Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaako muiden aurinkolomapäivitykset?

Vierailija
24.06.2015 |

kavereita lomailee etelän lämmössä, itse köyhänä yh-äitinä lomailen sateisessa kotosuomessa. Olenko ainoa ketä ärsyttää Kreikan lomailijoiden somepäivitykset? Itsellä ei mitään mahdollisuutta lähteä:( olenko vain katkera ja kateellinen???

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta, koska itse matkustelen paljon.

Vierailija
2/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juurikin katkera ja kateellinen. Ei voi odottaa, että muut jättävät Facepäivityksensä tekemättä siksi, että joku toinen ei voi lomailla. Sinäkin pääset lomalle, kun alat säästämään hyvissä ajoin sen sijaan, että kitiset vauvapalstalla elämän epäoikeudenmukaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, tosin en ole vielä lomalla joten toivoa on että sää paranee heinäkuun loppuun mennessä.

Vierailija
4/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole nähnyt yhtään sellaista päivitystä. Muutenkaan en ole koskaan ärsyyntynyt toisten reissaamisista tai Suomen huonoista keleistä. Ilma on ihanan raikas ja helppo hengittää kun välillä sataa. Ja nauttiipa jokaisesta auringonpilkahduksesta. Mikään rannalla makoilija en ole, joten jos joku kaupunkilomalainen laittaa kuvia hienoista vanhoista rakennuksista tms. niin saatan kyllä huokaista että olispa kiva itsekin käydä tuolla. :)

Vierailija
5/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei vituta lomapäivitykset. Vituttaa vaan se, että pitää muka kreikkalaisille maksaa, kun ovat kaikille velkaa. Sieltähän pitäisi saada ilmaiseksi kaikki kaikkien EU-kansalaisten. Voisi velka lyhentyä.

Vierailija
6/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.

Vierailija
7/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta. 1. En ole Facebookissa. 2. En tykkää ulkomailla reissaamisesta.

Vierailija
8/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot katkera ja kateellinen. Mieti miten saisit kehitettyä lähimmäisenrakkautta ja voisit toivoa toisille hyvää. Ehkä ne hyvät energiat alkavat sitten rönsyillä enemmänkin elämääsi ja voit sinäkin toteuttaa jonkin haaveesi. On outoa toivoa että kaikki olisivat kylmässä ja sateessa vaan siksi että itse on.

Vierailija
9/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei yhtään. Vaikka itse myös köyhä. Mut ei mua haittaa, ei se oo multa pois.
Enkä oikein osaa edes kaivata moista kun oon aina ollut köyhä niin en oo venäjää kauempana käynyt.

Vierailija
10/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
Ai. Minusta on juuri ihana nähdä niitä kuvia millaista siellä paikanpäällä oikeasti on, eikä vain yhtä iänikuista selfiekuvaa lentokentältä&rannalta, se vasta on kulunutta ja tylsää eikä kerro yhtään mitään.

Vierailija
11/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
Ai. Minusta on juuri ihana nähdä niitä kuvia millaista siellä paikanpäällä oikeasti on, eikä vain yhtä iänikuista selfiekuvaa lentokentältä&rannalta, se vasta on kulunutta ja tylsää eikä kerro yhtään mitään.
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
[/quote] mikset sitten googleta niitä paikkoja : F

Vierailija
12/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi en päivitä matkajuttuja someen. Matkustelemme paljon ja tiedän et suuri osa ihmisistä kadehtii ja vittuuntuu muiden onnesta. En samasta syystä päivitä myöskään miehestäni tai lapsistani. Mutta näin anonyymisti: just oltiin kolme viikkoa reissussa ja ihanaa oli!

Vierailija
13/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on semmoinen aikuisten "mullapa on" -areena. Mökit, veneet ja matkaliput on nähty, pahimmat ylpeilevät laituria korjaavalla "meidän isi":llä.

Tosi rasittavaa.

Vierailija
14/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustelen myös paljon, mutta yleensä en kuvia jakele. Ihmiset matkustavat paljon, ei monikaan jaksa kuvia katsella.

Vierailija
15/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:51"]

Juuri tämän vuoksi en päivitä matkajuttuja someen. Matkustelemme paljon ja tiedän et suuri osa ihmisistä kadehtii ja vittuuntuu muiden onnesta. En samasta syystä päivitä myöskään miehestäni tai lapsistani. Mutta näin anonyymisti: just oltiin kolme viikkoa reissussa ja ihanaa oli!

[/quote]

Tuskinpa "suuri osa ihmisistä" kadehtii sinun tai muidenkaan elämää...

Vierailija
16/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
[/quote]
Koska samasta syystä en lue matkaoppaita; persoonatonta höttöä, mainostamista. Kiva nähdä aidosti mitä toiset on kokeneet, nähneet. Eri ihmiset kun kiinnittävät eri asioihin huomiota, ja kuvatkin kertovat matkasta, toiset kuvaavat rakennuksia ja paikkoja ja toiset ihmisiä ja tapahtumia, siksi.

Vierailija
17/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita vaikka meidänkin perhe on pienituloinen eikä pääse aurinkolomalle kuin ehkä kerran viidessä tai kymmenessä vuodessa. Vaikka kaikki muut jättäisivät matkustamatta, emme silti pääsisi lomailemaan useammin. Ei ole meiltä pois jos muut reissaa auringossa.

Vierailija
18/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Suomessakin hiton kuuma, eli EI

Vierailija
19/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa jos joku kaveri laittaa vain sivulauseessa maininnan, että ovat olleet reissussa. Olisin halunnut nähdä kuvia ja fiiliksiä reissusta. Ne on mielenkiintoisia!

Mutta tää on tätä, laittoi tai oli laittamatta fb, ihan mistä tahansa asiasta - niin kyllä jotakuta hiertää.

Vierailija
20/30 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Koska samasta syystä en lue matkaoppaita; persoonatonta höttöä, mainostamista. Kiva nähdä aidosti mitä toiset on kokeneet, nähneet. Eri ihmiset kun kiinnittävät eri asioihin huomiota, ja kuvatkin kertovat matkasta, toiset kuvaavat rakennuksia ja paikkoja ja toiset ihmisiä ja tapahtumia, siksi.
[/quote]vau. Millaisia mielenkiintoidia huomioita sieltä on irronnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme