Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset: Kyssä teille kesävaatetuksesta...

Vierailija
29.06.2015 |

Miksi käytätte liian pieniä/tiukkoja vaatteita näin kesäkeleillä? Karmean näköistä esim. pienistä shortseista tursuavat lihavat reidet, tai ohuiden, vaaleiden ja kireiden housujen läpi kuultavat selluliittimuhkurat... Vatsamakkarat paljastavista, tiukoista paidoista puhumattakaan. Vähän nyt hei ajatusta mukaan siihen pukeutumiseen! 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annapa ohjeet sitten!

Vierailija
2/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läskiä on niin kyllähän se kesävaatteissa näkyy. Parempi minusta silti pukea ne, kuin olla jossain "hoikentavassa" mustassa teltassa kesähelteillä. Ap voi katsella sutjakampia ihmisiä, jos häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:07"]

No annapa ohjeet sitten!

[/quote]

No jotakin väljää, omalle vartalotyypille sopivaa!

Vierailija
4/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekot on hyviä lihaville, erityisesti sellainen väljempi jossa kiristys rinnan alla.

Vierailija
5/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia bongaat, kun itse en ole nähnyt? Olen vähän ylipainoinen, mutta kuvauksesi ei osu, sorry!

Vierailija
6/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy myös laihoja, jotka pukeutuvat huonosti. Kanankoivet kannattaa peittää aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato muualle jos häiritsee

Vierailija
8/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käytä tuollaisia vaatteita, mutta kun on isot rinnat ja vatsa, niin paidoissa väkisinkin näkyy ne "muodot". :/ Enkä siis pukeudu makkarankuoriin kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös ap, että monella hoikalla on selluliittia, mutta lihavalla ei välttämättä yhtään? Minä ja 20 kg hoikempi ystäväni voisimme tulla esittäytymään...

Vierailija
10/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:11"]Maksimekot on hyviä lihaville, erityisesti sellainen väljempi jossa kiristys rinnan alla.
[/quote]

En todellakaan laita mitään mekkoja päälleni ikinä!
Jos pukeutumiseni häiritsee jotakuta niin aina voi katsoa muualle sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot on joo muuten kivoja, mutta reidet hinkkaa toisensa rakoille ilman sukkahousuja tai lahkeellisia alushousuja. Joita taas ei millään viitsisi kesähelteillä pitää. Että kyllä ne paljon parjatut legginssit on aika kätevät kuitenkin... 

Vierailija
12/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hieman haukoin henkeä, kun todella pyöreä mamma marketin käytävällä valisi tuotteita pukeutuneena oranssin sävyisiin tuubitoppiin ja mikroshortseihin. Pursusi todella näkyvästi keskivartalosta ja niin että rinnat olivat kuin kolmas vanne, maharöllöjen lisäksi.
Ihmetys koska kyllä hänen kroppansa olisi saanut säälliseksi ja tyylikkäämmäksi puettua. Ja ulkona oli +17. Itsellä oli sukkahousut mekon ja keveän villatakin lisäksi, koska oli kylmä ainakin itselläni.
Terv. Ei se kedon kaidoin kukka itsekkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:16"]Mekot on joo muuten kivoja, mutta reidet hinkkaa toisensa rakoille ilman sukkahousuja tai lahkeellisia alushousuja. Joita taas ei millään viitsisi kesähelteillä pitää. Että kyllä ne paljon parjatut legginssit on aika kätevät kuitenkin... 
[/quote]

Mulla on mekon alla lahkeelliset bambualushousut. Ovat todella mukavat jalassa, lisäksi viileät, paljon viileämmät kuin leggingsit.

Vierailija
14/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ylipainoiset saavat pukeutua miten haluaa? Ei kenenkää tarvii miellyttää muita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, hyvä maku pitäisi olla pukeutumisessa kehosta ja koosta riippumatta. Reidet ja vatsa eivät kuulu julkisesti esiteltäviksi vaikka olisi minkä kokoinen. Minusta on hölmöä kiinnittää huomiota vain ylipainoon.

Vierailija
16/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:16"]Mekot on joo muuten kivoja, mutta reidet hinkkaa toisensa rakoille ilman sukkahousuja tai lahkeellisia alushousuja. Joita taas ei millään viitsisi kesähelteillä pitää. Että kyllä ne paljon parjatut legginssit on aika kätevät kuitenkin... 
[/quote]

Mulla on mekon alla lahkeelliset bambualushousut. Ovat todella mukavat jalassa, lisäksi viileät, paljon viileämmät kuin leggingsit.
[/quote]
Mistä ostat niitä? Olisi varmasti hyvät maximekon alla.

Vierailija
17/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:25"]

Niin no, hyvä maku pitäisi olla pukeutumisessa kehosta ja koosta riippumatta. Reidet ja vatsa eivät kuulu julkisesti esiteltäviksi vaikka olisi minkä kokoinen. Minusta on hölmöä kiinnittää huomiota vain ylipainoon.

[/quote]

Piti tulla sanomaan tänne jotakin nasevaa, mutta ei tarvitsekaan, kun joku teki sen jo. 

Vierailija
18/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänki rannalla yksi ylipainonen oli tukkinu ittensä liian tiukkoihin bikineihin, törkeän näköistä.

Vierailija
19/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:31"]

Tänäänki rannalla yksi ylipainonen oli tukkinu ittensä liian tiukkoihin bikineihin, törkeän näköistä.

[/quote]

... Ja koska olemme av-palstalla, tämä ylipainoinen oli varmasti oikeasti normaalipainoinen perusmimmi, joka ei harrasta kymmentä kertaa viikossa fitnessiä ja ota belfieitä instaan. Ja kun bikinien yli nousi pieni kumpu ja pakaroissa oli inanen selluliittia, hän pääsi kastiin "kananpersetukkainen siiderivalas".

Vierailija
20/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:07"]

No annapa ohjeet sitten!

[/quote]

No jotakin väljää, omalle vartalotyypille sopivaa!
[/quote]mulla on läskiä vaikka muille jakaa, mutta väljään en pukeudu. Suurentaa mua entisestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi