Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
201/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saisi syödä lämppäreitä :(

Miehen mielestä kerran viikossa riittää :( minun mielestä se on liian vähän koska pidän niistä niin paljon :D

Sitten miehen kannattaa varmaan syödä niitä kerran viikossa, en ymmärrä miksi sinun syömisesi hänelle kuuluu?

Yksinolon kaipuun kyllä ymmärrän.

Vierailija
202/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on toisessa pankissa tili, jossa on omia säästöjäni reilu kymppitonni pahan päivän varana. En ole maininnut tästä miehelle, koska hän on rahankäytön suhteen todella huoleton, eli kaikki mikä tulee, menee saman tien kaikkiin turhuuksiin, ja hänen tilinsä on aina tyhjä ennen palkkapäivää. Jos hän tietäisi säästöistäni, hän alkaisi kärttää että eikö voitaisi käyttää ne ulkomaanmatkoihin/kodinelektroniikkaan jne.

Sama! Tienaan enemmän ja elätän perheen lähestulkoon yksin. Mulla on säästössä puolen vuoden palkka ja jonkin verran muita sijoituksia. Mies ei tiedä näistä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on toisessa pankissa tili, jossa on omia säästöjäni reilu kymppitonni pahan päivän varana. En ole maininnut tästä miehelle, koska hän on rahankäytön suhteen todella huoleton, eli kaikki mikä tulee, menee saman tien kaikkiin turhuuksiin, ja hänen tilinsä on aina tyhjä ennen palkkapäivää. Jos hän tietäisi säästöistäni, hän alkaisi kärttää että eikö voitaisi käyttää ne ulkomaanmatkoihin/kodinelektroniikkaan jne.

Sama juttu mulla, en ole kertonut vaimolle säästöistäni, koska ne olisi käytetty hetkessä. Jos menee naimisiin tuhlailijan kanssa, niin on pakko pitää salatiliä.

Vierailija
204/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan tule nyt mieleen mitään salaisuutta. Isot salaisuudet, jotka pimitetään puolisolta ovat mielestäni hyvin haitallisia.

En oikein näe järkeä parisuhteessa, missä on tarvetta peittää olennaisia asioita itsestä tai missä täytyy jotenkin pelätä toisen reaktiota. Eikö silloin olisi parempi etsiä sopivampi kaveri? Jotkut viestit tässä ketjussa ovat jopa surullisia.

Toisaalta näkyy käytännössä miten hankalaa on, jos rahankäyttö ja suhde rahaan on puolisoilla hyvin erilaista. Itse olen äärimmäisyyteen asti rauhaa rakastava ihminen eli jos jossain ihmissuhteessa tulee ristiriitaa, lopetan sen siihen. Ehkä tämä piirre on pelastanut monelta haitalliselta asialta.

Vierailija
205/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä salaisuudet on sallittuja mutta valehtelu on kielletty. Eli ei tarvitse kertoa kaikkea mutta jos jostain asiasta kysytään niin siihen pitää vastata rehellisesti.

Vierailija
206/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma salaisuuteni on se, etten koko parin vuoden parisuhteen aikana ole saanut yhden ainutta orgasmia, vaikka mieheni niin luulee... En tiedä miksi aloin teeskentelemään orgasmit kun aiempien seksikumppaneiden kanssa en ikinä edes teeskennellyt, ja nyt on jo aivan liian myöhäistä kertoa...

Vierailija
207/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut toiseen mieheen ja haaveilen hänestä kaiket päivät ja kirjoitan someen salassa haaveita hänestä.

Tuo on teinirakkautta… kaukainen ihastus, koksa on siksi niin ihana ja täydellinen unelma.

Sen ei ole tarkoituskaan olla muuta kuin kaukainen kiiltokuva.

Lue seksuaalisuuden portaat. Ymmärrät sitten itseäsi paremmin.

Vierailija
208/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule rehellisesti sanottuna suurempia salaisuuksia mieleen. Miehelläni niitä on takuuvarmasti, kun on ennenkin valehdellut vaikka mistä.

Vierailija
209/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä seksistä yhtään.

Itse asiassa koko homma on minulle vastenmielistä.

Vierailija
210/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ihan älyttömästi, ja haluan viettää hänen kanssaan loppuelämäni, mutta seksihommat hänen kanssaan eivät kiinnosta, vaikka toki sitä harrastetaankin. Yhden toisen miehen kanssa kyllä kiinnostaisi ihan liikaakin, mutta mitään ei ole tämän toisen kanssa koskaan tapahtunut eikä tietysti tule tapahtumaankaan.

Vierailija
211/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointihuvitteluni. En juokse vieraissa ja vaimokin saa seksiä väsymiseen asti, mutta käyn "iltalenkillä" 420 puskarun**ailemassa, kuuntelemassa luonnon ääniä ja katselemassa kauniita maisemia kalu kädessä :D En kyttäile mitään lenkkeilijöitä myöskään, muut ihmiset eivät tähän huvitukseen kuulu. Mutta joskus on hieman kiihottavaa heittää mällit johonkin puuhun lenkkipolun varrelle... Sitten voi rentoutuneena kävellä kauniin metsän keskeltä kotiin, puiden lehdetkin näyttävät vihreämmiltä laukeamisen jälkeen!

Vierailija
212/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimako kirjoitti:

Selvää on ainakin se, että ap miehensä kanssa ei voi koskaan  muuttaa yhteen. Koska eihän sitä yhteisessä kodissa voi salaa tehdä lämpimiä voileipiä, jos mieliteko tulisikin.

Niitä saa kahviloissakin. Kait se mies käy joskus jossain.

Vierailija
213/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut toiseen mieheen ja haaveilen hänestä kaiket päivät ja kirjoitan someen salassa haaveita hänestä.

Tuo on teinirakkautta… kaukainen ihastus, koksa on siksi niin ihana ja täydellinen unelma.

Sen ei ole tarkoituskaan olla muuta kuin kaukainen kiiltokuva.

Lue seksuaalisuuden portaat. Ymmärrät sitten itseäsi paremmin.

En ole edellinen, mutta mistä keksit että rakkauden kohde on kaukainen? Tai kirjoittaja pitää häntä täydellisenä?

Vierailija
214/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ainakaan tule nyt mieleen mitään salaisuutta. Isot salaisuudet, jotka pimitetään puolisolta ovat mielestäni hyvin haitallisia.

En oikein näe järkeä parisuhteessa, missä on tarvetta peittää olennaisia asioita itsestä tai missä täytyy jotenkin pelätä toisen reaktiota. Eikö silloin olisi parempi etsiä sopivampi kaveri? Jotkut viestit tässä ketjussa ovat jopa surullisia.

Toisaalta näkyy käytännössä miten hankalaa on, jos rahankäyttö ja suhde rahaan on puolisoilla hyvin erilaista. Itse olen äärimmäisyyteen asti rauhaa rakastava ihminen eli jos jossain ihmissuhteessa tulee ristiriitaa, lopetan sen siihen. Ehkä tämä piirre on pelastanut monelta haitalliselta asialta.

On tilanteita, joissa se ei nyt vaan ole niin yksinkertaista kuin "etsi itsellesi sopivampi kaveri".

Vierailija
215/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tiedä miten vähän pidänkään hänen perheestään. Hänellä on ollut traumaattinen lapsuus ja ne asiat säteilevät jokaisesta sisaruksesta ja vanhemmista myös, mutta jostain syystä heidän täytyy leikkiä täydellistä perhettä ja vanhoista haavoista ei koskaan puhuta. Näiden vuoksi tunteet kuumenevat perheenjäsenillä tasaisin väliajoin ja riitoja on epämiellyttävä katsoa vierestä.

Lisäksi syön joskus herkkuja niin, että en kerro itse aktiivisesti että olen ostanut. Jos mies kysyy tai näkee roskapaperit niin kerron.

Vierailija
216/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma salaisuuteni on se, etten koko parin vuoden parisuhteen aikana ole saanut yhden ainutta orgasmia, vaikka mieheni niin luulee... En tiedä miksi aloin teeskentelemään orgasmit kun aiempien seksikumppaneiden kanssa en ikinä edes teeskennellyt, ja nyt on jo aivan liian myöhäistä kertoa...

Näin miehenä annan vinkin, että älä koskaan kerro.

Oma vaimo kertoi yli 10 vuoden jälkeen kerran kännissä, ettei ole saanut koskaan kanssani orgasmia, vaan on feikannut kaikki. Meidän seksielämä lässähti aika täydellisesti sen jälkeen, kun mikään mitä minä teen, ei vaan hänelle orgasmia aikaansaa. Olisin mieluummin elänyt valheessa, kuin tiennyt totuuden.

Jos haluat muutosta ja tiedät, mitä mies voi tehdä saadaksesi orgasmin, ohjaa vaan miestä hienovaraisesti kohti oikeita juttuja. Mutta älä koskaan kerro, että olet feikannut. Mikään ei tunnu miehestä pahemmalta kuin se, ettei osaa tehdä mitään tyydyttääkseen naistaan.

Vierailija
217/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tilanteita, joissa se ei nyt vaan ole niin yksinkertaista kuin "etsi itsellesi sopivampi kaveri".

En väittänytkään sen olevan yksinkertaista. Itse asiassa olen sitä mieltä, ettei se välttämättä ole missään tilanteessa yksinkertaista (siis löytää itselleen sopiva pari), ei varsinkaan enää sitten, kun on vanhempi ja on lapsia. Lasten kasvettua voi muuttua helpommaksi taas.

Vierailija
218/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä annan vinkin, että älä koskaan kerro.

Oma vaimo kertoi yli 10 vuoden jälkeen kerran kännissä, ettei ole saanut koskaan kanssani orgasmia, vaan on feikannut kaikki. Meidän seksielämä lässähti aika täydellisesti sen jälkeen, kun mikään mitä minä teen, ei vaan hänelle orgasmia aikaansaa. Olisin mieluummin elänyt valheessa, kuin tiennyt totuuden.

Jos haluat muutosta ja tiedät, mitä mies voi tehdä saadaksesi orgasmin, ohjaa vaan miestä hienovaraisesti kohti oikeita juttuja. Mutta älä koskaan kerro, että olet feikannut. Mikään ei tunnu miehestä pahemmalta kuin se, ettei osaa tehdä mitään tyydyttääkseen naistaan.

Naisena olen sitä mieltä, ettei sitä voi millään tavalla sinun viaksesi laskea, jos joku on valehdellut eikä saa orgasmia. Kyse ei välttämättä ole millään tavalla sinusta eikä sinulla edes ole ollut mahdollistakaan tehdä "oikein", kun et ole tiennyt totuutta. Eli mielestäni kannat tässä turhaa taakkaa, te molemmat ehkä kannatte.

Asiaa voisi käsitellä jossain, jos haluatte ettekä vielä ole tehneet sitä. Silloin tilanteeseen voisi tulla parannusta, kukapa tietää.

Vierailija
219/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänytkään sen olevan yksinkertaista. Itse asiassa olen sitä mieltä, ettei se välttämättä ole missään tilanteessa yksinkertaista (siis löytää itselleen sopiva pari), ei varsinkaan enää sitten, kun on vanhempi ja on lapsia. Lasten kasvettua voi muuttua helpommaksi taas.

Niin, meinasin vaan vastaukseksi kysymykseen "eikö silloin olisi parempi etsiä sopivampi kaveri?". Joskus tilanne on sellainen, että sen sopivamman kaverin etsiminen aiheuttaisi itselle ja läheisille kokonaisuutena enemmän pahaa oloa kuin hyötyä. Siksi joskus valitaan jäädä suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei ole se kaikkein sopivin.

Vierailija
220/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tiedä miten vähän pidänkään hänen perheestään. Hänellä on ollut traumaattinen lapsuus ja ne asiat säteilevät jokaisesta sisaruksesta ja vanhemmista myös, mutta jostain syystä heidän täytyy leikkiä täydellistä perhettä ja vanhoista haavoista ei koskaan puhuta. Näiden vuoksi tunteet kuumenevat perheenjäsenillä tasaisin väliajoin ja riitoja on epämiellyttävä katsoa vierestä.

Lisäksi syön joskus herkkuja niin, että en kerro itse aktiivisesti että olen ostanut. Jos mies kysyy tai näkee roskapaperit niin kerron.

Etkö toimi itsekin samalla täydellisen perheen kaavalla, kun et kerro miehellesi, että perheesi on jossain suhteessa tai kokonaisuudessaan epämiellyttävä?

Tämä viesti liippasi läheltä itseäni, sillä en pidä anopistani. Totta puhuen suorastaan vihaan häntä johtuen siitä, miten hän manipuloi lapsiamme näiden ollessa pieniä minua ja sukuani vastaan. Meidän kanssakäymisemme loppui heti, kun se oli lasten iän puolesta mahdollista eli voivat hoitaa itse suhteitaan anoppiin haluamallaan tavalla ja tiheydellä. 

Minusta se, jos joku käyttäytyy oudosti tai vahingollisesti on tärkeä käsitellä lasten kanssa ikätasoon sopivalla tavalla. Se on vahingollista, jos suositaan kaksoisviestintää eli juuri sitä, että pyritään teeskentelemään normaalia, vaikka tilanne ei olisi normaali. Näin lapsiin kehittyy erilaisia kummallisuuksia ja heistä itsestään voi tulla varovaisia, konflikteja turhaan pelkääviä, salaisuuksien kanssa turhaan kamppailevia ihmisiä. Koska vaikeita asioita ei opita käsittelemään omin päin. Kyllä siihen tarvitaan vanhemmilta apua.