Pelkät urheiluliivit yläosana salilla
Olin tänä aamuna salilla (olen mies), ja sinne tuli n. 40v nainen, jolla oli jalassa tiukat urheilutrikoot, ja yläosana pelkät urheiluliivit. En ole ikinä nähnyt vastaavaa, onko se kovin yleistä? Onko se teistä ok? Googlasin huvikseni urheiluliivit, ja löysin heti samaisen mallin joka hänellä oli: http://www.hm.com/fi/product/30907?article=30907-D Kyseessä oli siis nuo.
Sinänsä naisella oli todella upea kroppa, eikä näky ikävä. Ihmetytti vain moinen rohkeus. Yleensä käyn aikaisin aamulla salilla myös siksi, että vaikka nautinkin kauniiden naisten paljaan pinnan katselusta, en millään haluaisi tehdä sitä salilla. Siellä haluaisin keskittyä treeniin, ja läpikuultavat stringit yms. häiritsee sitä. :/
Ei mikään iso asia siis, mutta ihan kiinnostaa teidän mielipiteenne. Onko sosiaalisesti hyväksyttyä treenata tuollaisissa vaatteissa? Naisella oli jalkapäivä, ja teki myös sellaisissa laitteissa missä paljas maha osui laitteisiin yms. Se tuntui vähän omituiselta. Vaikka kyseessä oli siis huomattavasti minua vanhempi nainen, oli hän erittäin kaunis ja upea kroppainen. Kadulla pää kääntyisi. Mutta salilla haluaisin pitää pään kasassa. :D
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:14"]
Se, että SINÄ annat jonkun hieroa napanöyhtäänsä kuntosalilaitteisiin, ei tarkoita sen olevan yleisten sopivuussääntöjen tai hygienian mukaista. Hellyyttäviä suuruuskuvitelmia sinulla kuitenkin on itsestäsi. :D
[/quote]
Voi luoda AP lopeta jo.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:05"] Ei luoja taas. :D Kuitenkin on ihan ok vaatia miehiä pukemaan paita päälle hygieniasyistä, mutta naiselta samaa ei saisi edellyttää? Juuri näistä erioikeuksista puhun. Sinunkaltaisesi ihmiset ovat pilanneet koko feminismi-käsitteen, ikävä kyllä. [/quote] Minä en ole tuollaista väittänyt vaan että jokainen aikuinen pystyy kyllä päättämään omasta salipukeutumisestaan ihan varmasti. Juurihan totesin, että annan miesten kävellä vaikka yläosattomissa, jos itse haluavat. Osaatko lukea? Ei luoja, sinunlaisesi ihmiset piilavat sanan nainen. [/quote] Se, että SINÄ annat jonkun hieroa napanöyhtäänsä kuntosalilaitteisiin, ei tarkoita sen olevan yleisten sopivuussääntöjen tai hygienian mukaista. Hellyyttäviä suuruuskuvitelmia sinulla kuitenkin on itsestäsi. :D
[/quote]
Voi pientä. Miten yksinkertainen ja niin sinnikäs :D. Napanöytääkin ihan leviää laitteisiin. Saat vielä kuolemantaudin itsellesi poloinen kun niin huolehdit tästä hygienia-asiasta. Ihan liikuttavaa kun olet muidenkin asialla.
Jokainen kuntosali määrittelee pukeutumissääntönsä (kuntosali ei ole julkinen tila). Jos niitä noudatetaan ei ole sinulla asiaan nokan koputtamista.
Ehkä sinäkin vielä saat itsellesi hankittua sellaisen kropan, että treenaaminen onnistu topissa ja trikoissa! Nooh, toisaalta en nyt laittaisi sen varaan kuitenkaan :D.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:05"] Ei luoja taas. :D Kuitenkin on ihan ok vaatia miehiä pukemaan paita päälle hygieniasyistä, mutta naiselta samaa ei saisi edellyttää? Juuri näistä erioikeuksista puhun. Sinunkaltaisesi ihmiset ovat pilanneet koko feminismi-käsitteen, ikävä kyllä. [/quote] Minä en ole tuollaista väittänyt vaan että jokainen aikuinen pystyy kyllä päättämään omasta salipukeutumisestaan ihan varmasti. Juurihan totesin, että annan miesten kävellä vaikka yläosattomissa, jos itse haluavat. Osaatko lukea? Ei luoja, sinunlaisesi ihmiset piilavat sanan nainen. [/quote] Se, että SINÄ annat jonkun hieroa napanöyhtäänsä kuntosalilaitteisiin, ei tarkoita sen olevan yleisten sopivuussääntöjen tai hygienian mukaista. Hellyyttäviä suuruuskuvitelmia sinulla kuitenkin on itsestäsi. :D
[/quote]
Voi pientä. Miten yksinkertainen ja niin sinnikäs :D. Napanöytääkin ihan leviää laitteisiin. Saat vielä kuolemantaudin itsellesi poloinen kun niin huolehdit tästä hygienia-asiasta. Ihan liikuttavaa kun olet muidenkin asialla.
Jokainen kuntosali määrittelee pukeutumissääntönsä (kuntosali ei ole julkinen tila). Jos niitä noudatetaan ei ole sinulla asiaan nokan koputtamista.
Ehkä sinäkin vielä saat itsellesi hankittua sellaisen kropan, että treenaaminen onnistu topissa ja trikoissa! Nooh, toisaalta en nyt laittaisi sen varaan kuitenkaan :D.
[/quote]
Pitääpä pyytää omaa miestäni käymään jatkossa salilla yläosattomissa -emme käy samalla salilla, joten seurauksista en joudu kärsimään. Toivon NIIN kovasti, että sattuisi jonkun tällaisen feministin kanssa samaan aikaan paikalle. :D Sattuu vielä olemaan hyvin karvainen ja hikoileva tapaus, siinäpä sitten nautit hänen napahiestään. ;)
Tuohon loppuun en voi muuta todeta, kuin että säälin sinua. Itse olet tyypillinen nainen ja morkkaat toisen ulkonäköäkin, häntä tuntematta. Olen satavarmasti näin raskaanakin timmimpi, kuin n. 60% suomalaisista naisista (sen verran on ylipainon osuus naisväestöstä), joten huolesi on täysin turha. :) Oikein mielelläni esittelen raskausvatsaani -vaikka siellä rannalla, missä paidattomuus on molemmille sukupuolille ok.
Tästähän oli sillon juttua kun sofia ruusila haukkui SoMessa sen yhden miesraukan kuvan kera, kun sillä oli valkoset tikkujalat ja rumat housut. Yritti sitten pelastaa nahkansa sanomalla, että tarkoitti vain että ei ole kivaa kun mies treenasi alusvaatteilla. Itsellään kuitenkin kuvia jossa treenaa yläosana vaan liivit.
Itse en näe tuossa liivissä muuta ongelmaa, kun se hien jääminen salin laitteisiin.
Jos käyttää pyyhettä kuivaukseen, niin antaa reenata vaan.
Ymmärtäisin kohun paremmin, jos liiveistä näkyisi paljasta rintaa esillä. Tosin sekään ei häiritsisi minun reeniä, vaatisi vain tiukempaa keskittymistä tekemisiinsä :=) (hyvää reeniä henkiselle puolelle)
Enemmän huomiota varastaisi nainen, jolla olisi ohut ihon myöteinen paita päällä, mutta ei liivejä alla, eli pukeutuisi miesten "salietikettien" mukaisesti.
t. yx mies
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:28"]
Pitääpä pyytää omaa miestäni käymään jatkossa salilla yläosattomissa -emme käy samalla salilla, joten seurauksista en joudu kärsimään. Toivon NIIN kovasti, että sattuisi jonkun tällaisen feministin kanssa samaan aikaan paikalle. :D Sattuu vielä olemaan hyvin karvainen ja hikoileva tapaus, siinäpä sitten nautit hänen napahiestään. ;) Tuohon loppuun en voi muuta todeta, kuin että säälin sinua. Itse olet tyypillinen nainen ja morkkaat toisen ulkonäköäkin, häntä tuntematta. Olen satavarmasti näin raskaanakin timmimpi, kuin n. 60% suomalaisista naisista (sen verran on ylipainon osuus naisväestöstä), joten huolesi on täysin turha. :) Oikein mielelläni esittelen raskausvatsaani -vaikka siellä rannalla, missä paidattomuus on molemmille sukupuolille ok.
[/quote]
Voi sua, pyydät miestäsi rikkomaan salin pukeutumissääntöjä vain siksi, että saisit kostaa minulle. Että sitten tajuaisin sinun mielipiteesi siitä, että napahikeä ei saa roiskia ja pitää olla kaikilla paita.
Minähän just totesin, että salin sääntöjä noudattaen niin kaikki on ok. Mitä siitä et tajunnut (vieläkään). Todella säälin sun miestäsi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:28"]
Pitääpä pyytää omaa miestäni käymään jatkossa salilla yläosattomissa -emme käy samalla salilla, joten seurauksista en joudu kärsimään. Toivon NIIN kovasti, että sattuisi jonkun tällaisen feministin kanssa samaan aikaan paikalle. :D Sattuu vielä olemaan hyvin karvainen ja hikoileva tapaus, siinäpä sitten nautit hänen napahiestään. ;) Tuohon loppuun en voi muuta todeta, kuin että säälin sinua. Itse olet tyypillinen nainen ja morkkaat toisen ulkonäköäkin, häntä tuntematta. Olen satavarmasti näin raskaanakin timmimpi, kuin n. 60% suomalaisista naisista (sen verran on ylipainon osuus naisväestöstä), joten huolesi on täysin turha. :) Oikein mielelläni esittelen raskausvatsaani -vaikka siellä rannalla, missä paidattomuus on molemmille sukupuolille ok.
[/quote]
Voi sua, pyydät miestäsi rikkomaan salin pukeutumissääntöjä vain siksi, että saisit kostaa minulle. Että sitten tajuaisin sinun mielipiteesi siitä, että napahikeä ei saa roiskia ja pitää olla kaikilla paita.
Minähän just totesin, että salin sääntöjä noudattaen niin kaikki on ok. Mitä siitä et tajunnut (vieläkään). Todella säälin sun miestäsi.
[/quote]
:D Kiitos feministi, olen saanut sinulta päivän naurut. Ja koetahan nyt päättää, miten se menikään: Jos salin säännöt sallivat yläosattomuuden, niin eihän sinulla ole asiaan nokan koputtamista. Mistä tiedät, millaiset säännöt mieheni salilla on ja miksi luulet meidän kulkevan eri saleilla? Ajattelu on sallittua, nainen, jos vain siihen kykenet. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:56"]
Siis mitä helvettiä mä just luin?! :D
Täällä suomessa saleilla näkee urheiluliiveillä reenamista harvoin, koska täällä maassa ollaan heti kateellisia ja pahoitetaan mielensä, jos joku on hyvässä kunnossa ja haluaa treenata mukavat treenikuteet päällä. Kun taas ulkomailla erityisesti jenkeissä aika moni hyvässä kunnossa oleva nainen treenaa urheiluliivit + shortsit tai trikoot päällä. Ei mitään ihmeellistä, kyllähän yleisurheilussakin naisilla urheiluliivi/toppi ja shortsit. Ei se mitään huomiohuoraamista ole. Ymmärtäisin tuohtumisesi, jos naisella olisi ollut shortsit, joissa ei peity edes puoli persettä ja pillu paistaa läpi. Mutta sellaista ei tapahtunut.
Itse kun olen päässyt tavoitteeseeni, niin totta helvetissä lähen salille ja ulos treenaan urheiluliivit ja trikoot jalassa, koska silloin mä voin ja kehtaan!
N19
[/quote]
Susta huomaa juurikin sen, ettei sulla ole koskaan ollut varaa pukeutua niin. Jos on aina ollut pömppismahainen ja vihdoin onnistuu saamaan sen timmin mahan, niin sen täytyy näkyä kaikille. Aika yleinen ajattelutapa huonokroppaisille.
Itse olen ollut jo kauan tosi hyvässä kunnossa, enkä koe tarvetta kulkea pelkillä liiveillä. Musta on kohteliasta ihan jo sen hygieniankin takia pukea toppi päälle. Timmi maha on ja pysyy, vaikkei sitä kaikki vieraat ihmiset paljaana näkisikään.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:56"]
Siis mitä helvettiä mä just luin?! :D
Täällä suomessa saleilla näkee urheiluliiveillä reenamista harvoin, koska täällä maassa ollaan heti kateellisia ja pahoitetaan mielensä, jos joku on hyvässä kunnossa ja haluaa treenata mukavat treenikuteet päällä. Kun taas ulkomailla erityisesti jenkeissä aika moni hyvässä kunnossa oleva nainen treenaa urheiluliivit + shortsit tai trikoot päällä. Ei mitään ihmeellistä, kyllähän yleisurheilussakin naisilla urheiluliivi/toppi ja shortsit. Ei se mitään huomiohuoraamista ole. Ymmärtäisin tuohtumisesi, jos naisella olisi ollut shortsit, joissa ei peity edes puoli persettä ja pillu paistaa läpi. Mutta sellaista ei tapahtunut.
Itse kun olen päässyt tavoitteeseeni, niin totta helvetissä lähen salille ja ulos treenaan urheiluliivit ja trikoot jalassa, koska silloin mä voin ja kehtaan!
N19
[/quote]
Susta huomaa juurikin sen, ettei sulla ole koskaan ollut varaa pukeutua niin. Jos on aina ollut pömppismahainen ja vihdoin onnistuu saamaan sen timmin mahan, niin sen täytyy näkyä kaikille. Aika yleinen ajattelutapa huonokroppaisille.
Itse olen ollut jo kauan tosi hyvässä kunnossa, enkä koe tarvetta kulkea pelkillä liiveillä. Musta on kohteliasta ihan jo sen hygieniankin takia pukea toppi päälle. Timmi maha on ja pysyy, vaikkei sitä kaikki vieraat ihmiset paljaana näkisikään.
[/quote]
HAh. Itseasiassa olin muutama vuosi sitten erittäin hyvässä kunnossa. Litteä vatsa, reenatut jalat ja niin edelleen. Pukeuduin hyvin ja näyttävästi (en kuitenkaan paljastellut mitään). Joskus lenkkeilin urheiluliivit päällä sekä trikoot jalassa. Niin muuten teki moni muukin nainen ainakin täällä asuinalueella.
Noh, ruoka vei sitten mennessään aikanaan. Iski laiskuus ja halusin vain syödä. En mä nytkään mikään läskiläski ole, mutta laihduttamisen varaa kyllä on. Kun olen päässyt tavoitteeseeni niin vedän kyllä urheiluliiveillä, jos niin haluan. Vedän myös topinkin päälle, jos siltä tuntuu :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:05"]
Ei luoja taas. :D Kuitenkin on ihan ok vaatia miehiä pukemaan paita päälle hygieniasyistä, mutta naiselta samaa ei saisi edellyttää? Juuri näistä erioikeuksista puhun. Sinunkaltaisesi ihmiset ovat pilanneet koko feminismi-käsitteen, ikävä kyllä.
[/quote]
Minä en ole tuollaista väittänyt vaan että jokainen aikuinen pystyy kyllä päättämään omasta salipukeutumisestaan ihan varmasti.
Juurihan totesin, että annan miesten kävellä vaikka yläosattomissa, jos itse haluavat. Osaatko lukea? Ei luoja, sinunlaisesi ihmiset piilavat sanan nainen.
[/quote]
Se, että SINÄ annat jonkun hieroa napanöyhtäänsä kuntosalilaitteisiin, ei tarkoita sen olevan yleisten sopivuussääntöjen tai hygienian mukaista. Hellyyttäviä suuruuskuvitelmia sinulla kuitenkin on itsestäsi. :D