskohtauksista. Niin pahoista, että olin vuosia työkyvytön.

Vierailija
235/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan suu seksiä itsellen 

Vierailija
236/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin masturboidessa työnnän sormiani peppuun. Se tuntuu aivan taivaalliselta. Mieheni mielestä kaikki peppuhommat on sairasta ja en halua kertoa. Voisin haluta kokeilla peppuun jotain muutakin, mutta tarvitsisin siihen jonkun toisen kumppanin. En kuitenkaan halua pettää miestäni joten tyydyn sormiini. Jos joskus tulee ero, niin toivon löytäväni kumppanin joka ei säikähdä peppujuttuja.

Vierailija
237/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole kertonut aviomiehelleni raha-asioistani. Mulla on oikein muheva osakesalkku. Avioero on tulossa, mutta kukaan ei tiedä eikä tule tietämään...

Vierailija
238/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin yksinelämisestä.

Olen suhteessa lasten takia.

Vierailija
239/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jo kaukana aloituksesta ja vastauksista siihen enkä jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta jäin miettimään, millaista ruokaa syötte, jos sinulle tulee jo parin tunnin päästä niin kova nälkä, että pitää saada lämpimiä voileipiä. Miten se miesystävä pärjää sillä samalla ruualla, josta sinä et saa riittävästi energiaa? Kevyttä hiilarihöttöäkö? Vai onko kyseessä todellinen lohturuoka? Eli että jokin mättää teidän suhteessanne, ja niillä voileivillä yrität tukahduttaa ongelmiasi?  

Vierailija
240/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole kertonut aviomiehelleni raha-asioistani. Mulla on oikein muheva osakesalkku. Avioero on tulossa, mutta kukaan ei tiedä eikä tule tietämään...

Jos miehelläsi on edes kohtuullisen osaava juristi, niin osakeomistukset on hyvin helppo selvittää vaikka et sanoisi niistä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme