Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka eivät tunnu elävän realiteeteissa? Ovat jääneet osittain lapsen tasolle?

Vierailija
12.02.2022 |

?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useammankin. Yhdistävää heille on se, että kaikista omista ongelmista syytetään muita, kuten omia vanhempia, puolisoa, työnantajaa, sossua, koko yhteiskuntaa. Itse ei olla valmiita näkemään vaivaa ja tekemään mitään muutoksia oman elämän parantamiseksi.

Vierailija
62/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit on tällaisia, kaikki on aina naisten syytä mm. tapaus Elliot Rodger. Omaa käytöstä ei osata miettiä, olisiko siinä parannettavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mitään ongelmia ei voi ennakoida ja kun kakki osuu sitten tuulettimeen, on vika kaikissa muissa ja vaikka väärässä ilmanpaineessa. Samat virheet myös toistetaan uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
64/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs porukka syyttää yhtä naista tuollaiseksi. Oikeasti naisen tuntevat pitävät häntä älykkäänä, lämpimänä, ystävällisenä ja kohteliaana ihmisenä. Valoisana ihmisenä. Mutta jostakin syystä tuo porukka on saanut päähänsä moisen. Ehkä he eivät itse ole kasvaneet kokonaisiksi ihmisiksi?

Vierailija
65/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja tiedän heitä myös valtavan määrän;   koko vihervasemmisto niin poliitikoista kannattajiin ovat heitä.

Hauskinta tässä on se,  että he eivät edes itse sitä ymmärrä.

Heitä myös pelätään ja koetaan turvallisuus uhkana.

Osa ihmisistä pelkää lähes lapsenkaltaisia tapauksia polvet tutisten.

Vierailija
66/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Lähes koko elämän kestänyt masennus on saanut aikaan sen, että en ole tavallaan juurtunut mihinkään. Ystäväpiiri on vaihtunut, ammatti on vaihtunut myös. Lisäksi muut vaikeat asiat elämässä. 

Toisaalta minulla on säilynyt juurikin tämän takia kyky uudistumiseen ja luovuuteen. Olen tehnyt sen niin monta kertaa elämässä. Että puolensa ja puolensa asialla. 

Ihmisen aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi. Siinä vaiheessa asiat ovat usein vakiintuneita. Minä olen  ollut pakotettu luomaan nahkaani useasti. 

Vierailija
67/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, veljeni. Ikää 25v, pätkätöissä ollut välillä. Nyt on syvissä vesissä koska vuokria on maksamatta melkein vuoden ajalta, joutui muuttamaan äitimme kanssa kaksioon asumaan. Velkaa jotain lähemmäs 40 000€, ja isoin rahaongelmien syy on aivan liian hieno BMW joka oli pakko saada. Ei tunnu olevan mitään käsitystä taloudellisista realiteeteista. Nyt ollut pitkään työttömänä mutta auto on vaan pakko olla koska ilman ei voi elää, ei kuitenkaan tarvetta ajaa yhtään mihinkään koska työtä ei ole ja asuu tällä hetkellä kilometrin päässä kaupungin keskustasta.

Suunnitelmana on muka maksaa velat pois. Ehdotin sitten että menisi amikseen jos nykyinen ala ei työllistä, asuu nyt ilman tarvetta maksaa vuokraa joten helppoa olisi käydä koulua 1-2v. Tyrmäsi ehdotuksen koska kuulemma haluaa keskittyä omaan hyvinvointiin ja opiskelu olisi nyt liian stressaavaa. Ilman tarvetta maksaa mistään mitään! 

Jotenkin tuo teinimäinen suhtautuminen kaikkeen ja myös rahan pyytäminen vanhemmilta 25v:n iässä on omasta mielestäni todella outoa, sairasta jopa.

Vierailija
68/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 jatkaa: hiljattain puhuttiin veronpalautuksista ja veljeni suunnitteli käyttävänsä ne joko tatuointeihin tai festarireissuun, ei suinkaan velkojen maksuun.

Vierailija
69/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja tiedän heitä myös valtavan määrän;   koko vihervasemmisto niin poliitikoista kannattajiin ovat heitä.

Hauskinta tässä on se,  että he eivät edes itse sitä ymmärrä.

Heitä myös pelätään ja koetaan turvallisuus uhkana.

Osa ihmisistä pelkää lähes lapsenkaltaisia tapauksia polvet tutisten.

On syytäkin pelätä,  koska kaikki ja kaikenlainen vasemmistolaisuus on Saatanasta ja toimii Saatanan työkaluna maan päällä.

Vierailija
70/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä, ettei ole kiinni realiteeteissa? Musta tuntuu, että valtaosa ihmisistä ei ole kiinni niissä... Esimerkkinä vaikka ympäristökato ja kulutustottumukset, mutta muitakin esimerkkejä löytyy vaikka tätä keskustelupalstaa lueskelemalla...

Ja sitten on ihmisiä, jotka saattaa vaikuttaa oudoilta tai lapsellisilta, koska eivät mahdu johonkin "normaalin" muottiin, mutta ovat oikeasti hyvinkin älykkäitä. Älykkäät ja luovat ihmiset pystyvät elämään omannäköistä elämää kuluttamatta energiaansa siihen mitä joku naapurin Tarja heistä ajattelee.

Ei mitään elämänhallintaa jne.

On ihan mahdollista että on täysin kiinni realiteeteissa, mutta samalla elämänhallinta puuttuu, ei ole vaikka järjestelmällisyyttä tai joku syy miksi arjen rullaus tai muu elämän hallinta tökkii. Bisnestaidot puuttuu tai jotain. Mutta samalla voi olla hyvin perillä mitä maailmassa tapahtuu.

Vierailija
71/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen. Lähes koko elämän kestänyt masennus on saanut aikaan sen, että en ole tavallaan juurtunut mihinkään. Ystäväpiiri on vaihtunut, ammatti on vaihtunut myös. Lisäksi muut vaikeat asiat elämässä. 

Toisaalta minulla on säilynyt juurikin tämän takia kyky uudistumiseen ja luovuuteen. Olen tehnyt sen niin monta kertaa elämässä. Että puolensa ja puolensa asialla. 

Ihmisen aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi. Siinä vaiheessa asiat ovat usein vakiintuneita. Minä olen  ollut pakotettu luomaan nahkaani useasti. 

Tuohon aivojuttuun on muuten tullut päivityksiä, tuota opetettiin parikyt vuotta sitten.

Mulla on kans toi juurettomuus.

Vierailija
72/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä! Koen todella usein olevani vähän höntti koska pistän itseni likoon ja lasken helposti leikkiä omalla kustannuksellani. Elämä on sen verran vakavaa muutenkin etten koe syytä rajoittaa itseäni ihan jatkuvasti. Loukkaavaahan se pelleilykään ei saa olla, mutta useimmiten tosiaan kerron omia mokiani tai typeriä tekemisiäni/sattuneita kommelluksia. 

En usko että olen lapsen tasolle millään tavoin jäänyt, en vain halua tai jaksa aina olla niin vakava. Ei ole tarvetta todistella mitään. 

MIksi ap kysyt tätä?

Vierailija
73/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni, paljon hauskempaa näin.

Mikä siinä on hauskaa? En nyt tarkoita vain sitä, että halutessasi voit lähteä aikuisena laskemaan pulkkamäkeä tai syödä karkkia.

Tunnen yhden, ja hänellä valitettavasti on pahoja mielenterveysongelmia. Hän ei ole mikään pikkulapset tasolle jäänyt, mutta tuntuu olevan ikuinen teini. Ei osaa ottaa vastuuta omasta elämästään. Aina on rahat loppu. Töissä yrittää silloin tällöin käydä, mutta se innostus lopahtaa nopeasti ja aina syyttää muita. Muuttaa hyvin usein, kaupungin vuokrakämpästä toiseen. Tuollainen elämä vaikuttaa hirvittävän raskaalta.

Puhutaan vähän eri asioista. Itse pidän lapsuudesta kiinni pitämisessä esimerkiksi siitä, että saan edelleen uskoa vähän satuihin. Minun ei tarvitse tosikkomaisesti hokea ihmisille mitä kaikkea on ta

Ihan kuin minun kynästäni. Itse en näytä tätä puolta oikeastaan kenellekään koska sit just tulee kommenttia mm mt ongelmat, kahjo tms. 

Vierailija
74/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkuvioissa on tullut vastaan muutama. Ovat ihan päteviä työntekijöitä mutta heillä on taaperon kyvyt ja keinot käsitellä ristiriitoja, kritiikin tai ongelmia. Jos asiat ei mene kuten he haluavat niin vastaus on mökötys, suuttuminen ja kiukuttelu kuin parhaimmalla uhmaikäisellä. Yhyy mä haluun!

Vierailija
75/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi tuo kauhavalainen "pettynyt", kun ei päässytkään myrskyn ja turvallisuuden takia haluamaansa  huvipuistolaitteeseen. Ilkeääkin vielä inistä.

Vierailija
76/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, leikin työpaikalla työtekoa, minut on palkittu ylennyksellä ja vielä erikseen ahkeruudesta. 😅

Vierailija
77/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden naispoliitikot.

Hyvin sanottu, eihän siellä muita olekaan. Mutta onhan se helppoa kun puoluetoimistolla ei tartte ku poikakalentereita seinälle, kun suuntaus on kaikilla sama.

Tämähän oli selkeästi realiteeteissä kiinni olevan kypsän aikuisen kommentti. Onneksi meillä on perussuomalaiset.

Vierailija
78/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koko eloapinaporukka ja äärivasemmisto, minja koskela etunenässä.

Vierailija
79/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset . Osa hellareissa. Gigolot .  

Vierailija
80/138 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta julkisuudessa esitettyjen todisteiden perusteella Vasemmistoliiton Veronika Honkasalo. Hän on niin tavattoman naiivi kuin olla ja voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi