Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?

Vierailija
11.02.2022 |

Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.

Kommentit (930)

Vierailija
41/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui, kun katsoimme elokuvaa, ja siinä oli yksi tummaihoinen mies. Kuulemma halusin tämän miehen kanssa seksiä 🧐

Vierailija
42/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö ne nuorukaiset(?) pysyvästi tuollaisiksi? Monellako oli ja on alko-ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.

Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.

Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.

Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.

(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)

Hahah. Minun ex oli myös vähän samanlainen kiukuttelija, muttei näyttänyt sitä kavereilleen. Meni kesken illanvieton sänkyyn pelaamaan tabletilla ja minulle räyhäsi, ettei kestä olla kanssani samassa tilassa, kun olin sitä ja tätä... Kaverinsa kävi makkarissa, niin sanoi, että tuli ruuasta jotenkin huono olo, niin lepää hetken. Kävi sitten kavereidensa kanssa saunomassa ja lähtivät baariin. Aamulla huutoraivosi minulle, että olen kuulemma kamala tyrkky ja hän ei voi käsittää miksi tulen niin hyvin juttuun kaverinsa "Maken" kanssa. "Makekin" kuulemma oli vain p***un perässä ja esitti minulle mukavaa. Todellisuudessa en edes tämän "Maken" kanssa jutellut, kuin pari sanaa ja tein pitkälti omia juttujani, kun miehet pelasivat pleikkaria, katsoivat jääkiekkoa ja olivat keskenään. Ilmeisesti minun olisi pitänyt lähteä pois kodistani, kun kaverinsa tulivat. Päivän varoitusajalla en kyllä halunnut lähteä kodistani pois.

Kuulostaa tutulta. Tuollaisessa tilanteessa ainakin minä häkellyin täysin, koska en ollut koskaan nähnyt noin outoa käytöstä enkä löytänyt siitä mitään logiikkaa.

Tämä minun helmeni kerrankin hermostuttuaan päätti, että juttumme oli ohi. Käsittämättömästi hän hyökkäsi tietokoneelleen ja ryhtyi kovalla tohinalla etsimään sieltä erään entisen seurustelukumppanini yhteystietoja, jotta minä voisin palata tämän kanssa yhteen. Hän ei ottanut kuuleviin korviinsakaan sitä, että minä en halunnut tietää mitään tuosta henkilöstä, joka sitä paitsi oli mennyt naimisiinkin toistakymmentä vuotta aiemmin. Exä vain jatkoi vouhotustaan ja selitti, että olisihan vaimo voinut vaikka jo kuolla. Ja ihan varmasti olikin jo kuollut, kun kerran kymmenen vuotta oli kulunut. Tuota henkilöä ei tietenkään löytynyt pelkän (entisen) työpaikan perusteella, kun en suostunut kertomaan hänen nimeään. Pitkäksi venähtänyt etsiminen päättyi siihen tuomioon, että minä olin tosi hankala ihminen, kun minulle ei mikään tai kukaan kelvannut. :D

Tämän episodin aikana exäni muuten oli ihan selvin päin. Känniseltä tuollaista ehkä voisi odottaa, mutta tavallisesti ihan fiksulta vaikuttavalta ihmiseltä nämä hetket olivat aika pelottavia.

Vierailija
44/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies suuttui, kun tamppasin mattoja väärästä kulmasta ja pidin tiskiharjaa väärällä tavalla. Sai myöskin raivarin, kun hänen kampansa oli pudonnut eteisen pöydältä ja etsi syyllistä. Myöskin korkin asennosta oli päätellyt jonkun käyttäneen hänen shampootaan ja siitäkin raivari. Tätä listaa voisi jatkaa pitkään.

Vierailija
45/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöni oli ruokakaapissa. Kai se olisi pitänyt olla repussa, jossa olivat myös vaatteeni. Yhtään hyllyä en saanut käyttöön.

Vierailija
46/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex syytti ja moitti minua kaikesta mahdollisesta. Huvittavin kuitenkin oli kun istuin kaikessa rauhassa lukemassa oluhuoneen sohvalla. Ex tuli huoneeseen ja ovella jotenkin kompuroi ja horjahti. Sanoin naureskellen että kerrankin tapahtui jotain mikä ei ole minun vikani. Exän mielestä kompastuminen oli minun vikani koska hän ei tiennyt että olen olohuoneessa ja hän hämmästyi niin valtavasti nähdessään minut siellä että ihan horjahti.

Liitto ei kestänyt kauan.

Vierailija
47/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.

Vierailija
48/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun sanoin että juon spear mint teetä, kun menkat on myöhässä koska se laukaisee mulla menkat. Kun ilmeisesti Spear mintissä on estrogeeniä. Ja exä raivostui että ei se ole mahdollista ja ei Spear mintissä voi olla estrogeenia koska se on kasvi. Mutta kun mulla se aina laukaisee menkat jos ne on myöhässä jos juon sitä😅 epäilen että ehkä exä tykkäsi Spear mint teestä, ja ei halunnut uskoa että oli juonut teetä mikä nostaa estrogeenia tai jotain xD

Vierailija
49/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun pelasin videopelejä. Narsisti ei kestänyt sitä, kun minulla oli 1) harrastuksia 2) elämää muijan ulkopuolelta 3) naispuolisia ystäviä. Videopeleissä nämä kaikki kolme yhdistyi ja se ei sopinut narsistille akalle.

Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa

Vierailija
50/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken muun ymmärrän, mutta en mäkään tykkäisi jos miehelläni olisi naispuolisia kavereita joiden kanssa pelaisi videopelejä. Onneksi mun mies pelaa vaan mies kavereittensa kanssa

Toinen mustasukkainen narsisti...

Vierailija
51/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.

Vierailija
52/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä terveessä pitkäaikaisessa suhteessa. Eri ihmisillä on parisuhteissaan eri rajat, ja tärkeä olla sellaiset rajat mitkä on kummallekin ok. Mulla ja mun miehellä ei ole kummallakaan läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, ja meistä molemmista se olisi outoa ja jotenkin seksuaalista jos olisi. Jotkut tykkää olla polyamorisissakin suhteissa, mutta kaikille se ei sovi. Joillekkin on ok että kumppani pettää seläntakana ja toisille ei. Joillekkin se on ok että kumppani halailee ja koskettelee vastakkaisen sukupuolen edustaja kavereita ja toiselle ei. Se että on uskollinen yhdelle kumppanille, ei ole mitenkään huonompaa, tärkeintä että molemmat kumppanit ovat tyytyväisiä ja molemmilla on samat arvot asiasta.

Se, että miehellä on naispuolisia ystäviä ei ole pettämistä. Mene urputtamaan miehellesi ja jätä minut rauhaan.

Vierailija
53/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei käy enää ne naispuoliset ystävät. Mies vahingossa näytti viestit joissa sopi taapamista naisen kanssa, joka oli kiinnostunut suhteesta. Selitti että ihan kaverina vaan hän oli tapaamassa

Vierailija
54/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehellä on naispuolisia ystäviä ei ole pettämistä. Mene urputtamaan miehellesi ja jätä minut rauhaan.

Hääh, ei mulla oo mun miehelle mitään urputtamista :D hän on mun kanssa samaa mieltä asiasta, mutta ollaankin vähän konservatiivisempia ja meille onnellinen perhe ja parisuhde on kaikkein tärkein.

Vierailija
55/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui ihan hirveästi, kun kaupassa huomasi että katsoin kassan rintoja. Kyseessä oli oikeasti todella nätti, nuori nainen, jota nyt ei vaan voi kukaan olla katsomatta. Mutta se suuttumus kesti monta päivää ja ex itki ja jopa löi minua. Ex oli sentään yli kolmenkymmenen.

Vierailija
56/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.

Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.

Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.

Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.

(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)

Mulla on vähän samanlainen kokemus. Mut kutsuttiin ainoana naisena eksän luonaan järjestämään poikieniltaan. Suuttui sitten, kun tulin heidän kanssa liian hyvin toimeen ja "sain liikaa huomiota". Kutsui mut, koska oli varmaan ikävöinyt ja halusi nähdä. En minä sinne ollu tunkemassa. Ei kestänyt kun juttelin muiden kanssa ja tokaisi kavereilleen, että ei meillä ole mitään ja ei olla toisillemme mitään. Selväksi tuli sanoma, vaikka seuraavana aamuna ei muistanut kiukutteluaan ja ihmetteli mihin hävisin.

Vierailija
57/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sitten jonkun ajatusmaailmassa tietokonepelin pelaaminen on vähän niinku seksiä, silleen tavallaan.

Vierailija
58/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sitten jonkun ajatusmaailmassa tietokonepelin pelaaminen on vähän niinku seksiä, silleen tavallaan.

Ei tietokone pelit tähän liity 😅 lähinnä me miehen kanssa ajatellaan silleen "kumpi on tärkeämpää meidän parisuhde, vai se että olisin kaveri tämän randomin naisen/miehen kanssa?" Ja valitaan aina että meidän parisuhde ja kumppanin hyvinvointi on tärkeämpi.

Mutta kummallakaan meistä ei ennenkään parisuhdetta ollut läheisiä kavereita jotka olisi vastakkaista sukupuolta, ollaan molemmat aina viihdytty paremmin omaa sukupuolta olevien kaverien kanssa, koska niihin samaistuu paremmin.

Ja tietty tää on meidän kahden tyyli toimia ja siksi sovitaan yhteen. Mutta jos sulle naiskaverit ovat tärkeitä, niin tietty kannattaa sitten löytää kumppani jolle mieskaverit ovat tärkeitä, niin olette samalla aaltopituudella asiasta.

Jokaisessa parisuhteessa, kumppanit yhdessä päättävät parisuhteen rajat, ja meillä rajat menevät näin. Mutta tietty sun suhteissa rajat voi mennä toisella tavalla, kunhan löydät kumppanin joka on samaa mieltä sun kanssa rajoista. Eikä hänelle tule suhteesta oloa että tallot hänen rajojaan, koska silloin ette ole yhteensopivia.

Vierailija
59/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut ihmiset (kuten sinä) eivät usko että on olemassa platonisia suhteita. Taitavat olla niitä joilla on koko ajan pettäminen mielessä.

Vierailija
60/930 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun exillä on ollut isommat tissit kuin sulla. Niillä kaikilla oli valtavat tissit.

Naiseni pahoitti mielensä tuosta ja kertoi itsetuntonsa romuttuneen. Hänen itkiessä sanoin vielä että hänen pienet tissit ovat ihan hyvät, mutta nainen ei uskonut sitä.

Kaikenlaisesta turhasta sitä voikin mielensä pahoittaa.

M44

Minä sanoin kumppanilleni, että muitten miesten muna tuntuu pimpussa hyvältä, sinun piipero ei miltään. Ja sanoin myös, että muitten miesten kanssa saan monta orkkua yhdynnän aikana ja ne jaksaa uusintoja monta, sinä hikisestä se 25 sekuntia.

Jänskää, ei tykännyt, nakkasin pienine munineen mäkeen mokoman otuksen. Vieläkin märisee että otataisin hänet takaisin.

Miksi pitää verrata nykyistä kumppania exiin ja vielä kertoa yksityiskohtia seksistä? Tai ylipäätään puhua existä nykyiselle paljoa?🤦🏻‍♀️ Kertoo vaan siitä että ei ole päässyt aiemmista kumppaneista täysin yli jos puhuu niistä paljon....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän