Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
421/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Se, että petän ja olen kaappihomo. Jälkikasvu sai myös täitä salarakkaiden epäsiisteyden vuoksi. N...imme nimittäin vaimon ja jälkikasvun tietämättä salapanojen kanssa kodissamme. Vaimo töissä, jälkikasvu koulussa ja itse ilta vuorossa. Pitäähän mun saada "nukkua pitkään" niin jaksan iltavuoron töissä.😅

Heti kun aamu8 kaikki häipyneet kotoa, niin kolmen kimppa alkaa. Tämä suunniteltu hyvin. Aina joka maanantai on sessiot. Täitä nyt tarttuu mutta ei se minua kiinnosta. Saanhan seksiä ja oma napa tärkein. Edes jälkikasvun täi ongelmat ei kiinnosta. Vaimolle voi valehdella lemmikin oksennelleen( lattianpesuliinat pyykissä) kun sessioissa vähän tursuaa eritteitä..

Minä taas ostan seksiä ja myös shemaleilta. On hommailtu sekä aktiivisena että passiivisena

Vierailija
422/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ja bella kirjoitti:

Annan suu seksiä itsellen 

Olet sitten aika notkea, toteaa kateellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
424/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei tiedä mun "syntejä"

Eikä sitä että olen bi. (Nyt suhteessa siis vastakkaisen sukupuolen kanssa)

Entä sitten. Minua ei haittaisi. Kerro vihjaillen ja ehdota kimppaa

Vierailija
425/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saisi syödä lämppäreitä :(

mikä ttu on lämppäri?

Vierailija
426/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä kirjoitti:

Mieheni ei tiedä, että noin 20-22-vuotiaana tein maksullisen naisen hommia vielä opintojen alussa. En aio hänelle kertaakaan, sillä asia on minulle edelleen kipeä. Jopa terapeutille kesti aikansa, ennen kuin tästä avauduin.

Jos nyt voisin valita uudestaan, haluaisin ilman muuta puolisokseni naisen, joka on ollut seksin ammattilainen. 

Vierailija
427/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn silloin tällöin huorissa, mutta olen pitänyt parempana olla vaivaamatta vaimoani näillä käynneillä. Hänellä on hyvin vanhanaikaiset näkemykset seksin myymisestä.

Eivät nuo käsityksensä ole pelkästään vanhanaikaisia. Moraalisi ei ole aivan kohdallaan. Toivottavasti jäät vielä kiinni.

Mitä väliä sillä on, jos joku maksaa seksistä. Entä sitten. Ei siihen liity suuria tunteita

Vierailija
428/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.

Osta laadukkaampia ja oikean kokoisia. Miehenä voin todeta, että naisen peppu sukkahousuissa on aika seksikäs. Seksikkäämpi kuin joissain stay upeissa

Vierailija
429/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut toiseen.

Tämä on niin surullista 😭

Toivon, että saisit sen hellästi ja kauniisti sanottua kumppanillesi. Rikkoo.

Vierailija
430/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herkkupiiloja. Koska säästän niitä, että aina on mahdollisuus yhteen suklaapalaan tai pariin salmiakkiin. Kun taas mies söisi koko pussin heti samana iltana. Mulla pysyy muutama viikko piilossa.

Vierailija
431/548 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan korosta urheilujeni määrää. Jotku pitäisivät hulluna.

Fakta vain on, että ulkoliikunta tekee ihmiselle hyvää!

Vierailija
432/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jäätelöä ja viiniä yms ja syön/juon kun mies on poissa. Ostan myös pihvejä jne. itselleni. Ensimmäiset puolison mielestä turhia jos hän ei niitä itse halua ja pihvit kalliita. Tämä varmaan paras kompromissi.

Jos olen kotona yksin työpäivän aikana katson jonkun sarjan ja juon rauhassa kahvia. Illemmasta kun puoliso kotona "olen pakollisesta palaverissa" eli teen töitä.

Puolisollani on haasteita keskittyä vain omiin asioihinsa ja antaa tilaa, joten sitä tilaa pitää sitten vain ottaa. Hän tykkäisi myös huolehtia raha-asioistani, joten niitäkin vähän salailen. Minulla on tili toisessa pankissa ja siellä sen verran että aina tipun jaloilleni.

Vierailija
433/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minulla oli sellainen kausi että join liikaa, poltin pilveä ja kokeilin myös muita huumeita. Nykyään olen päihteetön.

Vierailija
434/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei tiedä että olen ulosoton asiakas.

Jahaa, perit siis saataviasi ulosoton avulla. Niin voi joskus joutua toimimaan, jos on hankala asiakas, joka ei suostu maksamaan esim tilaamaansa remonttia.

Vierailija
435/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi Pattayalla. En ole kertonut vaimolle. En aio kertoakaan.

Vierailija
436/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kyllä että kirjoitan fanifiktiota, mutta ei sitä kuinka paljon mässäilen K-18 tekstejä vääntäen.

Vierailija
437/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiasta en ole viitsinyt mainita vaikka vuodenpäivät on yritetty lasta.

Vierailija
438/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa, että sairastan bulimiaa.

Vierailija
439/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut silleen rodullistetun kanssa, niin sitä ei kannata kertoa. 

Vierailija
440/548 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina kerro, että olen syönyt esim. ystävän kanssa kaupungilla vaan syön toisen kerran miehen kanssa jos tekee mieli. Koska jos kertoisin niin tulisi kommenttia, että etkös rakas syönyt jo ja se pilaisi nautinnon.

Tavallaan ymmärrän miestäni, sillä olen nykyään lihava, koska olen niin väsynyt kaikesta muusta, etten jaksa syödä terveellisesti vaan töiden ja kotitöiden jälkeen vaan usein makaan sohvalla ja mätän. Niin surullista kuin se onkin, on ruoka ainut nautinto.