Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin lukemasi kirja?

Vierailija
23.06.2015 |

Säästäkää meiltä muilta aikaa ja kertokaa tässä huonoimmat teidän lukemat kirjat. (Makuasioita, tiedän.) Itse en pysty/kykene tahkomaan läpi yhtään Virpi Hämeen-Anttilan kirjaa. Muutenkaan en kyllä tykkää suomalaisista kirjailijoista.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:51"]

Rosa Liksom Hytti nro 6. Hyvä kun jaksoin loppuun. 

[/quote]

Mä olin todella epäluuloinen tuon kirjan kanssa, mutta yllätyksekseni pidinkin yllättävän paljon. En nyt Finlandiaa olisi sille antanut, mutta oli mielenkiintoinen ja nopeasti luettava.

Vierailija
102/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Sophia Kinsellan kirjoista, myös Himoshoppaajista (se leffa oli kyllä aivan hirvee). Hauskaa ja harmitonta viihdettä. Osa on kieltämättä vähän kökköjä, mutta samapa se. En odotakaan mitään ihmeellistä niitä lukiessani, ainoastaan että viihdyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltirumpu

Vierailija
104/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:20"]

Kata Kärkkäisen Minä ja Morrison !

[/quote]Minä tykkäsin, ja olen sentään jo viiskymppinen. Luen paljon ja kaikenlasia kirjoja. Olin iloisesti yllättynyt tästä kirjasta. kyllä Kata osaa kirjoittaa.

Vierailija
105/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi Oksasen Baby Jane, aivan käsittämättömän huono ja tekotaiteellinen kirja. Yritystä kai käsitellä vakavaa aihetta, mutta plääh.
Kun kyyhkyset katosivat - en jaksanut lukea kuin parikymmentä sivua, joten en voi sanoa oliko huono, mutta ei edes saanut kiinnostumaan. (Stalinin lehmistä sen sijaan pidin.)

Häräntappoase. Luin ekan kerran yläasteella ja joskus myöhemmin uudestaan, edelleen yhtä huono. Vaan niin on muukin Härkösen tuotanto, melko identtisiä (muutamaa vähän erilaisempaa aihevalintaa lukuunottamatta) keskenään. Kaikken kamalin oli Akvaariorakkautta. Tosi hutaisten kirjoitetun oloista kioskiroskaa.

Ensimmäinen osa 50 Shades of Greytä riitti myös. Vastenmielinen ja huonosti kirjoitettu erittäin yhdentekevä kirja. Teki mieli huutaa kun henkilöhahmot niin typeriä.

Vierailija
106/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:48"]

Varmaan jotkut Remo-seikkailut 80-luvulta. Ja Harlekiinit. Joskus mummolassa kun ei ollu mitään muuta lukemista niin piti turvautua niihin.

[/quote]

Remo on aika bad ass, nappailee luoteja ilmasta.

Vierailija
107/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi Oksanen: Puhdistus.

Olen aloittanut sen jo kolme kertaa, enkä ole kertaakaan päässyt ensimmäistä sivua pidemmälle.

Vierailija
108/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dostojevskin Rikos ja Rangaistus. Aivan mielettömän raskaslukuinen ja jotenkin stressaava romaani, työllä ja tuskalla sain päätökseen. Eihän sitä tietysti "huonoksi" voi sanoa, mutta kieltämättä lukiessa meinasi pää hajota. 

Vierailija
109/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt alkuunkaan Janne Kuutiosta. YÄK.

Sinuhe, Tuntematon ja monet muut klassikot sen sijaan ovat mielestäni todella hyviä. Tykkään Ahosta, Järnefeltistä ja Canthista mielettömän paljon. Nyt luen tuota Siilin eleganssia, ja minusta se on hyvä. Samoin tykkäsin Hytti nro kuutosesta.

-taas yksi äikän ja kirjallisuuden ope-

Vierailija
110/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:01"]

Jan Ove Knausgård  (saattoi mennä nimi väärin): Taisteluni 

Kaksi ekaa olen kahlannut läpi mutten ymmärrä miksi.

[/quote]

Pakko kommentoida, kun just tänään löysin kirjastosta sen vitososan ja olin ihan liekeissä!

Vierailija
111/111 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coelho, se jossa se juoksee vaimon perässä. VMP! Koko ajan teki mieli lopettaa kesken, mutta oli ihan pakko lukea loppuun kun halusin kuitenkin tietää löytääkö se sen akan vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi