mihin ryhmään kuuluit koulussa?
olitko tavis, syrjitty, suosittu, erikoinen?
miten ryhmien välinen hierarkia näkyi? entä ihan henkilötasolla, ryhmän sisällä? olitko tyytyväinen rooliisi?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:56"]Ala-asteella olin yksin, yläasteella hikkeryhmässä ja lukiossa heiluin yhen kpophullun kanssa.
[/quote]
Ja oli aika tylsää yksin, mutten ala-asteella pahemmin välittänyt ihmisseurasta. Yläasteella oli kivaa olla omanlaistensa kanssa. Ei meillä mitään hierarkiaa ollut. Lukiossa oli tylsää, kun oli vain yksi kaveri, mutta itepä en vaivautunut tutustumaan ihmisiin. Myöhemmin tämä kaveri petti minut hyvin pahasti, niin eipä ole oikeen hyviä muistoja lukiosta.
Aina se tavis. Tulin kaikkie kans toimeen ja olin hyvä naurattamaan muita.
Olin kiusattu ja vähän tyhmä. Onneksi tasoni riittää av-palstalle keskustelemaan mamuista.
Syrjitty ja varmaan toisten mielestä erikoinen ja tyhmä. Olisin ollut onnellisempi isommassa kaupungissa. En ollut tyytyväinen koska tiesin koko ajan että parempaa elämää eletään jo parin sadan kilometrin päässä.
Taviksen ja suositun välissä. Olin ujo ja hiljainen mutta mukava, kaunis ja mulla oli aina javereita.