Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
neliöeliö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kertonut miehelleni, että minulla on ollut n. 30 seksikumppania ennen häntä.
Mä kerroin koska hän ite kysyi.
Sitte hän oli tosi mustis. Niitä on enemmän ku tuo sun mutta minusta se ei ole paljon. Minä pidän seksistä mitä vikaa siinä on
Kerroitko monta on ollut suhteen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei tiedä, että olen hänen äitnsä siskon kanssa harrastanut seksiä sukumökin paljussa. Täti kiristää minua sillä ja nyt joudun harrastamaan sitä, vaikka en haluaisi.
Anna mennä vaan, mitä sitten jos jää kiinni, se on vain elämää.
Näinkö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.
Ehkä se läpinäkyvyys ja se, että hyväilee/painaa vähän niitä alueita, jotka pyrkivät kehosta ulospäin ja näin ehkä vähän kuin hierovat tiettyjä alueita...?
Niinpä ja kun vetää ne sukkikset nakkena päälle, niin...
Mikä on sitten salaisuus ja mikä on yksityisyyttä?
Itse en halua kertoa puolisolle kuinka paljon masturboin. Jos kysyisi suoraan, niin en tiedä vastaisinko kaunistellun totuuden vai myöntäisinkö suoraan, etten halua kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämppäri? Onko tämä joku yleinenkin termi?
Kyllä. Itekin sanon aina miehelle "tehääx lämppiksii/lämppäreitä 😆😆😆
Minä en ymmärtäisi jos joku tuollaista ehdottaisi. Ei varman puolisonikaan! Lämppäriä mennään katsomaan keikoille.
Lämpimiä leipiä saa molemmat kyllä tehdä ihan milloin vain haluaa, ikinä ei ole arvostelua siitä kuulunut.
Jos on asioita mistä et ole kertonut tai olet niitä vaikka hävennyt, pidä ne sitten salassa! Sieltä kun ne pomppaa eteen tulevaisuudessa, ei siinä enää selittelyt auta. Jos on asia mikä askaruttaa, kannattaa se kertoa ennen lasten ym. tulevaisuuden tekoa. Kaikki ei suvaitse kaikkea, edes pitkän ajan päästä.
Vähän olen homostellut naiseltani salaa.
Meillä on muuten avoin suhde, mutta hän ei pidä että olen miesten kanssa.
Heroiinin käyttö. Tätäkin salailen aika paljon.
Juon samppanjaa aamiaiseksi kun mies on toimistolla. Ei liikaa haittaile omaa työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tyttöystävääni kaverimielessä enkä halua erota mutta sisimmiltäni olen kaapissa oleva homo joka ei kuitenkaan uskalla lähestyä miehiä.
Miksi kaikki tuollaiset on tällä palstalla? Miehet sukkahousuissa ja miehet kaapissa :(
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä sukkahousuissa viehättää? Näin naisena ne ovat mielestäni kauhean epämukavat ja epäseksikkäät.
Vastaanpa omasta puolesta.
Pitsikoristeiset pikkuhousut, vaikka mustat ja näiden päällä samanväriset sukkahousut. Siinä on omasta mielestä mitä nätein koriste pepulle.
Myönnettäköön myös että olen pikkutuhman ystävä - sukkahousut ovat hyvä esimerkki siitä kun näkyy tarpeeksi mutta ei kaikkea, mielikuvitus joutuu hoitamaan loput.
Ei se mitä näet, vaan mitä et näe.
Hirveitä suhteita ihmisillä. En salaa mieheltäni mitään, ei ole sellaista asiaa joka pitäisi salata. Mitä toi ruokakyttäyskin on, ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ruokapoliisimies. Teet vaan ne lämppärit ja jos mies ei halua syödä niin olkoon syömättä.
Kai se mies omassa kämpässään saa määrätä tasan kuinka paljon siellä tehdään lämppäreitä
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa tuntemassani tapauksessa, jossa mies vahtaa kumppanin syömisiä on nainen ollut hoikka. Siinä on kyse nimenomaan vallankäytöstä, ei niinkään edes ulkonäöstä. Ei sillä että ulkonäkömielessä kontrollointi olisi ok sekään, mutta yleensä sekin on siis tekosyy, eikä naisella usein ole grammaakaan ylimääräistä vaikka kumppani niin sitkeästi väittää. Olemattomien liikakilojen kritisointi on osa henkistä väkivaltaa ja sen tarkoituksena on rikkoa naisen minäkuva ja itsetunto. Luoda epäilyksiä, että olenkohan minä tosiaankin niin läski etten kelpaa kenellekään, parempi vaan sopeutua tähän nälvimiseen ja alistamiseen ja olla kiitollinen että tämä luomakunnan kruunu suostuu minua vielä katselemaan. Ja sitten jossain vaiheessa tulee nyrkit kuvaan.
Vai että nyrkistä 😆 Kuule ap tekisi leivät kuluttamalla poikaystävänsä jääkaapin sisältöä ja hänen maksamalla sähköllä paistaisi. Ja ehkä poikkis ei itse halua lihoa niistä leivistä kun vaikea on kieltäytyä sitten kun ne on siinä edessä tuoksumassa
Puolisoni ei tiedä, että av-palstailen. En ole myöskään kertonut, että olen noin kaksi vuotta ollut ihastunut toiseen. Ihastukseni ja minun välillä ei ole tapahtunut mitään, enkä aio tehdä hänen suhteensa mitään, joten miksi turhaan loukata puolisoani kertomalla. Uskon kuitenkin tunteen olevan molemminpuolinen. Hekumoin ihastuksellani itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ruokapoliisimies. Teet vaan ne lämppärit ja jos mies ei halua syödä niin olkoon syömättä.
Kai se mies omassa kämpässään saa määrätä tasan kuinka paljon siellä tehdään lämppäreitä
Ja naisenko se kämppä ei ole lainkaan? Asutaan siis erillään, toivottavasti pysyvästi, koska tuollainen rahkapetrin kanssa elämä on ankeaa.
Sairasta kontrollointia, tarvitseeko myös luvan vessassa käyntiin, siitä kun tulee kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisenko se kämppä ei ole lainkaan? Asutaan siis erillään, toivottavasti pysyvästi, koska tuollainen rahkapetrin kanssa elämä on ankeaa.
Sairasta kontrollointia, tarvitseeko myös luvan vessassa käyntiin, siitä kun tulee kuluja.
Ei tosiaan ole naisen kämppä kun ap sanoi että eri asunnot ja hän lokkeilee 24/7 poikkiksen luona.
Ei ap sitä paitsi sanonut mitään ettei saa käydä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tyttöystävääni kaverimielessä enkä halua erota mutta sisimmiltäni olen kaapissa oleva homo joka ei kuitenkaan uskalla lähestyä miehiä.
Miksi kaikki tuollaiset on tällä palstalla? Miehet sukkahousuissa ja miehet kaapissa :(
Sairaampaa lukenut palstan naisista.
En kerro että olin nuorena vuosia parisuhteessa serkkuni kanssa.
Tuore suhde, puoli vuotta takana nyt uuden kanssa, ollaan 50+.
En tiedä miten mies suhtautuisi.. oma suku ja ystävät ei korvaansa lotkauttanut asian suhteen mutta .. monelle taitaa olla vielä outo juttu.
Olen siis kertonut exästä, käyttäen termiä ex ja eron syistä jne.. ainoa asia, mikä jäänyt kertomatta on tuo sukulaisuus (ei lapsia hankittu).
Hehheh, taas näitä hauskoja wt-vitsejä. Merkonomi tarvitsee sitä matemaattista osaamista, jota minulla ei ole enkä tajua sitä. No, olenhan nainen, joten ei me naiset ollakaan matikkaneroja. Enkä edusta mitenkaan white trashia ulkoisesti, vaan lookkini on luonnollinen, en ole päivettyneen näköinen, enkä ihaile sitä elämäntyyliä kuten en ihaile tiettyjen kulttuurien rappioelämäntapaakaan. Olen liian älykäs ollakseni niilo22:en kaltainen hölmö. Uutisia kyllä luen netistä ja ruokaa laitan mielelläni itse sekä kiinnostaa tietää, miksi esim. rypsiöljy, aspartaami ja transrasvat ovat haitallisia ihmisen keholle.
- kommentoija nro. 163, joka tätä keskustelua välillä kyttää