Salamimakkara lentokoneessa?
Kommentit (13)
Kaikki välipalat, kuten keksit, leivät, sipsit, karkit ja muu kiinteässä muodossa olevat eväät voit ottaa mukaan turvatarkastuksen läpi. Eväät tulee kuitenkin olla suljetussa pussissa, josta turvatarkastaja voi selkeästi nähdä pussin sisällön. Lennolle ei saa ottaa mukaan kotona valmistettua ruoka-annosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki välipalat, kuten keksit, leivät, sipsit, karkit ja muu kiinteässä muodossa olevat eväät voit ottaa mukaan turvatarkastuksen läpi. Eväät tulee kuitenkin olla suljetussa pussissa, josta turvatarkastaja voi selkeästi nähdä pussin sisällön. Lennolle ei saa ottaa mukaan kotona valmistettua ruoka-annosta.
Kohdemaasta riippuen saattaa olla että noita ei myöskään saa viedä maahan. Kannattaa siis oikeasti syödä ne eväät tai heittää loput pois.
Voi viedä, mutta varaudu siihen, että joudut sen makkaran esittelemään siellä turvatarkastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Puhut puppua. Olen ottanut varmaan 16 kertaa lennolle kotona tehdyn kana-riisi-vihannesannoksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuomassa ulkomailta kokonaista salamimakkaratankoa Suomeen. ap
EU:n ulkopuolelta et saa tuoda Suomeen lihatuotteita.
Pitää kyllä olla erinomaisen hyvä makkara jos kehtaa alkaa roudaamaan ulkomailta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut puppua. Olen ottanut varmaan 16 kertaa lennolle kotona tehdyn kana-riisi-vihannesannoksen.
Tämä on lentoapu- sivulta otettu tieto, ei mun itse keksimä.
No, voi härregyyde. Ajattelin tuoda Unkarista paikallista home made -salamia. Ja voin vannoa, että on hyvää. Ei saa Suomesta samanlaista. Mietin vain, voinko pakata sen käsimatkatavaroihin.
Kun tulin Amsterdamista pelkillä käsimatkatavaroilla, juustot tulivat kyllä sujuvasti Suomeen. Ehkä sitten ne makkaratkin.
ap
Riippuu minne olet sitä viemässä.