Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai-dokkari KÖYHÄ PERHE

Vierailija
12.02.2022 |

https://areena.yle.fi/1-50950538

Mitä mieltä uudesta Perjantai dokkarista? Työttömillä on siis viisi kasvavaa poikaa, kaksi koiraa ja auto.

Kommentit (272)

Vierailija
201/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noille voi ku nauraaaaaaaaaaaaaaaa.

Vierailija
202/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua yle kokoomuksen levittämää propagandaa muka köyhistä valittamassa turhasta. Tilaustuote hölmöille. Kuka urpo uskoo näitäkään ohjelmia, muista nykypäivän vale uutisista puhumattakaan. Äänestäkää kokoomusta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kyllä ärsyttää.

Näin koulutettuna ja työssäkäyvänä 2 lapsen yh: na ei ole todellakaan varaa autoon. Mietin juuri miten saisin kesälle säästettyä lisää rahaa jotta päästäisiin johonkin huvipuistoon tms

Aina mietin kaupassa mitä ostetaan, samoin lasten vaatteet jne.

En tupakoi, laita ripsienpidennyksiä jne

Silti eletään kädestä suuhun. En silti koe että oltaisiin niin köyhiä että lähtisin ohjelmaan ns köyhänä. Tullaan toimeen kuitenkin.

Vierailija
204/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeus lisääntyä on mielestäni inhimillinen perusoikeus, ja ymmärrän oikein hyvin että jotkut rakastavat lapsia ja haluavat ison perheen. Tällä palstalla siitä usein puhutaan ikävästi mutta minusta siinä ei sinällään ole mitään pahaa.

Silti on vaikea ymmärtää, miksi niitä lapsia on hankittu VIISI, jos kerran työttömyys, rahavaikaudet ja velkaantuminen ovat alkaneet kymmenen vuotta sitten?

Lisääntyminen ei ole eikä pitäisi olla mikään perusoikeus vaan lupien ja testien takana!!! Ei kuka tahansa voi tuosta vaan ruveta lisääntymään siinä ei ole mitään järkeä kun ei muitakaan asioita voi tuosta vaan ilman mitään lupia jne saada! Koko maailma on kaaoksen partaalla kun teknologia mahdollistaa nykyään kaikkien selviytymisen aikuisuuteen ja vanhuuteen saakka vaikkei se ole luonnonmukaista! Sitten ihmetellään kun kaikenlaiset sairaudet ym lisääntyy kun epäkelvolliset geenit pääsevät lisääntymään.

Lapsien saanti ja hankinta lupien ja testien taakse jolloin nähdään onko henkilöt fyysisesti ja henkisesti sopivia hankkimaan lapsia. Jos eivät niin lupaa ei tipu ja jos sitten ilman lupaa yritetään niin pakko-abortointi.

Vierailija
205/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laiha mies on syömättä? Luulen, että tuo mamma syö enemmän eikä olisi pahitteeksi elää pelkällä vellillä 👍

Vierailija
206/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioistalaajastikiinnostunut kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/154fd908-6068-40de-b834-4ebfe9d53aee

Tässä uutinen kyseisestä pariskunnasta. Vanhin naisen pojista ei asu perheen kanssa. Perheen vanhin lapsi on isän aikaisemmasta liitosta.

Muistakaa tuo. Perheen äiti on rikollinen.

Vierailija
207/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmmm tuo isä on niin namu 😘😍😈

Vierailija
208/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä onko tämä ohjelma tehty vain ja ainoastaan sen takia että veronmaksajia ärsytetään? Heidän ei kannata töihin mennä, paremmin pärjää yhteiskunnan tuilla. On hyvä asunto, älykellot, iso televisio, pelitietokoneet, hienot vaatteet, tatuoinnit, älypuhelimet kaikilla, auto jota toki pitää huoltaa, ravintoa näkemäni mukaan saatu jokseenkin riittävästi, on nyt säästetty sen verran että päästään herkkusieniä pekonilla grillaamaan. Pisteenä iin päälle televisio lähetykseen olutta juomaan kyynel silmäkulmassa että mikään ei riitä. Kysymys kuuluu, mikä RIITTÄISI?

Vierailija
209/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinnä, vika on Suomessa, pettymys on kun liian vähän tukia maksetaan.

Vierailija
210/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Miksi suomi maksaa ihmisille tukia? Voisi työhalukkuus monella nousta jos tukia ei tulisi. Lapsia ei kannata hankki jos ei ole varaa. Myös koira ja auto on omia valintoja ja ne vievät rahaa. Olen köyhempi kuin he. Silti pidän itseäni ihan toimeen tulevana. Minulla ei ole mitään ylimääräistä.

Vierailija
211/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aikuinen on itse vastuussa siitä että pärjää. Ei heille kuuluisi mitään avustuksia antaa.

Vierailija
212/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihainen. He pärjäävät paremmin kuin minä pieni palkkainen. Väitän että työssäkäyvät pienipalkkaiset ilman tukia elävät ovat köyhempiä. Suomi on perseestä. Pitäisi alkaa työttömäksi, mutta luonne ei anna periksi siihen. Kyllä ihminen pärjää jos tahtoo.

Vierailija
213/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa ostaa vain yksi sipuli?Kilon sipulipussi maksaa alle euron.Kaupan vadelmat maksaa paljon itse kullekkin se on totta,mutta miksei mennä metsään poimimaan luonnosta ilmaiseksi marjoja kun on auto ja mökki käytössä.Todellakin tämä dokkari oli isku vasten kasvoja todellisille rahallisesti köyhille suurperheille.Dokkarin tekijää vedettiin höplästä valitettavasti.Oikeasti köyhät eivät pidä itsestään ääntä vaan seisovat ruokajonossa nöyränä.

Vierailija
214/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äimistynyt kirjoitti:

Kuinka kehtaa valittaa julkisesti köyhyyttä?!

Oikeasti köyhä ei todellakaan tilaile synttärikakkuja ja leipomuksia ammattilaiselta,käy ulkona syömässä ja pidä hulppeita syndejuhlia. Ostele usein turhia herkkuja kotiin. Suuni loksahti auki kun kuulin ohjelmasta ja näin sen. Nainen kaukainen tuttu.

Kuka suostuu tekemään tollaisen ohjelman ja millä perusteella tämä perhe siihen otettu. Pahamieli tuli oikeasti, joka päiväisen köyhyyden kanssa kamppailevien takia.

Itse epäilen, että tämä on joku kokoomuksen tilaama dokkari. Hehän ovat leikkaamassa sosiaaliturvaa. Tässä nyt näytettiin kansalle, miten on varakin leikata, kun näin hulppeesti elelee ”köyhät”.

Vierailija
215/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kuin jokin sketsi-ohjelma, missä itkua tuhrautetaan köyhien puolesta ja sitten näytetään mitä on tämä ”köyhän” elämä.

Vierailija
216/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä epäilyttävä dokkari! Kyllä Suomesta löytyisi varmaan miljoona vähäosaisempaa, kodittomiakin on noin 5000.

Vierailija
217/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä epäilyttävä dokkari! Kyllä Suomesta löytyisi varmaan miljoona vähäosaisempaa, kodittomiakin on noin 5000.

Kiinnostaa, miten ovat päätyneet dokkariin tai päässeet ?

Vierailija
218/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa oksettava dokkari! Varsinaisia yhteiskunnan ja veronmaksajien hyväksikäyttäjiä. Ja varsinkin tämä äiti, ei elämänhallintaa ollenkaan! Olisi pitänyt selvittää, mitä avustuksia saavat ja mihin raha menee jne. On varaa kalliisiin tavaroihin, tatuointeihin ymym mutta ei varaa ostaa ruokaa. Voi tsiisus..

Vierailija
219/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on tuomio väkivallasta. Etsikää se toinen ketju.

Vierailija
220/272 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihainen. He pärjäävät paremmin kuin minä pieni palkkainen. Väitän että työssäkäyvät pienipalkkaiset ilman tukia elävät ovat köyhempiä. Suomi on perseestä. Pitäisi alkaa työttömäksi, mutta luonne ei anna periksi siihen. Kyllä ihminen pärjää jos tahtoo.

Et vissii tajua että mikä merkitys on työllä ja että on edes joku merkitys ihmisenä?

Työttömänä et ole mitään, vain haitta,sinulla ei ole mitään merkitystä yhdellekkään ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän