Ihastunut nettimies
Olen tavannut pari kertaa miestä, johon olen tutustunut netissä. Mies on muhun hyvin ihastunut. Koskaan kukaan ei ole mun elämäni aikana ollut, joten tämä on erikoinen tilanne. Olen sellainen tavisnainen, johon ei kukaan ole ollut ihastunut.
En ole taas mieheen ihastunut, olen kyllä kiinnostunut, mutta varovaisemmalla asenteella liikkeellä. Ajattelen esimerkiksi, että pidän miehestä, mitä nyt tunnen, mutta emme vielä tunne kovin hyvin. Mies myös kehuu minua paljon ja sanoo, että haluaa esimerkiksi laittaa minulle ruokaa tai tehdä jotain muuta kivaa juuri minulle. Minun ihastustani taas tuollaiset eleet ei niin ruoki, vaikka saatan olla tietysti otettu. Itse taas ihastun ja kiinnostun juuri itse ihmisestä, kun tutustun paremmin, mitä joku ajattelee. Esimerkiksi juuri jos on jotain yhteistä tai jos mies ajattelee jostain asiasta samalla tavoin kuin minä.
Onko teillä kokemuksia tällaisesta tilanteesta, etenikö suhde, vaikka toinen on ihan selvästi ihastuneempi?
Itseäni myös mietityttää, että mies on haavoittuva ja etten voi vastata hänen ihastuksen tunteisiinsa, kun en itse tunne samoin.
Kokemuksia?