Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Toinen nainen, jota olen odottanut koko elämäni ja rakastunut. En vain uskalla erota, koska vanha isäni saattaa järkyttyä. Ja äitini. Lisäksi vaimo on riidan yhteydessä tehnyt selväksi, etten saa enää nähdä poikaansa, joka on minulle miltei kuin oma, ja poikani välittää hänestä myös kovin. Jospa jaksan vielä hetken sinnitellä.
Vierailija kirjoitti:
Poltan tupakkaa vaimolta salaa. Lopetettiin yhdessä vaimon kanssa yli kymmenen vuotta sitten, mutta minä en onnistunutkaan. Muutama tupakka pitää saada joka päivä. Poltan salaa, ettei vaimolle tulisi kiusausta aloittaa uudelleen.
Jos todella poltat joka päivä niin vaimosi kyllä tietää, vaikka kuinka salailisit. Ei vaan ole voinut ottaa puheeksi, ehkä on niin pettynyt sinuun tai säälii.
Tupakan nimittäin haistaa vaatteissa ja sinussa varsinkin sellainen ihminen, joka ei itse polta ja kun yli kymmenen vuotta sitten teitte lopettamispäätöksen, niin ei mene enää senkään piikkiin, että haju on vanhasta takaa.
Käyn silloin tällöin huorissa, mutta olen pitänyt parempana olla vaivaamatta vaimoani näillä käynneillä. Hänellä on hyvin vanhanaikaiset näkemykset seksin myymisestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kertonut miehelleni, että minulla on ollut n. 30 seksikumppania ennen häntä.
Todella ikävä ihminen olet.
Toisaalta jos miehesi ei tätä sinusta huomannut niin en kyllä häntä kamalasti osaa sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kertonut miehelleni, että minulla on ollut n. 30 seksikumppania ennen häntä.
Toisaalta jos miehesi ei tätä sinusta huomannut niin en kyllä häntä kamalasti osaa sääliä.
Ei ne exät haittaa muita kun katkamiehiä, sängyssä huono on kauhean huolissaan menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni ei tiedä, että av-palstailen. En ole myöskään kertonut, että olen noin kaksi vuotta ollut ihastunut toiseen. Ihastukseni ja minun välillä ei ole tapahtunut mitään, enkä aio tehdä hänen suhteensa mitään, joten miksi turhaan loukata puolisoani kertomalla. Uskon kuitenkin tunteen olevan molemminpuolinen. Hekumoin ihastuksellani itsekseni.
Ja ans ku mä arvaan. Lähettelet hänelle kaipauspalstalla salaisia viestejä, ja uskot hänen lähettävän sellaisia sulle myös. Mitäs muuten tuumaisit jos kävis ilmi, että sun puoliso tekee tota samaa?
Mies ei antaisi syödä kalliimpaa ruokaa kotona, vaikka itse syö työpäivän aikana ravintolassa ja ostaa töihin tauoille kallista leikkelettä, juustoa yms. parempaa ja sitten ähkyssä työpäivän jälkeen ei oikein jaksa kotona mitään. Minulle ja lapsille riittääisi makkara ja makaroni ja halvinta. Hirveä riita kaupassa kaikesta ja ei kyse kumpi maksaa, koska vaikka minä maksaisin kaiken niin motkottaa. Ostan siis salaa parempaa ruokaa itselleni ja lapsille ja syödään ne ennen kuin mies tulee töistä kotiin. Muuten tulee haukut. Olen tätä tehnyt vasta tästä talvesta. Ja tämäkin yksi syy miksi lähden tästä suhteesta. Ruokien kontrollointi.
En kerro miehelleni, että sain rakkaudentunnustuksen puskista kk sitten työkaverilta. Se vaan satuttaisi turhaan miestäni, koska minä rakastan vain häntä, enkä ole elettäkään tehnyt töissä josta tämä työkaveri olisi voinut päätellä minun, varatun, flirttailevan. Tunnustus ahdistaa minua hieman.
Ellei sitten flirtiksi riitä asiallisuus, samanlainen hymy kuin kaikille muillekin (olen hymyileväinen tyyppi) ja se, että työprojektit onnistuvat hyvin kommunikaation mutkattomuuden vuoksi.
En salaa, koska minulla on loistava itsetunto 🐈🐿🦔🐇🥳🤗👍🌞🤸
Salaan joskus nettishoppailuostoksiani. Mies ei edes aina huomaa, jos mulla on uusi paita. Ja huom. ollaan velattomia, joten yli varojen shoppailusta ei ole kyse.
Olen joskus suudellut vierasta miestä humalapäissäni. En aio kertoa, koska se vaan loukkaisi miestä.
Tiedän, että mies katsoo pokee, sen on kertonut kysyttäessä.mutta en tiedä, mitä katsoo ja milloin. Mulle ok, niin kauan kuin seksi mun kanssa sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laitat lämppäreihin?
Ananasta, kinkkua, tonnikalaa, metvurstia, aurajuustoa, välillä jauhelihaa ja juustoa . Siinä ne päällimmäiset tai yleensä käytetyt mutta ei tietenkään samaan aikaan :)
Nonni. Tuli nälkä. Lämppäritarpeita kaupasta kun pääsen töistä...
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen, jota olen odottanut koko elämäni ja rakastunut. En vain uskalla erota, koska vanha isäni saattaa järkyttyä. Ja äitini. Lisäksi vaimo on riidan yhteydessä tehnyt selväksi, etten saa enää nähdä poikaansa, joka on minulle miltei kuin oma, ja poikani välittää hänestä myös kovin. Jospa jaksan vielä hetken sinnitellä.
Wow, onkohan oikeesti noin? Onkohan liian hyvää ollakseen totta? Näinköhän tämän elämäsi rakkauden kanssa olet yhtään arkipäivää viettänyt?
Vierailija kirjoitti:
Käyn silloin tällöin huorissa, mutta olen pitänyt parempana olla vaivaamatta vaimoani näillä käynneillä. Hänellä on hyvin vanhanaikaiset näkemykset seksin myymisestä.
Eivät nuo käsityksensä ole pelkästään vanhanaikaisia. Moraalisi ei ole aivan kohdallaan. Toivottavasti jäät vielä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kas! Mun hulttiomieskin löytyy linjoilta. Kyllä mä tiedän sun huorissakäymiset. Enemmän mua ihmetyttää tää sun av-palstalle kirjottelu. Mua aina jaksat moittia tän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni ei tiedä, että av-palstailen. En ole myöskään kertonut, että olen noin kaksi vuotta ollut ihastunut toiseen. Ihastukseni ja minun välillä ei ole tapahtunut mitään, enkä aio tehdä hänen suhteensa mitään, joten miksi turhaan loukata puolisoani kertomalla. Uskon kuitenkin tunteen olevan molemminpuolinen. Hekumoin ihastuksellani itsekseni.
Ja ans ku mä arvaan. Lähettelet hänelle kaipauspalstalla salaisia viestejä, ja uskot hänen lähettävän sellaisia sulle myös. Mitäs muuten tuumaisit jos kävis ilmi, että sun puoliso tekee tota samaa?
Miksi sua ahdistaa niin paljon että joku ihan tuntematon haaveilee jostain muusta ihmisestä kuin puolisostaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä joskus kyseiseen ketjuun jotain laittanut, mutta en kuvittele että hän sitä lukisi tai sinne kirjoittaisi.
Jos mieheni olisi ihastunut, niin eihän hän itse sille mitään voisi. Tietysti siitä tulisi vähän paha mieli ja epävarma olo, mutta ei se mieheni vika olisi. Jos vain haaveilee niin se on mielestäni.
Jos ryhtyy käytännön toimiin, esimerkiksi tunnustaa ihastuksensa sen kohteelle, niin se on mielestäni pettämistä enkä sitä hyväksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne exät haittaa muita kun katkamiehiä, sängyssä huono on kauhean huolissaan menneisyydestä.
Paitsi että useat seksikumppanit alentavat naisen kykyä esimerkiksi sitoutua kumppaniin. Muutenkin se alentaa hänen arvoaan.
Ja ennen kuin vastaat niin ei, se ei toimi miehillä samalla tavoin. Reilua tai ei, mutta näini se vaan menee.
Me oltiin puolison kanssa kumpikin vegaaneja, mutta aloin käymään salaa kebabilla kun otti kaikki päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko pahasti ylipainoinen vai miksi tuollaista syömisten kyttäystä?
En. 163/56 , normaalipainoinen, pikku pömpykkä on kuitenkin eli en ihan timmissä salikunnossa mutta normaalipainoinen silti . Ja ei mieskään ole ylitreenattu salimake vaan ihan normaalioainoinen ja hänelläkin pieni vatsa.
Noilla mitoilla olet kyllä jo aika lihava.
No ei todellakaan ole lihava vaan normaalipainoinen!
Vähän on yläkanttiin normaalista
Mä välillä peittelen nettishoppailua, koska joskus menee yli ja se hävettää. Peittelen myös syömisiä välillä.