Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkät urheiluliivit yläosana salilla

Vierailija
24.06.2015 |

Olin tänä aamuna salilla (olen mies), ja sinne tuli n. 40v nainen, jolla oli jalassa tiukat urheilutrikoot, ja yläosana pelkät urheiluliivit. En ole ikinä nähnyt vastaavaa, onko se kovin yleistä? Onko se teistä ok? Googlasin huvikseni urheiluliivit, ja löysin heti samaisen mallin joka hänellä oli: http://www.hm.com/fi/product/30907?article=30907-D Kyseessä oli siis nuo.

Sinänsä naisella oli todella upea kroppa, eikä näky ikävä. Ihmetytti vain moinen rohkeus. Yleensä käyn aikaisin aamulla salilla myös siksi, että vaikka nautinkin kauniiden naisten paljaan pinnan katselusta, en millään haluaisi tehdä sitä salilla. Siellä haluaisin keskittyä treeniin, ja läpikuultavat stringit yms. häiritsee sitä. :/

Ei mikään iso asia siis, mutta ihan kiinnostaa teidän mielipiteenne. Onko sosiaalisesti hyväksyttyä treenata tuollaisissa vaatteissa? Naisella oli jalkapäivä, ja teki myös sellaisissa laitteissa missä paljas maha osui laitteisiin yms. Se tuntui vähän omituiselta. Vaikka kyseessä oli siis huomattavasti minua vanhempi nainen, oli hän erittäin kaunis ja upea kroppainen. Kadulla pää kääntyisi. Mutta salilla haluaisin pitää pään kasassa. :D

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:06"] :D Nämä feministit ovat aina yhtä huvittavia! Tuskin tykkäisitte, jos mies treenaisi paidatta ja hieroisi hikistä vatsaansa laitteisiin? Minusta tuo on lähinnä hygieniaongelma ja ällöttää ajatuskin jonkun hikisestä napanöyhdästä treenilaitteessa. Vaan ei, eihän asiaa voi niin ajatella, piti tähänkin keskusteluun tuoda burkhat ja naisten oikeudet. :D [/quote]   Tässä ei tainnut olla kyse itsensä hieromisesta julkisesti tai hien levittelystä. Minun puolestani mies voi salilla pukeutua vaikka stringeihin - ei haittaa mun treeniäni yhtään. Sali ei kuitenkaan ole sillä tavalla julkinen paikka kuin vaikka katu. Enemmän ihmetyttää ihmiset, joiden perusteella toisen pukeutuminen on väärin, koska siitä tulee itselle epämiellyttäviä tunteita. Hillitse itse omat tunteesi ja anna toisten olla. Kyseessä oleva nainenhan ei suunnannut urheilutoppiaan tai persettään ap:lle, vaan ainoastaan treenasi. Tuskin huomasi tuota ap:ta ja se tässä taitaa puristaakin. [/quote] Kyllä ap toi esille myös sen puolen, että paljas iho hinkkautuu laitteisiin. Tuskinpa ihan oikeasti tykkäisit kenenkään miehen persehiestä kuntoiluvälineissä tai jos tykkäätkin, olet harvinainen mielipiteesi kanssa ja omaat huonon hygienian. Feministi on aina feministi -harmi, että aiheutatte vain hallaa tasa-arvolle noilla mielipiteillänne. T. Nainen, joka ottaa kanssaihmiset huomioon MYÖS omassa pukeutumisessaan

[/quote]

Huolestuttaa naiset, jotka leimaavat toiset feministeiksi, mutta eivät itse sitä ole. Pelottavaa!

En halua miesten persehikeä (jos sellaista on olemassa) laitteisiini tietenkään. En jätä itsekään omia eritteitäni toisten siivottavaksi. Kai se mies voi persehikensä pyyhkiä tai istua vaikka pyyhkeen päällä, jos housu päästä hiet läpi. Minusta tämä kommenttisi ei liity pukeutumiseen.
[/quote]

Sanoinko, etten ole feministi? :D Kannatan ehdottomasti tasa-arvoa (olen siis feministi), mutta en vaadi itselleni oikeuksia toisten kustannuksella. Otan toiset ihmiset huomioon ihan vapaaehtoisesti, en minkään sääntöjen tai lakien pakottamana. En myöskään vaadi naisille erioikeuksia miehiin nähden, kuten eräät feministit toistuvasti tuntuvat tekevän. Siksi en myöskään tykkää käyttää tuota termiä itseeni -sen merkitys on vääristynyt alkuperäiseen nähden.

Vierailija
42/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:44"]

Moikka,

Hauska tavata.

En komenna sinua, tai ketään muutakaan laittamaan paitaa päälle. Vaikka kyseinen nainen olisi tullut alasti salille, en olisi mennyt hänelle aiheesta komentelemaan. En aio myöskään aio tehdä aiheesta lakialoitetta tai salialoitetta tai toista ketjua vauvafoorumille.

Toisekseen, nimenomaan tuo "toisia kunnioittava" on tässä se ydin, josta keskustellaan.

AP

[/quote]

Hei,

En nyt sanoisi niinkään (en haluaisi tavata).

Olisi ehkä kannattanut aloituksessasi tuoda esille vain tämä "toisia kunnioittava pukeutuminen saleilla" ja hygieniaongelmat siihen liittyen, jos niistä oli kyse. Miksi edes lähdit tuolle linjalle "Yleensä käyn aikaisin aamulla salilla myös siksi, että vaikka nautinkin kauniiden naisten paljaan pinnan katselusta, en millään haluaisi tehdä sitä salilla. Siellä haluaisin keskittyä treeniin, ja läpikuultavat stringit yms. häiritsee sitä. :/"

Ensi kerralla olet ehkä viisaampi. Sinullakin on toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:48"]

Sanoinko, etten ole feministi? :D Kannatan ehdottomasti tasa-arvoa (olen siis feministi), mutta en vaadi itselleni oikeuksia toisten kustannuksella. Otan toiset ihmiset huomioon ihan vapaaehtoisesti, en minkään sääntöjen tai lakien pakottamana. En myöskään vaadi naisille erioikeuksia miehiin nähden, kuten eräät feministit toistuvasti tuntuvat tekevän. Siksi en myöskään tykkää käyttää tuota termiä itseeni -sen merkitys on vääristynyt alkuperäiseen nähden.

[/quote]

Sanoit "Feministi on aina feministi -harmi, että aiheutatte vain hallaa tasa-arvolle noilla mielipiteillänne. ". Persoonapronomini "te" viittaa vahvasti toisiin, pois itsestä (minä). 

Vierailija
44/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:29"]

Voi ei!Taidan tietää kenestä on kyse!:D Mukava ihminen, mutta saisi hieman ajatella.

[/quote]

Heii ois kiva tietää puhutaanko samasta henkilöstä. :D Mistä kaupungista on kyse? Itse voin tulla sen verran vastaan, että salina on F247

AP

[/quote]

Tummat hiukset ja ruskeat silmät:)

Vierailija
45/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ihmettelen itsekin samaa. Itseltänikin löytyy tosi timmi ja treenattu maha, mutta ei siltikään tulisi mieleen mennä pelkät liivit päällä salille. En tiedä edes mikä syy siihen voisi olla?

Vierailija
46/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:48"]

[/quote]

Sanoit "Feministi on aina feministi -harmi, että aiheutatte vain hallaa tasa-arvolle noilla mielipiteillänne. ". Persoonapronomini "te" viittaa vahvasti toisiin, pois itsestä (minä). 
[/quote]

Niin, puhuin teidänlaisista feministeistä. Itse en tuota termiä itseeni käytä juuri vääristyneen merkityssisällön vuoksi, kerron mieluummin vain kannattavani tasa-arvoa. Naisten erioikeudet eivät ole tasa-arvoa, niin pukeutumisen kuin muidenkaan asioiden suhteen.

Vierailija
47/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä mä just luin?! :D 

Täällä suomessa saleilla näkee urheiluliiveillä reenamista harvoin, koska täällä maassa ollaan heti kateellisia ja pahoitetaan mielensä, jos joku on hyvässä kunnossa ja haluaa treenata mukavat treenikuteet päällä. Kun taas ulkomailla erityisesti jenkeissä aika moni hyvässä kunnossa oleva nainen treenaa urheiluliivit + shortsit tai trikoot päällä. Ei mitään ihmeellistä, kyllähän yleisurheilussakin naisilla urheiluliivi/toppi ja shortsit. Ei se mitään huomiohuoraamista ole. Ymmärtäisin tuohtumisesi, jos naisella olisi ollut shortsit, joissa ei peity edes puoli persettä ja pillu paistaa läpi. Mutta sellaista ei tapahtunut.

Itse kun olen päässyt tavoitteeseeni, niin totta helvetissä lähen salille ja ulos treenaan urheiluliivit ja trikoot jalassa, koska silloin mä voin ja kehtaan! 

N19

Vierailija
48/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:49"]

Sä oot se sama, joka valitti joku aika sitten täysin samasta aiheesta. Nytkö kokeilet tuleeko enemmän ymmärrystä, kun kirjoitat muka miehenä ja asiallisemmin

[/quote]

En ole. Laitatko linkin aiempaan keskusteluun, olisi kiva lukea mitä siellä aiheesta sanottiin. En löytänyt haulla.

AP

[/quote]

Laita nyt vaan tänne selfie ja belfie susta niissä rintsikoissa ja trikoissa niin voidaan porukalla arvioida kuinka rivo näky sä oot niissä.

Vierailija
49/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:29"]

Voi ei!Taidan tietää kenestä on kyse!:D Mukava ihminen, mutta saisi hieman ajatella.

[/quote]

Heii ois kiva tietää puhutaanko samasta henkilöstä. :D Mistä kaupungista on kyse? Itse voin tulla sen verran vastaan, että salina on F247

AP

[/quote]

Tummat hiukset ja ruskeat silmät:)

[/quote]

Apua! :D Sanotko vielä kaupungin ensimmäisen kirjaimen, sekin riittää! :)

AP

Vierailija
50/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:56"]

Siis mitä helvettiä mä just luin?! :D 

Täällä suomessa saleilla näkee urheiluliiveillä reenamista harvoin, koska täällä maassa ollaan heti kateellisia ja pahoitetaan mielensä, jos joku on hyvässä kunnossa ja haluaa treenata mukavat treenikuteet päällä. Kun taas ulkomailla erityisesti jenkeissä aika moni hyvässä kunnossa oleva nainen treenaa urheiluliivit + shortsit tai trikoot päällä. Ei mitään ihmeellistä, kyllähän yleisurheilussakin naisilla urheiluliivi/toppi ja shortsit. Ei se mitään huomiohuoraamista ole. Ymmärtäisin tuohtumisesi, jos naisella olisi ollut shortsit, joissa ei peity edes puoli persettä ja pillu paistaa läpi. Mutta sellaista ei tapahtunut.

Itse kun olen päässyt tavoitteeseeni, niin totta helvetissä lähen salille ja ulos treenaan urheiluliivit ja trikoot jalassa, koska silloin mä voin ja kehtaan! 

N19

[/quote]

Urheilutoppi = ok

Trikoot = ok

Rintaliivit = selvityksen alla

Puhut nyt eri asioista.

AP

Vierailija
51/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta ap vaatii miehille erioikeuksia puuttua naisten pukeutumiseen ja se on sovinismia. Huolestuttaa se, miten moni täällä tuntuu sitä kannattavan. Huoh, pitkä on matka tasa-arvoon suomessakin. 

On eri asia naureskella jollekin hassulle tapaukselle, joka pukeutuu erikoisesti kuin alkaa vaatimaan peittävämpää pukeutumista.

Ap:lle vinkki - siellä salillasi on varmaan henkilökuntaa joka voisi hoitaa nämä asiat, jos ihminen itse ei tajua pukeutua soveliaasti. 

Minunkin on niin kauhean vaikeaa kävellä naapurin vanhainkodin ohi päivittäin, kun ne satavuotiaat papat houkuttelevat minua asuillaan ja sytyttävät mielessäni häiritseviä ajatuksia, kun ovat siellä rollaattoreineen kaikkineen. Karvaiset sääret vilkkuu. Pyysinkin sitten niitä ulkoilemaan vasta, kun minulle sopii eli töihin lähtöni jälkeen. Jep.

Vierailija
52/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO onhan se sama asia kuin liikkua alusvaatteisillaa missä vaan. Urheiluliivt ei tarkoita sitä että vain ne päällä mennään julkiselle paikalle.

Vierailija
53/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:48"]

[/quote]

Mutta ap vaatii miehille erioikeuksia puuttua naisten pukeutumiseen ja se on sovinismia. Huolestuttaa se, miten moni täällä tuntuu sitä kannattavan. Huoh, pitkä on matka tasa-arvoon suomessakin. 

On eri asia naureskella jollekin hassulle tapaukselle, joka pukeutuu erikoisesti kuin alkaa vaatimaan peittävämpää pukeutumista.

Ap:lle vinkki - siellä salillasi on varmaan henkilökuntaa joka voisi hoitaa nämä asiat, jos ihminen itse ei tajua pukeutua soveliaasti. 

Minunkin on niin kauhean vaikeaa kävellä naapurin vanhainkodin ohi päivittäin, kun ne satavuotiaat papat houkuttelevat minua asuillaan ja sytyttävät mielessäni häiritseviä ajatuksia, kun ovat siellä rollaattoreineen kaikkineen. Karvaiset sääret vilkkuu. Pyysinkin sitten niitä ulkoilemaan vasta, kun minulle sopii eli töihin lähtöni jälkeen. Jep.
[/quote]

Ei luoja taas. :D Kuitenkin on ihan ok vaatia miehiä pukemaan paita päälle hygieniasyistä, mutta naiselta samaa ei saisi edellyttää? Juuri näistä erioikeuksista puhun. Sinunkaltaisesi ihmiset ovat pilanneet koko feminismi-käsitteen, ikävä kyllä.

Vierailija
54/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:56"]

Niin, puhuin teidänlaisista feministeistä. Itse en tuota termiä itseeni käytä juuri vääristyneen merkityssisällön vuoksi, kerron mieluummin vain kannattavani tasa-arvoa. Naisten erioikeudet eivät ole tasa-arvoa, niin pukeutumisen kuin muidenkaan asioiden suhteen.

[/quote]

Sinähän et yhtään tiedä millainen feministi olen, olenko, ja oletko itsekään. Älä kerro tietäväsi millainen olen, et tiedä. En ole ajanut erivapauksia kenellekään. Olen edelleen sitä mieltä että jokainen aikuinen pystyy itse määrittelemään oman pukeutumisensa, kunhan se on KAIKILLE SAMOJEN SIVELLISYYSSÄÄNTÖJEN mukaista. Missä väitin, että naiset voivat paljastella vapaasti, mutta miehet eivät? Kannattaisi opetella lukutaitoa ennenkuin alkaa laittamaan sanoja toisten suuhun.

Vierailija
55/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:01"]

[/quote]

[/quote]

Mä en enää tiedä ootko selvinpäin. Mutta lue vaikka alusta ja jatketaan sitten.

En oo vaatinu miehille oikeutta puuttua naisten pukeutumiseen, enkä oo vaatimassa, enkä oo puuttumassa. :D

En ihmettelis YHTÄÄN, jos joku nainen tulis sanomaan salille paidattomalle miehelle, että laita paita päälle. Oisko se ok susta? Saisko näin tehdä?

AP

Vierailija
56/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:05"]

Ei luoja taas. :D Kuitenkin on ihan ok vaatia miehiä pukemaan paita päälle hygieniasyistä, mutta naiselta samaa ei saisi edellyttää? Juuri näistä erioikeuksista puhun. Sinunkaltaisesi ihmiset ovat pilanneet koko feminismi-käsitteen, ikävä kyllä.

[/quote]

Minä en ole tuollaista väittänyt vaan että jokainen aikuinen pystyy kyllä päättämään omasta salipukeutumisestaan ihan varmasti.

Juurihan totesin, että annan miesten kävellä vaikka yläosattomissa, jos itse haluavat. Osaatko lukea? Ei luoja, sinunlaisesi ihmiset piilavat sanan nainen.

Vierailija
57/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:08"]

En oo vaatinu miehille oikeutta puuttua naisten pukeutumiseen, enkä oo vaatimassa, enkä oo puuttumassa. :D

AP

[/quote]

Ööö, miksi teit tämän aloituksen?

Vierailija
58/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:56"]

[/quote]

Sinähän et yhtään tiedä millainen feministi olen, olenko, ja oletko itsekään. Älä kerro tietäväsi millainen olen, et tiedä. En ole ajanut erivapauksia kenellekään. Olen edelleen sitä mieltä että jokainen aikuinen pystyy itse määrittelemään oman pukeutumisensa, kunhan se on KAIKILLE SAMOJEN SIVELLISYYSSÄÄNTÖJEN mukaista. Missä väitin, että naiset voivat paljastella vapaasti, mutta miehet eivät? Kannattaisi opetella lukutaitoa ennenkuin alkaa laittamaan sanoja toisten suuhun.
[/quote]

:D Rauhoituhan hyvä ihminen, ja mene vaikka nypläämään pitsiä aikasi kuluksi.

Tuossahan se tulikin: KAIKILLE SAMAT säännöt, myös sen hygienian suhteen. Kenenkään napahiki laitteissa ei ole ok yleisellä kuntosalilla.

Vierailija
59/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset mammat täällä kitisee! Tämä '' mies'' on aivan varmasti nainen. Ei mies tosissaan vääntäisi tällaisesta asiasta. 

Vierailija
60/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos salilla ei saa olla yläosattomissa tai alasti, niin eikö tuo nainen sitten täyttänyt normeja? En ihan oikeasti ymmärrä, mikä ongelma AP:lla asiassa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä