Mulla on mania ja hirvee ahdistus ja itsetuhoiset ajatukset.
Oon ottanut rauhottavaa ym.Ei vaan auta.Ahdistus vaan kasvaa.
Kommentit (16)
Jos sulla on puhelin käytössäsi, soita 010-195 202. Se on valtakunnallinen kriisipuhelin, aamuseiskaan päivystää. Hyviä tyyppejä vastaamassa.
010 195 202
Ota lisää rauhoittavaa, älä kuitenkaan liikaa. Tiedän tuon tunteen, sitä ei kestä ilman tainnutusta.
No mene hoitoon. Saat neuroleptejä.
Sain ekoja kertoja rauhoittavaa elämässäni ja mietin että miksi vitussa mulle ei ole tarjottu niitä ennemmin!! Ois monelta henkiseltä teurastuksen tunteelta selvitty vähän kevyemmin! Joku riippuvuusriski ei paljon kiinnosta/paina sellaisissa
tilanteissa. Olen hieman katkera tuosta. Ja sori kun tulin sun ketjuun avautumaan.
Mun terapeutille saa soittaa illalla ysiin asti.Oon dkt-hoito-ohjelmassa.En lähde päivystykseen,mutta huomenna lupas olla yhteydessä lääkäriin ja mietitään sairaalahoitoa(vaikka en haluis)Oon ottanut serenasen ja 2 opamoxia.Nyt vielä tenoxit naamaan ja nukkuun jos pystyy.
2:opamoxia rupee jo hieman rauhottamaan ja väsyttämään.Jospa menis nukkuun ja kattois mikä olotila huomenna.
Käännin niin kelkkani noiden rauhoittavien suhteen ja aion pyytää niitä aina kun tarvin, koska tarvin. 6
Mutta temesta on aika perseestä mun kokemukseni mukaan, tarvin jotain norsun tainnutuslääkettä.
Kiitos kannustavista kommenteista.
hyväksy että olo on päällä. muista että se ei kestä koko lopuelämää. tsemppiä! t. 2-suuntasen puoliso
En tiedä miltä tuo tuntuu. Sen tiedän että se menee kuitenkin myös ohi. Selviät tämän yön ja huomenna katsotte hoitajasi kanssa mitä teette. Tsemppiä. Toivottavasti saat nukuttua.
Kiitos kaikille ihanista kommenteista.Nyt jo peiton alla ja tenox otettu.
ap
Jouduin sit kumminkin sairaalan.Joku sekamuotoinen jakso menossa ja vahingoitin itseäni.Tää on nyt paras paikka mulle.
ap
Lähde päivystykseen.