Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei jaksa tehdä enää mitään

Vierailija
12.02.2022 |

Kun alettiin olla yhdessä niin tehtiin kaikkea yhdessä. Käytiin urheilua kattomassa, luontopoluilla, elokuvissa, syömässä, reissuissa jne. Nykyään mies ei jaksaisi tehdä mitään. Haluaa vaan viikonloppuisin lojua sohvalla tai tietokoneella. Nykyään saa aina houkutella ja maanitella. Luulin, että sain aktiivisemman ja harrastavamman miehen, mutta nykyään teen asioita yksin. Näinkö tässä käy miesten kanssa..

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni on mukava tehdä asioita, mutta meillä vaikuttaa se että vaimolla täytyy olla suunnitelmat tehtynä pitkäksi ajaksi eteenpäin. Ennen kuin edes tämä viikonloppu oli alkanut niin piti miettiä että mitä tehdään seuraavana. Itseäni moinen uuvuttaa, ja usein tulee sanottua jotain et "en tiedä" tai "en nyt jaksa välttämättä mitään". Pikkasen tilaa spontaaniudelle ja sille et katsellaan miltä lauantaiaamuna tuntuu tekis hyvää ainakin ittelleni. Yleensä silloin tulee mieleen erilaisia ideoita ja halua niiden tekemiseen.

Meillä on vähän tota samaa, mies tykkäisi olla spontaani ja mä haluaisin suunnitella. Luonne-eron lisäksi siinä on kyllä käytännön syitäkin, miehen työt, harrastukset, ystävät ja sukulaiset on tässä samalla paikkakunnalla, mun kauempana. Eli hänen muutkin ihmissuhteet toimii spontaanisti. Mun taas pitää etäisyyksien takia sopia ennakkoon. Joten jos jään kotiin, todellakin haluan sen ajan olevan muuta kuin sohvalla istumista.

Vierailija
162/162 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et miehet alkaa jossain vaiheessa olettaa et nainen on aina valmis kun miehille sopii. Muuten antavat odottaa👎 ei se ole ok jos sulla on perhe et ei halua olla muuta ku puhelin kourassa tai tietsikalla. Olen ajatellut itsekin alkaa salilla taas treenaamaan ja aion saada ukon mukaan saa samalla liikuntaa ei oo aina uninen. Lakkaa juomasta kaljaa usein ja jaksaa duunissaki paremmin. Jos ei ondaa niin keskustelu on paikallaan et mis on ongelma ku ei jaksa ku olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän