Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?

Vierailija
12.02.2022 |

Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?

Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D

Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)

Kommentit (548)

Vierailija
241/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi salaisuuksia, mikä on todella vapauttavaa. Olen ollut suhteessa, jossa puhumattomuutta oli paljon ja se oli todella ahdistavaa.

Vierailija
242/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole kertonut aviomiehelleni raha-asioistani. Mulla on oikein muheva osakesalkku. Avioero on tulossa, mutta kukaan ei tiedä eikä tule tietämään...

Jos miehelläsi on edes kohtuullisen osaava juristi, niin osakeomistukset on hyvin helppo selvittää vaikka et sanoisi niistä mitään.

Eihän tuo tarkoita, etteikö olisi avioehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestä ja tunnustin sen muutaman viikon päästä, kun jutun oli tarkoitus olla ohi. Oikeasti se sitten kuitenkin jatkui monta kuukautta senkin jälkeen.

Vierailija
244/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan rakastunut erääseen animepahikseen, kuvittelen että meillä on romanttinen suhde. Ajattelen tätä animehahmoa kun harrastamme seksiä mieheni kanssa.

Vierailija
245/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin masturboidessa työnnän sormiani peppuun. Se tuntuu aivan taivaalliselta. Mieheni mielestä kaikki peppuhommat on sairasta ja en halua kertoa. Voisin haluta kokeilla peppuun jotain muutakin, mutta tarvitsisin siihen jonkun toisen kumppanin. En kuitenkaan halua pettää miestäni joten tyydyn sormiini. Jos joskus tulee ero, niin toivon löytäväni kumppanin joka ei säikähdä peppujuttuja.

Mieheni tekee samaa. Luulee etten tiedä. Match made in heaven? Ei sitä löyhkää jaksais enää.

Vierailija
246/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, parasta :D

Vierailija
247/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiedä, että minulle on tehty abortti eikä sitä, että minulla on kymmeniä tuhansia kulutusluottovelkaa.

Vierailija
248/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu että monet miehet kieltää vaimoa  syömästä  aika  tavallisia ruokia.   Sehän on  juuri sitä henkistä    väkivaltaa.   Ettekö uskalla  edes puhua siitä, tuleekö mies  päälle jos  uskaltaa  puhua asiasta.    Kerran oli täällä ketju jossa parikin   naista  kertoi  kuinka   oma  mies  ei antanut nukkua  yöllä.  Myös lapsuusmuistoissa täällä   olen kullut  että isä  ei antanut mennä  koskaan pitkälleen, tai päväunille.  Ihan sairaita miehiä  isänä.  Eikö   niille   voi puhua.  Sehän   vaarallista  valvottaa,  eräs  muinaisen Kiinan kidutusmuoto.                        Mistä tuollainen ilkeys on  peräisin ?

Vierailija
249/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet yksin kotona ollessa. =  ketju.  Siinä  moni  kertoi herkutelleen kovasti. Musiikki ja tanssi, laulu  kuului  monen  repertuaariin.   Kyttäävä   tylsä  puoliso  ilmeisesti.

Vierailija
250/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin kotona yksin ollessani Sebastian Tynkkysen ja ruutupaitojen kuville.

Vierailija
251/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei tiedä, että olen ennen ollut mies. En uskalla kertoa.

Siis jos olet tosissasi. Miten mies ei ole huomannut asiaa? Jos näytät ulkoisesti bionaiselta niin täytyyhän sulla olla kehossa arpia, lääkitys, toosa ei kostu luonnollisesti jne… Ja ettekö ole sun perheen tai kenenkään vanhojen tuttujen kanssa tekemisissä, vai kaikkiko tästä vaikenevat?

Anyway. Minä olin todella pitkässä suhteessa ihmisen kanssa, joka eräs kaunis päivä ilmoitti olevansa trans ja haluavansa hoitoihin. Vi**u mikä shokki. Tämä salailu ja petos tuhosi minulta luottamuksen ihmisiin täydellisesti.

Hienoa sinulle, että olet ilmeisesti päässyt dysforiasta ja käynyt onnistuneen transition, mutta sulla ei ollut eikä ole oikeutta salata toiselta näin isoa asiaa.

Vierailija
252/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnen pierun tulevan, laitan sormeni eteen. Sitten nuuhkaisen pierulta haisevaa sormea ja pyyhin sen lopulta verhoihin tai pöytäliinaan. Joskus mieheni käsipyyhkeeseenkin.

Vierailija
253/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä elämä olisi tylsää, jos kaikkia asiansa jakaisi muiden kanssa. Pienet salaisuudet tuo eloa elämään. Itse salaan tällä hetkellä seurustelukumppaniltani, että olen hiukan tyytymätön opiskelemaani alaan ja olen koko kevään lukenut toisen alan pääsykokeisiin. Ei kannattaisikaan kertoa, kun ei tiedä pääseekö sisään vai ei. Kyseessä on vielä ala, jolle on hyvin vaikea päästä.

Toinen salaisuus on se, että kirjoittelen hiljalleen käsikirjoitusta kirjaan, mutta en tiedä tuleeko siitäkään mitään niin ei kannata kenellekään mitään kertoa  

Vierailija
254/548 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosia halunnut ostaa seksinuken. Sellaisen, minkä voit itse tuunata mieluisaksi. Hiuksen väri, pituus, ihon sävy, tissit, ym..

näitä ei Suomesta saa. Todella aidon näköisiä ja todella seksikkäitä. Olisi ihanaa kokeilla eri asentoja ja saada nautintoa. Pitäisin näiden lelujen kanssa todella kivaa..

T:hetero 40 nainen

Realdoll.com? Olen miehenä myös haaveillut itse speksattavasta naisesta.

Vierailija
255/548 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokrannut varaston tavaroilleni salaa. Mies valittanut, että säilön liikaa tavaraa. Kerroin, että vein ne muka kaatopaikalle. Nyt on miehellä yksi valituksen Aihe vähemmän. Ja minulla oma romukoppini.

Vierailija
256/548 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varsinaisia salaisuuksia, mutta huomaan, että valikoin ajan, koska esim. alan puhumaan jostain asiasta. Tämä ärsyttää itseäni, siis mitä mä "pelkään", mutta toisaalta ajattelen, että koska tunnen mieheni niin hyvin, niin onko ehkä helpompaa, jos vaan en ala aamusta puhumaan, että muista sitten tämä vaan vasta kun on tullut töistä, syöty jne. niin sanon, että tiistaina olisi kiva jos tekisit tämän.

Lisäksi hän otti tosi jotenkin itseensä, kun mun pitkäaikainen työnantaja irtisanoi mut, loukkaantui jotenkin mun puolesta paljon, vaikka olen yrittänyt sanoa, että mitäs noista. Nyt hän on tosi toiveikas joka kerta, kun haen töitä, joten kerran, kun sain hylsyn perjantaina, kerroin vasta maanantaina, että nyt sieltä tuli vastaus, kun en halunnut pilata viikonloppua. Mulla oli välillä vähän huonompaa fiilistä, mutta työnsin vaan pois mielestä, mutta valehtelulta se tuntui.

En tiedä, miten te, joilla oikeasti on isoja salaisuuksia, eikä tämmöisiä lapsellisuuksia:-) kestätte? Laitatteko vain pois mielestä, ettekä ajattele niitä?

Vierailija
257/548 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus voisi olla, että olen ihastunut työkaveriini (hänkin on varattu). Flirttailemme melkein joka päivä. Ajattelen häntä vähän väliä. Ikävä kyllä minulla on kutkuttava tunne, että tämä ei pääty hyvin.. haaveilen jo salaa yhteisestä elämästä hänen kanssaan.

Vierailija
258/548 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet yksin kotona ollessa. =  ketju.  Siinä  moni  kertoi herkutelleen kovasti. Musiikki ja tanssi, laulu  kuului  monen  repertuaariin.   Kyttäävä   tylsä  puoliso  ilmeisesti.

Tämä menee vähän OT, mutta olkoon.

Kotona yksin ollessani teen salassa pidettäviä - tai oikeastaan muuten täysin kiellettyjä juttuja, etupäässä seuraavia:

1) Masturboin

2) Ostan ja syön sellaisia itselleni maistuvia herkkuja, joita vaimo paheksuu.

3) Kuuntelen musiikkia, jota en muuten saisi kuunnella kotona (paitsi kuulokkeilla; mutta en tykkää käyttää niitä pitkään, ne ärsyttävät korviani). Kuuntelemani musiikki ei muuten ole mitään örinäheviä - vaimo rakastaisi sitä - vaan klassista.

4) Makailen vaimon sohvalla

5) Annan lemmikin tulla sänkyyn.

Vierailija
259/548 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalaan että minulla on paljon rahaa. Sain perintöä jokunen vuosi sitten enkä ole siitä tyttöystävälle kertonut.  Tyttöystävä haaveilee etelän lomista ja just kerroin no eipä le rahaa etelän lomiin Itselläni vaikka on. Mitä minä etelässä teen. En saa lomasta mitään eikä kiinnosta matkustelu. Vuokraan mökin kotimaasta, minusta viihdyn sellaisella lomalla paremmin.

Vierailija
260/548 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies46 kirjoitti:

Saalaan että minulla on paljon rahaa. Sain perintöä jokunen vuosi sitten enkä ole siitä tyttöystävälle kertonut.  Tyttöystävä haaveilee etelän lomista ja just kerroin no eipä le rahaa etelän lomiin Itselläni vaikka on. Mitä minä etelässä teen. En saa lomasta mitään eikä kiinnosta matkustelu. Vuokraan mökin kotimaasta, minusta viihdyn sellaisella lomalla paremmin.

Olisi pitänyt tehdä samoin, on kyllä kohtalaisen turhaa kuluttaa rahaa johonkin löhölomaan. Sitten haaveillaan taas vuosi ja mennään uudestaan, jippii! Ei viiti kertoa bonuksista tai mistään muustakaan, kun alkaa se *tun kinuaminen jostain aivan järjettömästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme