Mies ei jaksa tehdä enää mitään
Kun alettiin olla yhdessä niin tehtiin kaikkea yhdessä. Käytiin urheilua kattomassa, luontopoluilla, elokuvissa, syömässä, reissuissa jne. Nykyään mies ei jaksaisi tehdä mitään. Haluaa vaan viikonloppuisin lojua sohvalla tai tietokoneella. Nykyään saa aina houkutella ja maanitella. Luulin, että sain aktiivisemman ja harrastavamman miehen, mutta nykyään teen asioita yksin. Näinkö tässä käy miesten kanssa..
Kommentit (162)
Luulen et miehet alkaa jossain vaiheessa olettaa et nainen on aina valmis kun miehille sopii. Muuten antavat odottaa👎 ei se ole ok jos sulla on perhe et ei halua olla muuta ku puhelin kourassa tai tietsikalla. Olen ajatellut itsekin alkaa salilla taas treenaamaan ja aion saada ukon mukaan saa samalla liikuntaa ei oo aina uninen. Lakkaa juomasta kaljaa usein ja jaksaa duunissaki paremmin. Jos ei ondaa niin keskustelu on paikallaan et mis on ongelma ku ei jaksa ku olla.
Meillä on vähän tota samaa, mies tykkäisi olla spontaani ja mä haluaisin suunnitella. Luonne-eron lisäksi siinä on kyllä käytännön syitäkin, miehen työt, harrastukset, ystävät ja sukulaiset on tässä samalla paikkakunnalla, mun kauempana. Eli hänen muutkin ihmissuhteet toimii spontaanisti. Mun taas pitää etäisyyksien takia sopia ennakkoon. Joten jos jään kotiin, todellakin haluan sen ajan olevan muuta kuin sohvalla istumista.