Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Eksä suuttu kerran ku kävelin kaupassa hetken sen perässä, enkä vieressä. :D
Minullekin on mies suuttunut samasta syystä. Minä tosin kävelin tarkoituksella hänen perässään, koska hän oli hetkeä aiemmin hermostunut siitä, että muka huidon käsilläni liikaa kun kävelin hänen vieressään.
Oltiin menossa anoppilaan ja tein tuliaisiksi valkosuklaa-juustokakun, eikös se ole ihan kiva idea kun mennään kyläilemään? Mies ei ollut tästä moksiskaan kunnes aloimme syömään kakkua. Alkoi räyhäämään että miten kehtaan "leipoa" tollasta moskaa hänen äidilleen? Anoppi kuitenkin tykkäsi. Muutoinkin usein leipomukseni saavat kommentteja häneltä tyyliin "kyllä äiti tekee parempaa mustikkapiirakkaa" .
Tänä vuonna jätin leipomisen ja niin taidan jättää ukonkin.
Ex raivosi minulle, että minun vikani, kun nukkui työaamuna pommiin. Menin iltavuoroon, joten minulla oli luonnollisesti herätys paljon myöhemmin. Paiski tavaroita, huusi ja kirosi. Lopulta myös huusi minulle, että minun pitäisi laittaa herätyskello iltavuoroissa samaan aikaan, kuin hänellä eli klo 6. En muuten laittanut. Tämän kyseisen miehen kanssa oli muutenkin paljon ongelmia ja monet itkut tuli itkettyä hänen hirviömäisyytensä takia.
Ex sai aina raivarin jos oli ottanut alkoholia ja halusi valvoa, enkä minä jaksanut pitää hänelle seuraa. Pari kertaa hän kävi repimässä minut sängystä ja veti turpaan. Jatkossa sitten istuin hänen seuranaan kuuntelemassa hänen valitsemaansa musiikkia vaikka mulla olisi ollut töitä seuraavana päivänä.
Mulla on tapana käyttää eriparisukkia. Exä ei tykännyt tästä yhtään ja todellakin oli kuulemma yksi syy sille miksei enää halunnut olla kanssani :D oltiin kuitenkin yhdessä pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ex sai aina raivarin jos oli ottanut alkoholia ja halusi valvoa, enkä minä jaksanut pitää hänelle seuraa. Pari kertaa hän kävi repimässä minut sängystä ja veti turpaan. Jatkossa sitten istuin hänen seuranaan kuuntelemassa hänen valitsemaansa musiikkia vaikka mulla olisi ollut töitä seuraavana päivänä.
Tota voi jo kutsua väkivallaksi, siis tuota että valvotti sua väkisin. Olen pahoillani :(
26 lisää että samainen ex sai kerran raivarin kun oli joutunut työtapaturmaan, rappunen oli hajonnut hänen altaan. Oli kuulemma minun syyni kun en antanut hänen nukkua tarpeeksi, minä kun jouduin heräämään aamulla töihin aikaisemmin kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin tomaatin väärällä tavalla.. Kauhean saarnan sain siitä hyvästä.
Minä taas viipaloin juustoa väärin ja olen idiootti kun en osaa viipaloida hänen oikealla tavallaan :D
Kysyin kerran verotukseen liittyvän kysymyksen, joka oli ajankohtainen ex-miehen verotuksessa mutta ei minun. Kysyin yleisellä tasolla ymmärtääkseni asian ja keskustellakseni jostain, en spesifisesti hänen verotuksestaan enkä tarkoittanut mitään erityistä kysymykselläni. Mies sai hirveät raivarit että "hänen raha-asioitaan, ei kuulu minulle". Vähän veti kylmäksi, ei keskusteltu sitten veroista eikä rahasta enää sen jälkeen ennen kuin erotessa osituksessa.
Selvyyden vuoksi ennen kuin joku tulee lokiksi syyttelemään että molemmat tienasi about saman verran, minä monesti enemmäkin kuin mies ja kaikki menot jaettiin puoliksi.
Miten jotkut ihmiset jaksavat olla noin hirveitä ja suuttua turhista? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui siitä kun annoin yhden hänen protskuvanukkaista lapsellemme välipalaksi. Kauhea pauhaaminen ja lopuksi haukkui vielä huonoksi äidiksi ja lähti ostamaan toisen läjän protskuvanukkaita kaappiimme..
Miehellä oli kyllä pointtinsa tässä. Proteiinivanukkaat ei ole lapsille.
Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.
Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.
Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.
Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.
(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)
Vierailija kirjoitti:
Turhautuvat itseensä ja purkavat sitä muihin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä yleensä turhat napsautukset tulee nälästä. Olemme asiasta keskustelleet ja asiaa yritetään ennakoidakin, mutta välillä nälkä hiipii yllättäen ja tulee ihan turhia töksäytyksiä, johon toinen saattaa omassa nälässään provosoitua. Syönnin jälkeen onneksi halataan ja puhutaan asia selväksi, et ens kerralla taas ennkoidaan.. 😁
Oletteko diabeetikkoja vai miten ne sokerit noin heittelee? :D
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Ja sitten kun koskaan et voi tietää, kuka on tuollainen hirveä turhastasuuttuja. Esimerkiksi tiedän miehen, joka on loistava seuramies, todella hyvä ystävä ja uskomattoman hyvä isä - ja puolisona halutessaan täysi paskapää, joka saattaa suuttua vaimolleenn siitä, että vaimo antoi koiralle on "väärää" koiranmakkaraa kahdesta saman koiranmakkaramerkin makuvaihtoehdosta.
Olin valinnut kaupasta väärän kokoisia herkkusieniä. Sain kotona potkun selkään. Tämä yksi monista exän tempuista.
Ajoin väärää reittiä hakemaan exäni firman pikkujouluista. Reittini oli parisataa metriä lyhyempi ja ihan yhtä yksinkertainen kuin se "oikeakin" reitti.
Kerran kesken herkänhetkemme minulta pääsi mojova pieru ja sen ilmavirta sai kuulemma pussinsa lepattamaan, joten tästä sitten suuttui, mutta onneksi hän enemmän mokottäjätyyppiä, joten oli puhumatta minulle, ehkä viikon ajan, muttei sekään miltään rangaistukselta tuntunut. Nykyäänkin tuo tapahtuma on piikittelyn aiheena silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni raivostui minulle siitä, että hänen kaverinsa pitivät minusta liikaa. Hän oli kutsunut muutaman kaverinsa ja minut luokseen iltaa viettämään, ja koska hän oli aiemmin valittanut minun olevan liian hiljainen seurueessa, yritin parantaa tapani.
Raivostuminen ei ensin näkynyt mitenkään, koska exä katosi kesken illan. Löysin hänet sängystä peiton alta (vaatteet yllä ja kengät jalassa), mistä käsin hän sähisi minulle, että minun pitäisi mennä takaisin muiden luo, kun kerran viihdyin siellä niin hyvin. Ainakin yksi hänen kavereistaan kävi nostamassa peitonkulmaa ja saamassa samat passiivis-aggressiiviset sähinät.
Raivo repesi kunnolla kaverien lähdettyä. Olin kuulemma nöyryyttänyt häntä olemalla liian hauska. En kuulemma itse asiassa ollut ollut edes yhtään hauska, koska hänen kaverinsa olivat vain teeskennelleet pelkästä halusta miellyttää häntä. Olin itse asiassa kaikkein tylsin ja typerin ihminen, kenet hän oli koskaan tavannut. Tilanne kulminoitui siihen, että minä seisoin selkä seinää vasten ja hän huusi pää punaisena ja heitteli tavaroita seinään.
Seurustelusuhteemme oli lyhyt mutta "myrskyisä". Kerrottavaa kertyi.
(Olen muuten kertonut tämän ainakin yhden kerran aiemmin, joten "lainaamisesta" ei tarvitse huomautella. Ihan oma kokemukseni on.)
Hahah. Minun ex oli myös vähän samanlainen kiukuttelija, muttei näyttänyt sitä kavereilleen. Meni kesken illanvieton sänkyyn pelaamaan tabletilla ja minulle räyhäsi, ettei kestä olla kanssani samassa tilassa, kun olin sitä ja tätä... Kaverinsa kävi makkarissa, niin sanoi, että tuli ruuasta jotenkin huono olo, niin lepää hetken. Kävi sitten kavereidensa kanssa saunomassa ja lähtivät baariin. Aamulla huutoraivosi minulle, että olen kuulemma kamala tyrkky ja hän ei voi käsittää miksi tulen niin hyvin juttuun kaverinsa "Maken" kanssa. "Makekin" kuulemma oli vain p***un perässä ja esitti minulle mukavaa. Todellisuudessa en edes tämän "Maken" kanssa jutellut, kuin pari sanaa ja tein pitkälti omia juttujani, kun miehet pelasivat pleikkaria, katsoivat jääkiekkoa ja olivat keskenään. Ilmeisesti minun olisi pitänyt lähteä pois kodistani, kun kaverinsa tulivat. Päivän varoitusajalla en kyllä halunnut lähteä kodistani pois.
Leikkasin tomaatin väärällä tavalla.. Kauhean saarnan sain siitä hyvästä.