Kauanko jonotit paksusuolen tähysttkseen?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
5 vrk. kävin tk-lekurilla ja sitten kahden päivän päästä tuli kirje kotiin ja siinä oli aika. Nopsaan minun mielestäni ja julkista haukutaan aina.
Mikä kaupunki ja milloim
Muutama viikko, olisko ollut jotain 1.5 kuukautta terkkariin. Siellä kun tekivät ja ei löytynyt mitään, lähete gastroenterologille Hyvinkään sairaalaan. Hän halusi tehdä itse sen kolonoskopian uudestaan, ja siihen taas muutaman viikon jonotus. Sanoi, ettei luota terkkarin tekemiin vaan tekee itse aina uudestaan. Ei siitäkään mitään löytynyt. Tuosta aikaa jo muutama vuosi.
Lopulta diagnoosi "toiminnallinen häiriö". Sillä mennään. Toivon, ettei lopulta löydy sitä syytä liian myöhään, vaan kyse on todella vaan jostain yleisestä jutusta ilman varsinaista sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vrk. kävin tk-lekurilla ja sitten kahden päivän päästä tuli kirje kotiin ja siinä oli aika. Nopsaan minun mielestäni ja julkista haukutaan aina.
Mikä kaupunki ja milloim
Kuopio ja 3 vuotta sitten.