Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin ryhmään kuuluit koulussa?

Vierailija
24.06.2015 |

olitko tavis, syrjitty, suosittu, erikoinen?

miten ryhmien välinen hierarkia näkyi? entä ihan henkilötasolla, ryhmän sisällä? olitko tyytyväinen rooliisi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviksen ja suositun välissä. Olin ujo ja hiljainen mutta mukava, kaunis ja mulla oli aina javereita.

Vierailija
22/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:56"]Ala-asteella olin yksin, yläasteella hikkeryhmässä ja lukiossa heiluin yhen kpophullun kanssa.
[/quote]
Ja oli aika tylsää yksin, mutten ala-asteella pahemmin välittänyt ihmisseurasta. Yläasteella oli kivaa olla omanlaistensa kanssa. Ei meillä mitään hierarkiaa ollut. Lukiossa oli tylsää, kun oli vain yksi kaveri, mutta itepä en vaivautunut tutustumaan ihmisiin. Myöhemmin tämä kaveri petti minut hyvin pahasti, niin eipä ole oikeen hyviä muistoja lukiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se tavis. Tulin kaikkie kans toimeen ja olin hyvä naurattamaan muita.

Vierailija
24/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiusattu ja vähän tyhmä. Onneksi tasoni riittää av-palstalle keskustelemaan mamuista.

Vierailija
25/25 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjitty ja varmaan toisten mielestä erikoinen ja tyhmä. Olisin ollut onnellisempi isommassa kaupungissa. En ollut tyytyväinen koska tiesin koko ajan että parempaa elämää eletään jo parin sadan kilometrin päässä.