Kuka tekee Woltin ruuat?
Onko kyseessä siis joku uusi pikaruokaketju vai miten tuo kuvio toimii? Nykyään näkyy ko. ravintolan ruokapaketteja siellä sun täällä.
Kommentit (17)
Wolt on lähettipalvelu! Ne kuriirit vain kuskaa ne ruuat tilaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Eli ne Wolt ravintolan ruuat lähetetään asiakkaalle kotiin tai minne liekin? Onko noita ravintoloita jo monta?
-ap
Kuka tekee Woltin meikit, vaatteet, kukkakimput tms? Niitäkin kun näkee Woltilla kuljetettavan...
Ilmeisesti AP ei ole kuullut että internetin kautta voi hakea tietoa. Ja ei, se ei tarkoita AV palstaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ne Wolt ravintolan ruuat lähetetään asiakkaalle kotiin tai minne liekin? Onko noita ravintoloita jo monta?
-ap
Eiku Wolt vain kuskaa ne ruuat! Lähetti hakee ne ravintolasta ja vie asiakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Eiku Wolt vain kuskaa ne ruuat! Lähetti hakee ne ravintolasta ja vie asiakkaalle.
Joo, joo. Tuo että Wolt kuskaa ruokaa tuli nyt selväksi. Haluaisinkin tietää että onko noita Wolt ravintoloita jo monta ja missä niitä on. Haluaisin siis käydä ihan ravintolassa syömässä kun ne on nyt viimeinkin auki.
-ap
Ne kuskit valmistaa ne niissä kuljetuslaatikoissa. Uusi, kustannuksia säästävä keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Joo, joo. Tuo että Wolt kuskaa ruokaa tuli nyt selväksi. Haluaisinkin tietää että onko noita Wolt ravintoloita jo monta ja missä niitä on. Haluaisin siis käydä ihan ravintolassa syömässä kun ne on nyt viimeinkin auki.
-ap
Kyllä niitä löytyy. Kannattaa kysellä naapurin Peralta.
Pirkko. Jarkko. Mirkka.
Päivi. Niina. Panu.
Jasmin. Niko. Emma.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee Woltin meikit, vaatteet, kukkakimput tms? Niitäkin kun näkee Woltilla kuljetettavan...
Ilmeisesti AP ei ole kuullut että internetin kautta voi hakea tietoa. Ja ei, se ei tarkoita AV palstaa....
Hehe hyvä trolli.
-ap
Jos on tietokoneen ääressä ja joku asia mietityttää, miten tulee mieleen tulla tänne sitä ihmettelemään sen sijaan, että etsisi itse tietoa asiasta netistä? Vitsiksikin tämä on typerä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tietokoneen ääressä ja joku asia mietityttää, miten tulee mieleen tulla tänne sitä ihmettelemään sen sijaan, että etsisi itse tietoa asiasta netistä? Vitsiksikin tämä on typerä.
Et taida itse ymmärtää mikä Wolt on. Wikipedian mukaan sillä on jo yli 27.000 ravintolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida itse ymmärtää mikä Wolt on. Wikipedian mukaan sillä on jo yli 27.000 ravintolaa.
Sitäpä minäkin. Tänne kylille ei vielä ole tullut.
-ap
Mene vaan huoletta ap johonkin ravintolaan, jonka edessä näet seisovan Woltin kuskin! Niitä ravintoloita on heillä runsaasti eri nimillä. Tietääkseni yhdenkään nimi ei ole Wolt. Omistajat on varmaan heidän bulvaanejaan.
KVG