Huonoin lukemasi kirja?
Säästäkää meiltä muilta aikaa ja kertokaa tässä huonoimmat teidän lukemat kirjat. (Makuasioita, tiedän.) Itse en pysty/kykene tahkomaan läpi yhtään Virpi Hämeen-Anttilan kirjaa. Muutenkaan en kyllä tykkää suomalaisista kirjailijoista.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:27"]
Manhattanin blondit :D Ja silti oon lukenut sen kolmasti, vaikka hirveintä kuraa mihin oon koskaan silmäni laskenut
[/quote]
Joo, Plum Sykes. Oli pakko jättää kirja kesken.
[/quote]
just se! Piilotin sen lehden sisään kun sitä luin. :Dd
Danielle Steelin kirjat.
Niissä ei kertakaikkiaan tapahdu mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:32"]Danielle Steelin kirjat.
Niissä ei kertakaikkiaan tapahdu mitään.
[/quote]
Palomino jotenkin kosketti mua, kun luin sitä sydänsuruissani :)
Tuupovaaran tuijottaja. Ensimmäinen ja viimeinen Juha Vuorisen kirja jonka ikinä luen. Täyttä paskaa. Ylä-asteelaisetkin pystyvät tuottamaan parempaa.
Terveisin Karo, kirjoittanut joku julkkiksen lapsi. Ja varmaan julkaistu vain ja ainoastaan siksi.
Osa Kaari Utrion romaaneista on erittäin hyviä, osa todella huonoja ja puuduttavia. "Tietokirjat", erityisesti Familia-sarja, eivät kyllä tarjonneet mitään erityistä, muistuttivat lähinnä lukion oppikirjoja.
Kaikki lukemani Paulo Coelhon kirjat on olleet tekosyvällistä paskaa, joiden kirjoittamisen motivaatio vaikuttaisi olevan antaa kirjoittajastaan älykäs ja valaistunut kuva.
Vanhus ja meri. Vanha ukko machoilee, en tykännyt.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:47"]
Kaikki lukemani Paulo Coelhon kirjat on olleet tekosyvällistä paskaa, joiden kirjoittamisen motivaatio vaikuttaisi olevan antaa kirjoittajastaan älykäs ja valaistunut kuva.
[/quote]
Samaa mieltä. Uni painaa silmää ennen kuin Paulon kirjasta on 10 sivua kahlannut läpi, joten vinkki teille unettomuudesta kärsiville.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:41"]
Terveisin Karo, kirjoittanut joku julkkiksen lapsi. Ja varmaan julkaistu vain ja ainoastaan siksi.
[/quote]
Kiti Kokkonen
Annan sinulle maan, kirjailijaa en muista. Valtava tiiliskivi muka-rohkealla tyylillä kirjoitettuna mutta omaan makuuni se oli vain naiivi ja olevinaan ah niin inhorealistinen.
Vampyyripäiväkirjat (se, mistä on tehty TV-sarja). Aivan järkyttävää, AINOA kirja, joka on jäänyt kesken.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:26"]Luin juuri Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen. En ymmärrä hehkutusta.
[/quote]
Sama, kesken jäi. Puuduttavaa luettavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:26"]
Luin juuri Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen. En ymmärrä hehkutusta.
[/quote]
Sama!
Vadelmavenepakolainen sopisi kyllä ihan hyvin kesäteatterin lavalle. Vai onko se jo jossain ohjelmistossa?
Taru sormusten herrasta jäi vaiheeseen. Ja yleensä luen kirjan kuin kirjan.
Jestas miten monia kirjoja/kirjailijoita täällä on haukuttu, joidenka tekeleet ovat todella hyviä.
Fifty shades of Grey. Järkyttävää paskaa. Samoin Twilightit.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:27"]
Manhattanin blondit :D Ja silti oon lukenut sen kolmasti, vaikka hirveintä kuraa mihin oon koskaan silmäni laskenut
[/quote]
Joo, Plum Sykes. Oli pakko jättää kirja kesken.