Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Puoliso ei tiedä kuinka paljon minulla on varoja omalla tililläni. Enkä minä tiedä hänen omaisuutensa suuruutta.
Asunto on molempien nimissä, kulut maksetaan puoliksi.En kerro kaikkia lääkäri tms. käyntejä. En sen kummemmin salaa, mutta en näe aina aiheelluseksi kertoa.
Yhdessä oltu 30 vuotta, kolme lasta. Ei erityisempiä riitoja koskaan.
Tuota en ole oikein koskaan ymmärtänyt. No, toisaalta meillä on aina ollut minun ansaitsemat rahat, koska puolisoni on ollut kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kertonut miehelleni, että minulla on ollut n. 30 seksikumppania ennen häntä.
Todella ikävä ihminen olet.
Toisaalta jos miehesi ei tätä sinusta huomannut niin en kyllä häntä kamalasti osaa sääliä.
Ei ne exät haittaa muita kun katkamiehiä, sängyssä huono on kauhean huolissaan menneisyydestä.
Mikä katka naisella on sitten?
Petteri kirjoitti:
Varallisuus. Meillä kotona tingitään kaikesta, ruokaa ostetaan vain ja ainoastaan alennuksella. Teepussit käytetään kahdesti. Vaatteet korjataan itse, kotona lämpötila on säädetty viileään neljääntoista asteeseen. Vaimon kanssa säästetään ahkerasti, vaikka itselläni pankissa on seitsemännumeroinen summa rahaa. En halua puhua tästä, koska pelkään että vaimo alkaa vaatia kalliita asioita ja tuhlailemaan päättömästi. Pidän rahani omana tietonani, kunnes täytän 40 ja eläköidyn.
aika tyhmää pitää seitsemännumeroista summaa käteisenä, vai ymmärsinkö väärin pankkiviittauksen. Sijoita nyt hyvä mies vaikka osakepohjaiseen etf:n nuo varat, niin kymmenen vuoden päästä on paljon enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kertonut miehelleni, että minulla on ollut n. 30 seksikumppania ennen häntä.
Todella ikävä ihminen olet.
Toisaalta jos miehesi ei tätä sinusta huomannut niin en kyllä häntä kamalasti osaa sääliä.
Ei ne exät haittaa muita kun katkamiehiä, sängyssä huono on kauhean huolissaan menneisyydestä.
Paitsi että useat seksikumppanit alentavat naisen kykyä esimerkiksi sitoutua kumppaniin. Muutenkin se alentaa hänen arvoaan.
Ja ennen kuin vastaat niin ei, se ei toimi miehillä samalla tavoin. Reilua tai ei, mutta näini se vaan menee.
Ei sellainen nainen ole minkään arvoinen, siinä olen samaa mieltä.
Itse aina pyrin selvittämään asian.
Jos ei tykkää kertoa niin ei haittaa, lähden vain.
Ei mitään halua myöhemmille ongelmille.
Joku nainen heittää tästä katkan, mutta eipä sekään haittaa.
Onneksi löytyy myös normaaleja naisia, eikä tämän palstan tapaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun sukkahousuihin puolison ollessa töissä. Tiedän että tämä on jokseenkin normaalia mutta en halua silti siitä puhua vaimolleni.
Sama homma täällä, hyvä tietää että en ole ainoa!
M56
Samoin minä käytän kylmällä kaudella päivittäin sukkahousuja, mutta vaimo tietää kyllä
Mulla on pieni avaamaton lämpimässäsäilyvä maitopurkki piilotettuna asuntoon siltä varalta, että mies lotkottaa maidon loppuun eikä ehditä kauppaan ennen kuin tarvitsen aamukahviin maitoa. Mies siis juo suoraan purkista n. litran päivässä, itse käytän ainoastaan lirauksen joka aamu siihen kahviin. Mutta tuo mun kahviliraus on välttämätön, mies taas voi ihan hyvin olla ilmankin sitä maitoaan jos se loppuu. Mies tietää että mulla on piilomaito mutta ei sitä piilopaikkaa.
Tulevaisuuteen suunnittelen sellaista rikosta, että muutama kk ennen häitä ostan mieheltä salaa yhden pullon Lancomen renergie triple serumia ja parannan sillä mun ihohuokosia ja ryppyjä ennen suurta päivää. Mies on aiemmin kieltänyt mua ostamasta tuota, koska niin kallista eikä muka auta mitään.
Olen teettänyt sterilisaation mieheltäni salaa, tosin tietää kyllä etten missään tapauksessa halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että noita ruokakontrolli friikkejä! Ja miten moni nainen sietää kaikkea p""kaa miehiltä ettei vaan jäis yksin!
Vaimo saa puolestani syödä ihan mitä haluaa, mutta pitää itsensä hyvässä kunnossa ja samoin minä. Emme kumpikaan jäisi katsomaan, jos toinen leviäisi edes siihen, mitä moni pitää normaalina. Olemme 5-kymppisiä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pieni avaamaton lämpimässäsäilyvä maitopurkki piilotettuna asuntoon siltä varalta, että mies lotkottaa maidon loppuun eikä ehditä kauppaan ennen kuin tarvitsen aamukahviin maitoa. Mies siis juo suoraan purkista n. litran päivässä, itse käytän ainoastaan lirauksen joka aamu siihen kahviin. Mutta tuo mun kahviliraus on välttämätön, mies taas voi ihan hyvin olla ilmankin sitä maitoaan jos se loppuu. Mies tietää että mulla on piilomaito mutta ei sitä piilopaikkaa.
Tulevaisuuteen suunnittelen sellaista rikosta, että muutama kk ennen häitä ostan mieheltä salaa yhden pullon Lancomen renergie triple serumia ja parannan sillä mun ihohuokosia ja ryppyjä ennen suurta päivää. Mies on aiemmin kieltänyt mua ostamasta tuota, koska niin kallista eikä muka auta mitään.
En ole koskaan ymmärtänyt aikuisia ihmisiä, jotka juovat maitoa. Olen viimeksi juonut maitoa joskus 12-13 vuotiaana. Ei ole aikuisten juoma ja maailmassa on todella vähän maita, jossa aikuiset ihmiset oikeasti juovat maitoa. Maito on pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun sukkahousuihin puolison ollessa töissä. Tiedän että tämä on jokseenkin normaalia mutta en halua silti siitä puhua vaimolleni.
Minun puolesta mieheni saisi pukeutua sukkiksiin jos tahtoisi, kunhan käyttää omiaan eikä lainaa ja venyttele minun sukkahousuja. Onhan sulla omat?
Mulla on omat, vaikka en olekaan alkuperäinen postaaja. Vaimo antaa välillä jotain, joista ei tykkää, tosin ovat yleensä liian pieniä ja päädytään leikkaamaan haaroista auki. Kannattaa kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Yksin masturboidessa työnnän sormiani peppuun. Se tuntuu aivan taivaalliselta. Mieheni mielestä kaikki peppuhommat on sairasta ja en halua kertoa. Voisin haluta kokeilla peppuun jotain muutakin, mutta tarvitsisin siihen jonkun toisen kumppanin. En kuitenkaan halua pettää miestäni joten tyydyn sormiini. Jos joskus tulee ero, niin toivon löytäväni kumppanin joka ei säikähdä peppujuttuja.
Mennäänkö kahville?
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mies pitää mua konservatiivisena ja siveellisenä naisena. Olen ollut todella pahasti seksiriippuvainen. Takana on 500 miestä/naista, on ryhmäseksiä, parinvaihtoa, dominointia...
Olin jo irti tästä kun tapasin nykyisen, koskaan en tule paljastamaan tätä osaa menneisyydestäni
500 on oikeasti aika paljon. Mulla on yli 200 ja olen mies. Tutustutaanko (olen naimisissa)?
Pidän ympäristö- ja ihmisoikeusvouhotusta totaalisena huuhaahumppana ja mieluummin nyppisin itseltäni kynnet kuin äänestäisin vihreitä tai demareita. Joo, olen siis naispuolinen ja mies asioista vähän eri mieltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt aikuisia ihmisiä, jotka juovat maitoa. Olen viimeksi juonut maitoa joskus 12-13 vuotiaana. Ei ole aikuisten juoma ja maailmassa on todella vähän maita, jossa aikuiset ihmiset oikeasti juovat maitoa. Maito on pahaa.
Mä taas en ole koskaan ymmärtänyt aikuisia (?) ihmisiä joita kiinnostaa toisten ihmisten maidonjuonti. Jotenkin epäilyttävää että tuollainen on erityismielenkiinnon kohteena siinä määrin, että sitä tuutataan joka päivä vauvikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltan tupakkaa vaimolta salaa. Lopetettiin yhdessä vaimon kanssa yli kymmenen vuotta sitten, mutta minä en onnistunutkaan. Muutama tupakka pitää saada joka päivä. Poltan salaa, ettei vaimolle tulisi kiusausta aloittaa uudelleen.
Jos todella poltat joka päivä niin vaimosi kyllä tietää, vaikka kuinka salailisit. Ei vaan ole voinut ottaa puheeksi, ehkä on niin pettynyt sinuun tai säälii.
Tupakan nimittäin haistaa vaatteissa ja sinussa varsinkin sellainen ihminen, joka ei itse polta ja kun yli kymmenen vuotta sitten teitte lopettamispäätöksen, niin ei mene enää senkään piikkiin, että haju on vanhasta takaa.
Jos polttaa savukkeen tai kaksi ulkona, ei pahemmin jää löyhkiä eikä tulee tummentumia sormiin ja hampaisiin. Mäkin teen tota.
On. Se, että petän ja olen kaappihomo. Jälkikasvu sai myös täitä salarakkaiden epäsiisteyden vuoksi. N...imme nimittäin vaimon ja jälkikasvun tietämättä salapanojen kanssa kodissamme. Vaimo töissä, jälkikasvu koulussa ja itse ilta vuorossa. Pitäähän mun saada "nukkua pitkään" niin jaksan iltavuoron töissä.😅
Heti kun aamu8 kaikki häipyneet kotoa, niin kolmen kimppa alkaa. Tämä suunniteltu hyvin. Aina joka maanantai on sessiot. Täitä nyt tarttuu mutta ei se minua kiinnosta. Saanhan seksiä ja oma napa tärkein. Edes jälkikasvun täi ongelmat ei kiinnosta. Vaimolle voi valehdella lemmikin oksennelleen( lattianpesuliinat pyykissä) kun sessioissa vähän tursuaa eritteitä..
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa tuntemassani tapauksessa, jossa mies vahtaa kumppanin syömisiä on nainen ollut hoikka. Siinä on kyse nimenomaan vallankäytöstä, ei niinkään edes ulkonäöstä. Ei sillä että ulkonäkömielessä kontrollointi olisi ok sekään, mutta yleensä sekin on siis tekosyy, eikä naisella usein ole grammaakaan ylimääräistä vaikka kumppani niin sitkeästi väittää. Olemattomien liikakilojen kritisointi on osa henkistä väkivaltaa ja sen tarkoituksena on rikkoa naisen minäkuva ja itsetunto. Luoda epäilyksiä, että olenkohan minä tosiaankin niin läski etten kelpaa kenellekään, parempi vaan sopeutua tähän nälvimiseen ja alistamiseen ja olla kiitollinen että tämä luomakunnan kruunu suostuu minua vielä katselemaan. Ja sitten jossain vaiheessa tulee nyrkit kuvaan.
Miehet haluavat, että nainen nostaa statusta, ei laske sitä. Hoikkana pysyminen on siis tärkeää. Ja läskin kanssa näyttäytyminen noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni ei tiedä, että av-palstailen. En ole myöskään kertonut, että olen noin kaksi vuotta ollut ihastunut toiseen. Ihastukseni ja minun välillä ei ole tapahtunut mitään, enkä aio tehdä hänen suhteensa mitään, joten miksi turhaan loukata puolisoani kertomalla. Uskon kuitenkin tunteen olevan molemminpuolinen. Hekumoin ihastuksellani itsekseni.
Ja ans ku mä arvaan. Lähettelet hänelle kaipauspalstalla salaisia viestejä, ja uskot hänen lähettävän sellaisia sulle myös. Mitäs muuten tuumaisit jos kävis ilmi, että sun puoliso tekee tota samaa?
Miksi sua ahdistaa niin paljon että joku ihan tuntematon haaveilee jostain muusta ihmisestä kuin puolisostaan?
No ei oikeesti ahdistakaan. Kysyin vaan, että miltä tuntuisi saada tietää oman puolison tekevän vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän ympäristö- ja ihmisoikeusvouhotusta totaalisena huuhaahumppana ja mieluummin nyppisin itseltäni kynnet kuin äänestäisin vihreitä tai demareita. Joo, olen siis naispuolinen ja mies asioista vähän eri mieltä :D
Olen mies ja samaa mieltä kanssasi
On aika sokea, jos ei huomaa. Arpikudosta jää väistämättä.
nimimerkillä kokeiltu on