Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan ymmärtämään tämän palstan totaalista vihaa sitä kohtaan jos mies toivoo naisen joka tykkää laittaa ruokaa ja hoitaa kotia

Vierailija
12.02.2022 |

Heti ollaan sanomassa että kyökkipiikaa, äidinkorviketta ja s*ksi*rjaa vain himoitsee tuollainen sika ja että itse laiskottelee tai huvittelee kun toinen raataa eikä osallistu mitenkään.

Kommentit (1292)

Vierailija
21/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se niin olekin. Miksi et itse kykene kotihommiim?

Ja taas oletus. Kyllä minä kykenen ja osaan mutta ei minun tekemisellä tunnelmaa synny, siihen tarvitaan kodinhengetär.

Niin, tunnelmaa ÄIDISTÄ.

Äidit on äitejä lapsilleen, ei miehilleen.

Vierailija
22/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies tekee? Vaihtaa autonrenkaat, ajaa nurmikon ja kolaa pihan? Mitään noista ei tarvitse tehdä joka päivä (kerrostalossa ei tarvetta kummallekaan jälkimmäiselle työlle) mutta syödä pitää useamman kerran päivässä, perhekoosta riippuen pyykkiäkin tulee runsaasti. Työnjako on epäreilu, kyllähän siitä on täysi oikeus ärsyyntyä. Vanhat, epätasa-arvoiset ajat eivät palaa eikä suurinta osaa naisista kiinnosta olla kodinkone. Onneksi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei kylläkään saa toivoa nikkaroivaa ja korjailevaa miestä. Yksi palstan valiolällätyksistä on juurikin tämä eli naiset ja huonekalujen kokoamiset, taulujen ripustamiset. Todellakaan ei ole sallittua toivoa miestä noita tekemään.

Huonekalun, ainakin isomman, kokoaminen on kyllä hankalaa yksin. Kaksin paljon helpompaa kun toinen voi pitää osia paikallaan kun toinen ruuvaa tms. Meillä lisäksi mies on huono lukemaan ohjeita joten yleensä minä luen ja neuvon ja hän tekee ne jutut missä tarvitsee voimaa.

Tuntuu kummalliselta jos pariskunnasta toinen ei osallistuisi kokoamiseen ollenkaan.

Ja taulujen ripustaminen...what? Meidän 12-vuotiaskin ripustaa taulunsa itse.

Vierailija
24/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on ne naiset, jotka tuosta tykkää vuosikymmenestä toiseen kokopäivätyön ohella. Nainen ei saa väsyä tai sairastua, muuten kotona on heti kaaos. Käy raskaaksi, jos joutuu yksin olemaan vastuussa kaikesta. Jossain vaiheessa joutuu vähentämään jostain ellei mies tee tee jotain vastineeksi.

Ei kodinhengetär käy töissä, vaan hoitaa sitä kotia, lapsia ja miestä. Mies käy töissä ja maksaa laskut.

Suomalaiset miehet ei tuohon halua tai kykene tai sitten kuvittelevat, että kolmen tonnin bruttotuloilla voi elättää koko perheen.

Vierailija
25/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap toivo naisen myös hoitavan rahan tuomisen. Mitä sitä turhaa rehkimään, kun voi elää laiskotellen ilmaisessa täysihoidossa nauttien kotoisasta tunnelmasta.

Vierailija
26/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottahan se on, myönnä pois.

En myönnä. Kotityöt jakamalla ja taitavasti tekemällä saadaan maksimoitua yhteinen aika mukavammille jutuille.

Kieltämättä ap kuulostaa mieheltä jonka mielestä olisi ihana makoilla rankan työpäivän jälkeen sohvalla ja katsella kuinka vaimo laittaa maittavan ruuan ja sen jälkeen siivoaa keittiön. Sitte voitaisiin siirtyä viettämään yhteistä aikaa makuuhuoneen puolelle missä vaimo sitten kivasti hoitaa vielä miehen tarpeet.

Eli vaimo joutuisi raatamaan töiden jälkeen kun mies makaa ja lepää ja sen jälkeen vielä makuuhuonehommat miehen mielen mukaan.

Siltä nuo apn jutut kuulostaa. Miehen kannalta loistava diili ja naisen kannalta surkea. Ihan vinkkinä ap että eipä niitä naisia juurikaan ole jotka kokevat kotityöt lomaksi, hauskuudeksi jne vaan työtä ne ovat naisillekin.

Vierailija
27/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen meillä kaikki kotityöt yksin ja olen lapsen kanssa päivisin kotona.

Mies käy töissä ja tuo leivän pöytään. Rahat ovat yhteiset, joten minulle tämä on loistava diili..

Työelämään en aio ikinä lähteä.

Vierailija
28/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä työttömän naisen, jolla on aikaa puuhastella siellä kotona, kun sinä teet töitä? Heti ei mihinkään äitiyslomillekaan jäädä, joten miksi ihmeessä joku työssäkäyvä nainen haluaisi töidensä jälkeen paapoa vielä miestään, joka ei töiden jälkeen tee muuta, kuin heittäytyy paapottavaksi sohvalle?

Hienot oletukset taas.

Vierailija
29/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu.. Nainen saa toivoa nikkaroivaa ja korjailevaa miestä kuitenkin.

Nuohan on harrastuksia kuten neulominenkin.

Vierailija
30/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä työttömän naisen, jolla on aikaa puuhastella siellä kotona, kun sinä teet töitä? Heti ei mihinkään äitiyslomillekaan jäädä, joten miksi ihmeessä joku työssäkäyvä nainen haluaisi töidensä jälkeen paapoa vielä miestään, joka ei töiden jälkeen tee muuta, kuin heittäytyy paapottavaksi sohvalle?

Hienot oletukset taas.

Eli sinä siis osallistuisit myös 50/50 kotitöihin? Eli haluaisit naisen, joka tykkää pitää huolta kodista, kuten sinäkin?

Vierailija
31/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se niin olekin. Miksi et itse kykene kotihommiim?

Ja taas oletus. Kyllä minä kykenen ja osaan mutta ei minun tekemisellä tunnelmaa synny, siihen tarvitaan kodinhengetär.

Niin, tunnelmaa ÄIDISTÄ.

Äidit on äitejä lapsilleen, ei miehilleen.

Lapsille äiti, miehelle vaimo, kodille emäntä.

Vierailija
32/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim. minä en olisi kovin houkutteleva aviomies: korjailen kodinkoneet, teen lumityöt, leikkaan nurmikon, hakkaan halot, putsaan rännit, tsekkailen talon yleiskuntoa ja korjaan tarvittaessa, huollan, korjaan ja pesen autot itse, teen ruokaa, maksan laskut ja käyn töissä.

Harrastuksiahan nämä vain ovat, kyllä miehen pitäisi osallistua kotihommiinkin.

Vierailija
33/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse otan kierroksia siitä, kun jotkut miehet kuvittelevat, että naispuolinen ihmiseläin automaattisesti nauttii siivoamisesta ja ruuanlaitosta ja lasten kaitsemisesta, ja että siksi on oikeastaan palvelus järjestää nainen tilanteeseen jossa hänellä ei ole omaa työtä tai rahoja eikä koskaan omaa aikaa kun 4 taaperoa parkuu jaloissa, herättelee öisin ja vaatii jatkuvaa valvontaa. Mies voi sillä välin paeta perhettään töihin ja viikonloppureissuille kavereiden kesken.

Itselleni tuollainen tilanne olisi se kuuluisa henkilökohtainen h*lvetti. Minusta saisi helpommin 50-luvun isän kuin kotiäidin.

Eli varmaan se ärsyttää kun jankataan että halutaan perinteinen nainen, mutta ei ymmärretä, että suurin osa naisista tuskin olisi ikinä ollut kiinnostunut siitä järjestelystä jos olisi ollut muita vaihtoehtoja.

Vierailija
34/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullakin on oma makunsa. Minä olen aina ollut sinkku ja tehnyt - ja osannut tehdä - omin voimin kaiken tarpeellisen. Tarvitsisin miestä vain seksiin, ja vaikka seksi onkin mahtavaa puuhaa, sitä saadakseen ei kannata ryhtyä ihan mihin tahansa kauppoihin ja kompromisseihin.

Tässäkin ketjussa mainitut nikkaroinnit ja korjaukset ovat juuri niitä hommia, joita teen oikein mielelläni, mutta taas ruoanlaiton ja kodinhoidon luovuttaisin jollekulle muulle. Miten onkin päässyt käymään niin, että juuri kivoimmat hommat ovat luisuneet "perinteisiksi miesten töiksi"?

Vierailija
35/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä palstaa lukee niin niin naisen ei pidä odottaa mieheltä

- aloitetta ja treffeillä tarjoamista

- ruoanlaittoa ja kotitöitä

- apua kodin kunnostamiseen ja nikkarointiin

- renkaiden ja öljyn vaihtoa autoon

- suurempaa osuutta perheen elättämisessä

- lumitöitä ja nurmikon leikkausta

Perinteinen nainen kyllä täytyy olla.

Vierailija
36/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuollainen ehtoisa emäntä löytyy virosta , Venäjältä tai muista entisen Itävalta kun maista. Siellä naiset vielä laittaa ruokaa, leipoo ja neuloo innoissaan kun viimeinenkin saa kunnon tarvikkeita . Venäjällä voi tosin olla kyse siitä että pakko on olla omavarainen n. Netti on pullollaan näitä videoita.

Vierailija
37/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienot oletukset taas.

Eli sinä siis osallistuisit myös 50/50 kotitöihin? Eli haluaisit naisen, joka tykkää pitää huolta kodista, kuten sinäkin?

Kyllä. En tykkää aivan kaikista askareista mutta olen sisäistänyt niiden tarpeellisuuden ja viivyttelemättä hoitamisen hyödyt. Ruuanlaitosta pidän erityisesti mutta toivoisin hypoteettisen vaimoni olevan hyvä leipomaan, se puoli minulta ei niin onnistu.

Vierailija
38/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Ehkä tuollainen ehtoisa emäntä löytyy virosta , Venäjältä tai muista entisen Itäblokin maista. Siellä naiset vielä laittaa ruokaa, leipoo ja neuloo innoissaan kun viimeinenkin saa kunnon tarvikkeita . Venäjällä voi tosin olla kyse siitä että pakko on olla omavarainen n. Netti on pullollaan näitä videoita. Korjattu

Vierailija
39/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passatuttt kirjoitti:

Naiset eivät osaa enää tehdä ruokaa, eivät viitsi siivota tai hoitaa pentujaan.

Tämä on nähty suvun alle 35-vuotiaisissa naisissa. Näiden äidit eivät käskyttäneet näitä prinsessoja tekee mitään kunhan kuvaavat itseään someen.

Meidän 70-luvulla syntyneiden piti hoitaa sisaruksia, serkkuja, käydä navetalla, kaupassa, syödä mitä annettiin, kävellä kouluun, siivota omat jälkensä tai muuttaa Siperiaan.

Mites ne suvun miehet?

Vierailija
40/1292 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottahan se on, myönnä pois.

En myönnä. Kotityöt jakamalla ja taitavasti tekemällä saadaan maksimoitua yhteinen aika mukavammille jutuille.

Kieltämättä ap kuulostaa mieheltä jonka mielestä olisi ihana makoilla rankan työpäivän jälkeen sohvalla ja katsella kuinka vaimo laittaa maittavan ruuan ja sen jälkeen siivoaa keittiön. Sitte voitaisiin siirtyä viettämään yhteistä aikaa makuuhuoneen puolelle missä vaimo sitten kivasti hoitaa vielä miehen tarpeet.

Eli vaimo joutuisi raatamaan töiden jälkeen kun mies makaa ja lepää ja sen jälkeen vielä makuuhuonehommat miehen mielen mukaan.

Siltä nuo apn jutut kuulostaa. Miehen kannalta loistava diili ja naisen kannalta surkea. Ihan vinkkinä ap että eipä niitä naisia juurikaan ole jotka kokevat kotityöt lomaksi, hauskuudeksi jne vaan työtä ne ovat naisillekin.

Olisihan tuo ihanaa joskus, mutta en todellakaan odota sellaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi