Vituttaako muiden aurinkolomapäivitykset?
kavereita lomailee etelän lämmössä, itse köyhänä yh-äitinä lomailen sateisessa kotosuomessa. Olenko ainoa ketä ärsyttää Kreikan lomailijoiden somepäivitykset? Itsellä ei mitään mahdollisuutta lähteä:( olenko vain katkera ja kateellinen???
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:56"]Mua taas harmittaa jos joku kaveri laittaa vain sivulauseessa maininnan, että ovat olleet reissussa. Olisin halunnut nähdä kuvia ja fiiliksiä reissusta. Ne on mielenkiintoisia!
Mutta tää on tätä, laittoi tai oli laittamatta fb, ihan mistä tahansa asiasta - niin kyllä jotakuta hiertää.
[/quote]
Näin on! Somessa jos alkaa miettimään muiden ärsytyksiä niin sitten voikin jättää kaikki asiat mainitsematta, sillä ärsytyslista on loputon; toisten matkat, mökit, veneet, eläinpäivitykset, lapsipäivitykset, urheilu/fitness-päivitykset, selfiet, shoppailut, kodin remontoimiset, työjutut... Jne.
Ei ollenkaan! En tykkää kuumasta tippaakaan, tänäänkin on ollut oikein sopiva keli :). Aamulenkillä oli ihanan raikasta sadekuurojen välissä ja illalla oli kiva käydä kuntosalilla. Oikein sopiva lämpötila tällainen 15 astetta, kiva kun tuulee, niin ei ole edes hyttysiä. Ja välillä on aurinkokin pilkahtanut. Lempivuodenaikani on syksy ja nyt on vähän sellainen syksymäinen sää, jee, saan nauttia ehkä pitkästä syksystä!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
Ai. Minusta on juuri ihana nähdä niitä kuvia millaista siellä paikanpäällä oikeasti on, eikä vain yhtä iänikuista selfiekuvaa lentokentältä&rannalta, se vasta on kulunutta ja tylsää eikä kerro yhtään mitään.
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:47"]Minua ihmetyttää ne. Ymmärrän, että ehkä yksi maininta asiasta, mutta kuvatolkulla jostain lomareissusta on vähän hassua.
[/quote]
Ai. Minusta on juuri ihana nähdä niitä kuvia millaista siellä paikanpäällä oikeasti on, eikä vain yhtä iänikuista selfiekuvaa lentokentältä&rannalta, se vasta on kulunutta ja tylsää eikä kerro yhtään mitään.
[/quote] mikset sitten googleta niitä paikkoja : F
[/quote]
Koska samasta syystä en lue matkaoppaita; persoonatonta höttöä, mainostamista. Kiva nähdä aidosti mitä toiset on kokeneet, nähneet. Eri ihmiset kun kiinnittävät eri asioihin huomiota, ja kuvatkin kertovat matkasta, toiset kuvaavat rakennuksia ja paikkoja ja toiset ihmisiä ja tapahtumia, siksi.
[/quote]vau. Millaisia mielenkiintoidia huomioita sieltä on irronnut?
[/quote]
Vittuiletko? Ihan asiallisesti vastasin. Kuules, miksi ylipäätään ihmiset lukevat somejuttuja tuttavistaan? Ei mun tarvitse sinulle alkaa perustelemaan tarkemmin, en ole sulle tilivelvollinen omista mielenkiinnonkohtdistani, kunhan vain perustelin näkökohtani, sulle joku ongelma?
Ennen vanhaan haaveilin itsekin noista.Sitten asuin Singaporessa jonkun aikaa ja reissasin aasiaa,sain niin tarpeekseni kuumasta että ei kyllä enää kaipaa:D plus 25 astetta on aika lailla maksimi missä voin olla,tulee todella huono olo kuumemmassa.
Minä valehtelen, että olen kotona, vaikka olen reissussa, kuvaan kotona kuvia etukäteen ja päivitän niin kuin olisin vain kotona, ettei kenellekään tule paha mieli. :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:17"]Minä valehtelen, että olen kotona, vaikka olen reissussa, kuvaan kotona kuvia etukäteen ja päivitän niin kuin olisin vain kotona, ettei kenellekään tule paha mieli. :)
[/quote]
Näin suomessa;) hyvin sanottu
Miksi kukaan ylipäätään ottaa kuvia matkoilla? Kaikkien paikkojen kuvathan on googlessa.
Joo ja mökkikuva päivitykset. Meillä ei vaan edes työssäkäyviä ole varaa joka kesä lähteä ulkomaille / vuokrata mökkiä. Ne on ne paremmin tienaavat/ velaksi elävät jotka niin tekee!
Mitä sinne sitten pitäisi päivitellä? Kuvia arjesta pyykkikasoineen ja kaurapuurolautasineen? Ketä sellainen kiinnostaa? Minusta on mukavaa seurata, missä päin maailmaa kukakin kavereistani reissaa, ja varmaan minulla on fiksuja kavereita, kun suurin osa päivityksistä on hauskoja sattumuksia matkan varrelta ja kuvat kiinnostavia yksityiskohtia matkakohteessa geneeristen "auringonlasku rannalla" -otosta sijaan. Enemmän minua häiritsevät ne, jotka valittavat, ettei ole rahaa reissata mutta sitten ottavat kuvia kaljatölkeistä ja rehentelevät sillä, miten loma kuluu ryypätessä (en tarkoita, että ap olisi tällainen). Ahkerimpien kännipäivittelijöiden kohdalla olen miettinyt, että sillä rahalla, mikä kesälomalla menee kurkusta alas, olisi kyllä halutessaan päässyt reissuun.
Yleisesti ei haittaa, paitsi yhden kaverin kehuva tyyli. Lisäksi lomakuvissa pusukuvia ym. miehensä kanssa kun oikeasti heillä menee huonosti.