Kela ilmoitti että sain 65e tuloa
S bonuksista ja vähentää sen toimeentulotuesta. Tämä on ainoa tulolähde. Olen kotiäiti.
Kommentit (32)
Hyvä aika siis mennä oikeisiin töihin.
Miksi et hae työmarkkinatukea? S-bonukset eivät vaikuta siihen.
Paljonko on pitänyt laittaa rahaan S-ryhmään että tulee 65 euroa bonuksia yhdessä kuukaudessa? Jotain 1200 euroa ainakin. Olisko siellä vähän kiristettävää?
Joo joo. Tiedän kyllä mikä AP on.
Ei ole ilmaisia S-bonuksia. t. Purra
Just luin, että eräältä oli vähennetty maaliskuun 4 euron tulot ja huhtikuun 6 euron tuet toimeentulotuesta.
Kuinka paljon rahaa tähän pelleilyyn uppoaa? Kelaan on käsittääkseni palkattu lisää väkeä näiden takia. Ja veronmaksaja on tosi tyytyväinen kun extra kelatäti nettoaa 2000e kuussa että se asiakas ei vaan saa ylimääräistä 2 euroa.
Voiko tän bonuksen ohjata jonkun toisen tilille vai palkataanko lisää väkeä etsimään ja kyselemään S-ryhmästä mihinkä se köyhän vuotuinen +20e on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aika siis mennä oikeisiin töihin.
Mihin tuun? Kerkeen kahdeksaksi :)
Entä jos ohjaa S-bonukset suoraan rahastoon? Sehän olisi mahdollista. Näkeekö Kela senkin?
Nauti kun edes saat toimeentulotukea, kaikki ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tuloa. Puolet veroist menee toimentulotukeen.
Puolet veroista menee tt-tukeen? Sori mitä?
Ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmaisia S-bonuksia. t. Purra
Toisen nimissä esiintyminen on rikos
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ohjaa S-bonukset suoraan rahastoon? Sehän olisi mahdollista. Näkeekö Kela senkin?
Ei saa sijoittaa. Pitää realisoida omat sijoitukset, vaikka olisi sijoittanut toimeentulotuesta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Miksi kansa hakee jollain paska sossutukea, mihin kaikki vaikuttaa. Itse olen työmarkkinatuella ja siihen ei vaikuta kuin työskentely, jota ei ole, kun eivät töitä anna enää näin vanhalle. Pääomatulotkin saan pitää - leikkaamatta.
Toi onkin muuten hyvä idea! Kaikki bonuskortit syyniin, ja jos kaupassa on ollut alennus (esim. 3 pulloa pyykinpesunestettä 10 €) niin se alennus, joka on normaalihinnasta saatu (normaalihinta esim. 14,95, joten alennus on ollut 4,95) on tuloa, joka täytyy vähentää tuista! Ja jotta Kelan virkailijoiden tehokasta työaikaa ei mene kuittien räpläämiseen, kaikki päivittäistavarakaupat velvoitetaan ilmoittamaan jokaisen Kelan asiakkaan jokaisen kuukauden alennusten ei kun siis tulon summa, jotta se voidaan vähentää Kelan maksamasta tuesta!
Nyt täytyykin laittaa sähköpostia kokoomuksen puoluetoimistolle! Vähänks oon nero!
Minä ja 2 aikuista opiskelijalastani ollaan 1 bonustalous. Parhaimmillaan ostetaan yhteensä n 600 eurolla/kk niin bonusta tulee vajaa 20 egee. Ja tossa on yhden auton bensatkin mukana. Kovat ostokset ap-toimeentuloasiakkaalla.
Onhan se tuloa. Puolet veroist menee toimentulotukeen.