Mies ei jaksa tehdä enää mitään
Kun alettiin olla yhdessä niin tehtiin kaikkea yhdessä. Käytiin urheilua kattomassa, luontopoluilla, elokuvissa, syömässä, reissuissa jne. Nykyään mies ei jaksaisi tehdä mitään. Haluaa vaan viikonloppuisin lojua sohvalla tai tietokoneella. Nykyään saa aina houkutella ja maanitella. Luulin, että sain aktiivisemman ja harrastavamman miehen, mutta nykyään teen asioita yksin. Näinkö tässä käy miesten kanssa..
Kommentit (162)
Juu tolleen käy. Naisen pitäis olla joku vapaa-aikavastaava.
Jätä se mies sohvalle ja keksi tekemistä kavereiden kanssa.
Miehesi on laiska plösö. Siksi hän mieluiten makaa sohvalla television ja netin parissa
illoin miehesi otti koronarokotteet taitaa vetämättömyys tulla niistä
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että viimeisen parin vuoden sisään ei ole oikein voinut käydä/tehdä sen suurempaa, kuin urheilla luonnossa tai käydä siellä luontopolulla? Tapahtumia ei ole ollut ja paikat esim. kylpylät ovat olleet kiinn.
Ei kyllä pidä paikkaansa. Sulkuja on ollut ajoittain, mutta kyllä minä ainakin olen käynyt kylpylöissä ja harrastuksissa (sisätiloissakin) myös korona-aikana.
Jos se on väsynyt. Itsekästä vaatia kokoajan mukaan. Lomalla kuuluu levätä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nimenomaan tehdä juttuja mieheni kanssa. Nyt teen lasten kanssa, kun mies ei jaksa lähteä mihinkään. Mut lapset kasvaa ja kohta ne ei enää lähde mun kanssa mihinkään, kun teiniys iskee. Joo, kaverit on olemassa, mutta mun mielestä parisuhteeseen kuuluu se, että tehdään muutakin yhdessä kuin harrastetaan satunnaisesti seksiä. Kaikilla ei ole sitäkään...
Kipinä sammunut? Sen ylläpitäminen ei ole helppoa. Joissain parisuhteissa vaimosta tulee "äiti" puolisolleen, siinä vaiheessa pitää juosta karkuun ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas sitä nyt aktiivisena vapaa-ajalla ja tahdotaan muutkin samaan muottiin. Jospa kysyisit ja kuuntelisit miehen ajatuksia ja toiveita viikonloppujen suhteen.
Onko kyse jostain passiivisemmasta kaudesta? Onko hän aiemmin liikkunut ja harrastanut myös omasta toiveestaan, vai lähinnä miellyttääkseen sinua?
Mies harrasti ennen useamman kerran viikossa urheilua. Jo ennen kuin alettiin olla yhdessä, joten ei ole esittänyt takiani. Ihan on ollut sellainen, että tehnyt ja harrastanut eri asioita, mutta nyt haluaa vaan olla kotona passiivisten harrastusten parissa. Ap
Paljon on ikää?
Miehellä kun alkaa testosteronit laskea, niin voimat hyytyy. Ei vaan jaksa.
Auttaako testosteronivajeeseen nää luontaisvalmisteet T-maxit tjsp.?
Vai onko ne vaan vihjaus miehelle, ettei luota tämän erektioon?
Vierailija kirjoitti:
Öö, anteeksi, mutta mitä se nainen tekee sillä sohvalla makaavalla laiskimuksella? Miksi se sinne pitäisi jättää? Minä heitin kyllä vastaavan pihalle. Ap on kuitenkin jo antanut ymmärtää, ettei taloudellisestikaan ukkoa tarvitse, joten onko tuollaisesta vätyksestä hänelle mitään lisäarvoa? Ehkä joku vähän paremman energiatason omaava sopisi ap:lle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan totuus olisi toisenlainen? Aloittaja on ylivilkas ekstrovertti hölisijä, jonka pitää puhua ja liikkua kaiken aikaa seurassa, hetkeäkään ei voi olla rauhassa yksin? Pitää koko ajan olla menossa jonnekin, suunnitella tulevia menoja ja tapaamisia ja ennen kaikkea, ei saa pysähtyä eikä jäädä mietiskelemään mitään. Vai?
Itse olen tehnyt sen tulkinnan, että kyseiset hölisijät pelkäävät hiljaisuutta, koska kuulevat silloin omat ajatuksensa ja kokevat ne pelottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin mies nukkuu.. Menee helposti puoleen päivään. No saa sitä viikonloppuna nukkua, mutta kertoo taas jotain..Ainoa asia mitä nykyään tehdään yhdessä on katotaan lätkää televisiosta. No tykkään itsekin penkkiurheilusta, mutta kuulostaa vähän surulliselta näin kirjoitettuna.. Toki joskus urheillaan yhdessä. Ap
Tuossa ylempänä sanot: "Mikä parisuhde se sekin on, että kumpikin puuhaa vaan omiaan aina? Ap". Ihme riitelijä olet. Ette puuhaa omianne AINA, kun kuitenkin katsotte televisiota yhdessä. Ja sitten joskus urheilette yhdessä. Miehesi on selvästi väsynyt, kenties masentunut, ja sinulle ei riitä edes se vähä, mitä hän sinulle antaa. Joko tyydyt siihen, tai eroat. Voi olla, että jossain vaiheessa miehesi taas aktivoituu, mutta kommenttiesi perusteella teette kuitenkin asioita yhdessä. Ja silti väität, ettei miehesi jaksa enää tehdä mitään.
No tätä olen itsekin miettinyt, että ei tuo kirjoitettuna niin pahalta kuulosta, että käytiin eilen hiihtämässä ja urheillaankin yhdessä ja katsotaan urheilua.. Vaadinko siis liikaa.. Tammikuussa käytiin teatterissakin.. Hmm. Ehkä annan siis armoa, jos mies ei aina jaksa lähteä jonnekin. Ap
Miten niin mies ei tee mitään sun kanssa?
Anna sen nyt levätä lomallaan, tulee olympialaisetkin!
Itse olen nyt 40-vuotias mies. Ja jos totta puhutaan, pötköttäisin mieluiten itsekin sohvalla. Pakotan silti itseni tekemään yhtä ja toista, ja (useimmiten) tästä johtuen olen välillä joko väsynyt, poissaoleva tai äreä. Yritän koko ajan, mutta p*rse painaa liikaa ja sohva vetää sitä puoleensa.
Kyllä tämä on varmaan sitä kuuluisaa testosteronitason laskua.
Huomaan sen myös siinä, että nyt on ollut jo 3-4 kuukauden mittainen kausi, kun olen ollut varsin välinpitämätön seksin suhteen. Suoraan sanoen jos vaimoni ei olisi ehdotellut, en olisi itse varmaankaan ehdottanut tänä aikana kuin ehkä 1-2 kertaa. Jos kertaakaan. Edes masturbointi ei kiinnosta, yritin sitä joitakin kertoja, mutta en saanut edes erektiota. Olen jättänyt alkoholin ja aikuisviihteen käytön. En koe olevani masentunutkaan. Väsyttää vain.
Ja kun saan olla sohvalla, joko kirjaa lukemassa tai puhelinta selaamassa, minut valtaa raukean onnellinen tunne ja sellainen hyvä fiilis, että en oikeastaan elämässäni kaipaisi yhtään enempää, eikä ole kiire minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nyt 40-vuotias mies. Ja jos totta puhutaan, pötköttäisin mieluiten itsekin sohvalla. Pakotan silti itseni tekemään yhtä ja toista, ja (useimmiten) tästä johtuen olen välillä joko väsynyt, poissaoleva tai äreä. Yritän koko ajan, mutta p*rse painaa liikaa ja sohva vetää sitä puoleensa.
Kyllä tämä on varmaan sitä kuuluisaa testosteronitason laskua.
Huomaan sen myös siinä, että nyt on ollut jo 3-4 kuukauden mittainen kausi, kun olen ollut varsin välinpitämätön seksin suhteen. Suoraan sanoen jos vaimoni ei olisi ehdotellut, en olisi itse varmaankaan ehdottanut tänä aikana kuin ehkä 1-2 kertaa. Jos kertaakaan. Edes masturbointi ei kiinnosta, yritin sitä joitakin kertoja, mutta en saanut edes erektiota. Olen jättänyt alkoholin ja aikuisviihteen käytön. En koe olevani masentunutkaan. Väsyttää vain.
Ja kun saan olla sohvalla, joko kirjaa lukemassa tai puhelinta selaamassa, minut valtaa raukean onnellinen tunne ja sellainen hyvä fiilis, että en oikeastaan elämässäni kaipaisi yhtään enempää, eikä ole kiire minnekään.
Toi on hienoa! Olet onnellinen juuri nyt etkä tarvitse mitään muuta! Tuo on se mitä kaikki etsii koko elämänsä.
Siinä on kunnon mies. Vihdoinkin itsenäistynyt, ei anna akan ohjata elämäänsä.
Mun mies valitti töihin lähtiessään miten tylsä viikonloppu oli. Ja kuulemma minun vikani, taas kerran. Olen kuulemma niin tylsää seuraa.
Miten viikonloppu meni:
Perjantai. Noin klo 21 aikaan pyysin miestä seurakseni lenkille. Kävelin tunnin koiran kanssa, juostiinkin vähän. Mies oli käynyt aiemmin kaupassa ja kittasi kaljaa, kun palasin. Katsottiin leffaa. Tarjouduin tekemään pannukakkua. Ei kelvannut. Menin nukkumaan klo 01. En tiedä milloin mies tuli nukkumaan.
Koira herätti klo 8. Käytin sen kävelyllä. Naisetn viesti alkoi 9.25, katsoin sitä. Pyysin miestä kanssani katsomaan. Ei kuulemma jaksanut. Hiihto loppui, käytin koiran taas ulkona ja päästin makkariin. Siivosin. Pyysin miestä seuraksi, olisi menty hiihtämään yhdessä. Ei kuulemma jaksanut. Kävin hiihtämässä ja kaupassa. Olin kotona klo 17. Mies oli vasta herännyt, koira ulkoiluttamatta. Otin päivätirsat, tein ruokaa, vein koiran ulos klo 19.30-20.30. Sauna kello 9. Sinne sentään lähti. Saunan jälkeen mies halusi seksiä. Se oli kivaa. Katsottiin leffa, menin nukkumaan 02.00. Mies tuli joskus.
Heräsin klo 8, kun koira herätti. Käytin kävelyllä, aloin katsoa hiihtoa. Totesin että no ei mene hyvin, lähden uimaan kun uimahalli aukesi klo 10. Kysyin mieheltä lähtisikö kanssani uimaan ja sen jälkeen vaikka kahville tai pitsalle keskustaan. Ei viitsinyt kuulemma. Menin sitten uinnin jälkeen ensin äidille ja sitten vielä ystävälle kylään ja kotiuduin klo 18. Laitoin ruokaa, tiskasin, ulkoilutin taas koiran, mies makasi sohvalla ja valitti miten tylsää sillä on. Ehdotin kortinpeluuta. Ei kelvannut. Ompelin sitten uutta kassia ja korjasin tyttären rikkinäiset housut.
Että semmoista. Tämä ei ollut tämmöistä vielä 5-6 vuotta sitten. Minunko syyni tämä tylsyys on?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies valitti töihin lähtiessään miten tylsä viikonloppu oli. Ja kuulemma minun vikani, taas kerran. Olen kuulemma niin tylsää seuraa.
Miten viikonloppu meni:
Perjantai. Noin klo 21 aikaan pyysin miestä seurakseni lenkille. Kävelin tunnin koiran kanssa, juostiinkin vähän. Mies oli käynyt aiemmin kaupassa ja kittasi kaljaa, kun palasin. Katsottiin leffaa. Tarjouduin tekemään pannukakkua. Ei kelvannut. Menin nukkumaan klo 01. En tiedä milloin mies tuli nukkumaan.
Koira herätti klo 8. Käytin sen kävelyllä. Naisetn viesti alkoi 9.25, katsoin sitä. Pyysin miestä kanssani katsomaan. Ei kuulemma jaksanut. Hiihto loppui, käytin koiran taas ulkona ja päästin makkariin. Siivosin. Pyysin miestä seuraksi, olisi menty hiihtämään yhdessä. Ei kuulemma jaksanut. Kävin hiihtämässä ja kaupassa. Olin kotona klo 17. Mies oli vasta herännyt, koira ulkoiluttamatta. Otin päivätirsat, tein ruokaa, vein koiran ulos klo 19.30-20.30. Sauna kello 9. Sinne sentään lähti. Saunan jälkeen mies halusi seksiä. Se oli kivaa. Katsottiin leffa, menin nukkumaan 02.00. Mies tuli joskus.
Heräsin klo 8, kun koira herätti. Käytin kävelyllä, aloin katsoa hiihtoa. Totesin että no ei mene hyvin, lähden uimaan kun uimahalli aukesi klo 10. Kysyin mieheltä lähtisikö kanssani uimaan ja sen jälkeen vaikka kahville tai pitsalle keskustaan. Ei viitsinyt kuulemma. Menin sitten uinnin jälkeen ensin äidille ja sitten vielä ystävälle kylään ja kotiuduin klo 18. Laitoin ruokaa, tiskasin, ulkoilutin taas koiran, mies makasi sohvalla ja valitti miten tylsää sillä on. Ehdotin kortinpeluuta. Ei kelvannut. Ompelin sitten uutta kassia ja korjasin tyttären rikkinäiset housut.
Että semmoista. Tämä ei ollut tämmöistä vielä 5-6 vuotta sitten. Minunko syyni tämä tylsyys on?
sä nukut tosi vähän!
Vierailija kirjoitti:
Miten viikonloppu meni:
'
ehkä se mies haluisi tehdä jotain muuta kuin hiihtää, ulkoiluttaa koiraa tai katsoa urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Nainen olemuksellaan pitää miehen kipinää yllä. Jos naisen olemus muuttuu huonommaksi, miehenkin kipinä sammuu.
Myös pervoilu on hyvä tapa innostaa miestä, jos naisen olemus siihen riittää.
Ja sama toisin päin. Ei se sohvalla makaava mies saa naisen olemusta hehkumaan.
Oletteko huomanneet, että viimeisen parin vuoden sisään ei ole oikein voinut käydä/tehdä sen suurempaa, kuin urheilla luonnossa tai käydä siellä luontopolulla? Tapahtumia ei ole ollut ja paikat esim. kylpylät ovat olleet kiinn.