Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan ymmärtämään tämän palstan totaalista vihaa sitä kohtaan jos mies toivoo naisen joka tykkää laittaa ruokaa ja hoitaa kotia

Vierailija
12.02.2022 |

Heti ollaan sanomassa että kyökkipiikaa, äidinkorviketta ja s*ksi*rjaa vain himoitsee tuollainen sika ja että itse laiskottelee tai huvittelee kun toinen raataa eikä osallistu mitenkään.

Kommentit (1292)

Vierailija
41/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse otan kierroksia siitä, kun jotkut miehet kuvittelevat, että naispuolinen ihmiseläin automaattisesti nauttii siivoamisesta ja ruuanlaitosta ja lasten kaitsemisesta, ja että siksi on oikeastaan palvelus järjestää nainen tilanteeseen jossa hänellä ei ole omaa työtä tai rahoja eikä koskaan omaa aikaa kun 4 taaperoa parkuu jaloissa, herättelee öisin ja vaatii jatkuvaa valvontaa. Mies voi sillä välin paeta perhettään töihin ja viikonloppureissuille kavereiden kesken.

Itselleni tuollainen tilanne olisi se kuuluisa henkilökohtainen h*lvetti. Minusta saisi helpommin 50-luvun isän kuin kotiäidin.

Eli varmaan se ärsyttää kun jankataan että halutaan perinteinen nainen, mutta ei ymmärretä, että suurin osa naisista tuskin olisi ikinä ollut kiinnostunut siitä järjestelystä jos olisi ollut muita vaihtoehtoja.

Oikeastaan tässä sama vielä tiivistetymmin: tällainen mies etsii naista tekemään ne asiat jotka ovat hänestä ihan hirveää p*skaa jota ei itse yhtään jaksaisi tehdä, ja oikeasti luulee että kaksi x-kromosomia saa ihmisen kokemaan ne ihan eri tavalla. Eli epäsuorasti siinä haikaillaan aikoja, joilloin naisten kunnianhimo kohdistui kodin pyöritykseen ja lasten pykäämiseen, kun muuta ei saanut tehdä koska ei ollut tasaveroinen ihminen.

Vierailija
42/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen meillä kaikki kotityöt yksin ja olen lapsen kanssa päivisin kotona.

Mies käy töissä ja tuo leivän pöytään. Rahat ovat yhteiset, joten minulle tämä on loistava diili..

Työelämään en aio ikinä lähteä.

Uskaliasta jättäytyä taloudellisesti toisen armoille. Toki seuraavaksi satuilet sijoituksistasi ja elatusdiileistä eron ja eläkkeen varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rännien putsaaminen tehdään kerran vuodessa. On niin tyypillistä verrata sitä jokapäiväiseen ruoanlaittoon ja siivoamiseen ja pyykkihuoltoon. Totuus on se että omakotitalossa tehtävät ns miesten hommat pystyy tekemään parissa päivässä per vuosi poislukien ruohonleikkuu. Sen joutuu tekemään joskus jopa pari kertaa viikossa.

Vierailija
44/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Ja koska tällaisilla naisilla on ottaja jonoksi saakka, päädyin luonnollisesti samankaltaisen mieheen. On kiva olla yhdessä, kun molemmat arvostavat samankaltaisia asioita eivätkä kippaa mitään vain toiselle.

Vierailija
45/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kyllä minäkin naisena haluaisin että kun tulisin töistä kotiin,niin siellä olidi puhdas siistii koti, pyykit puhtaina kaapeissa, keittiössä odottaisi terveellinen ja herkullinen kotiruoka, mies tyydyttöisi minut joka yö ja maksaisi puolet kaikesta.

Vierailija
46/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se niin olekin. Miksi et itse kykene kotihommiim?

On niitä jotka tykkäävät laiskasta tyttärestä ja niitä jotka kokkaavasta äidistä. Miksi se on muille ongelma, jos joku kertoo omia mieltymyksiään? On tyttäriä, jotka rakastavat kokkailla ja äitejä, jotka syövät vain ravintolassa. Miksi se on muille ongelma, että joku kertoo millaisen puolison toivoo itselleen?

Vierailija
47/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passatuttt kirjoitti:

Naiset eivät osaa enää tehdä ruokaa, eivät viitsi siivota tai hoitaa pentujaan.

Tämä on nähty suvun alle 35-vuotiaisissa naisissa. Näiden äidit eivät käskyttäneet näitä prinsessoja tekee mitään kunhan kuvaavat itseään someen.

Meidän 70-luvulla syntyneiden piti hoitaa sisaruksia, serkkuja, käydä navetalla, kaupassa, syödä mitä annettiin, kävellä kouluun, siivota omat jälkensä tai muuttaa Siperiaan.

Ai kamala. Onko se joku naisen velvollisuus osata? Ei ole.

Vierailija
48/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä saa toivoa. Minäkin toivon miestä, joka laittaa ruokaa, tekee kotitöitä, huolehtii kunnostaan, ei makaa sohvalla ja on taloudellisesti hyvässä asemassa. Komeakin pitäisi olla.

Vierailija
49/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Kyllä minäkin naisena haluaisin että kun tulisin töistä kotiin,niin siellä olidi puhdas siistii koti, pyykit puhtaina kaapeissa, keittiössä odottaisi terveellinen ja herkullinen kotiruoka, mies tyydyttöisi minut joka yö ja maksaisi puolet kaikesta.

Aivan, mutta palstan sääntöjen mukaan et saa sanoa asiaa ääneen, Sinun pitää valehdella jotain paljon poliittisesti korrektimpaa.

Vierailija
50/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli esim. minä en olisi kovin houkutteleva aviomies: korjailen kodinkoneet, teen lumityöt, leikkaan nurmikon, hakkaan halot, putsaan rännit, tsekkailen talon yleiskuntoa ja korjaan tarvittaessa, huollan, korjaan ja pesen autot itse, teen ruokaa, maksan laskut ja käyn töissä.

Harrastuksiahan nämä vain ovat, kyllä miehen pitäisi osallistua kotihommiinkin.

Me asutaan kerrostalossa. Mitä jää jäljelle? Myös minä käyn töissä ja maksan oman osani perheen menoista.

Vierailija
51/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa alkaa muslimiksi. Siinä on hyväksyttyä pakottaa nainen kotona olevaksi synnytyskoneeksi.

Kun kirjoittaa toivovansa jostain tykkäävästä ihmisestä, palsta lukee sen ”pakottaa nainen synnytyskoneeksi”.

Vierailija
52/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos maksat naiselle korvausta tästä työstä, säästät hänelle "pahan päivän varaa" ja eläkettä sekä järjestät vuosilomat.

Vierailija
53/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap hakisit puolisoa sillä tulokulmalla, että olet kotona viihtyvä ja kotonapuuhastelusta nauttiva mies, joka etsii kaltaistaan naista? Muutenhan vaikutat heti alkuun laiskalta hyväksikäyttäjältä.

Vierailija
54/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, aina haukutaan u l iksi, k i l t i k si mieheksi, ja maa li te taan miehiä mies vi hal la.

Onpa paska palsta, kun yhteenkään saa kirjoittaa enää.

Vierailija
55/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää olisi kieltämättä ihan mahtavaa. Leikkisin vähän lasten kanssa, kunnes me kaikki mentäisiin valmiiseen pöytään. Sitten vetäytyisin työhuoneeseeni, ja sillä aikaa heidät olisi kylvetetty ja nukutettu. Tultuani olohuoneessa olisi seksikäs mies ojentaen liköörilasia, valmiina hieromaan minut rennoksi ja tyydyttämään minut uneen. Aamulla hän nousisi ennen minua laittamaan aamiaisen valmiiksi.

Vierailija
56/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passatuttt kirjoitti:

Naiset eivät osaa enää tehdä ruokaa, eivät viitsi siivota tai hoitaa pentujaan.

Tämä on nähty suvun alle 35-vuotiaisissa naisissa. Näiden äidit eivät käskyttäneet näitä prinsessoja tekee mitään kunhan kuvaavat itseään someen.

Meidän 70-luvulla syntyneiden piti hoitaa sisaruksia, serkkuja, käydä navetalla, kaupassa, syödä mitä annettiin, kävellä kouluun, siivota omat jälkensä tai muuttaa Siperiaan.

Heh. Missä uskonlahkossa mahdat viettänyt lapsuutesi ja nuoruuteni? Olen syntynyt 70-luvulla, ja oma äitini niin kuin kaikkien kavereidenikin äidit olivat työelämässä. Koska kuitenkin joutuivat kokopäivätyön lisäksi kantamaan leijonanosan kotitöistä ym. ainakin minua ja luokkakavereitani kannustettiin opiskelemaan, tienaamaan itse rahamme ym. Mitään kotipiikoja emme olleet silloin emmekä nyt.

Vierailija
57/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tuollainen luohdinta kuulostaa että mies on etsimässä itselleen äitiä eikä puolisoa. Ja kukapa haluaisi ruveta aikuiselle ihmiselle äidiksi ja passaajaksi.

Jos ap muotoilisit asian niin se ei kuulostaisi ihan siltä että haussa äiti/kodinhoitohuone. Esim etsin naista joka tykkää laittaa yhdessä ruokaa ja tehdä yhdessä kotitöitä. Minusta olisi kivaa jos ilahduttaisit minua välillä leipomuksilla.

On aivan eri asia etsiikö naista joka ”tykkää kototöistä” joka kuulostaa siltä että mies ei aio osallistua niihin lainkaan koska toinen ”tykkää” niistä. Sen sijaan se että haluaisi vaikka tehdä yhdessä ruokaa kuulostaa aivan eri asialta kuin olettaa että toinen tekee aina yksin ruuan.

Vierailija
58/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rännien putsaaminen tehdään kerran vuodessa. On niin tyypillistä verrata sitä jokapäiväiseen ruoanlaittoon ja siivoamiseen ja pyykkihuoltoon. Totuus on se että omakotitalossa tehtävät ns miesten hommat pystyy tekemään parissa päivässä per vuosi poislukien ruohonleikkuu. Sen joutuu tekemään joskus jopa pari kertaa viikossa.

Unohdit grillaamisen, miesten kesäviikonloppuisen kurjuuden. Sitä kompensoimaan mies onneksi voi antaa itselleen Perheen Parhaan Kokin arvonimen.

Sydämeni särkyy sen vuoksi, että grillaamisen lisäksi niin monelle miehelle lankeaa toinenkin kuormittava velvollisuus: saunan lämmittäminen.

Vierailija
59/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että emäntää vailla?

Oletko kokeillut manifestointia?

Sekin voi olla tehokkaampaa kuin vauvapalstalla haaveilu

Vierailija
60/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, jos maksat naiselle korvausta tästä työstä, säästät hänelle "pahan päivän varaa" ja eläkettä sekä järjestät vuosilomat.

Voisin antaa puolet lapsilisistä vaimolle käytettäväksi itseensä ja lapsiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi