Millainen isä vie lasten myyjäisiin kaupasta ostettua pullaa??
Kommentit (26)
Haluaa osallistua, mutta ei osaa/ehdi leipoa.
Millainen nysä kyselee tyhmiä palstalla? Kysynpähän vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan normaalilta isältä.
Miten laiskuus voi olla normaalia??
Sellanen isä joka ostaa pullat kaupasta?
Samanlainen kuin se äiti joka vie sitä kaupan pullaa.
Isä jolla on rahaa ostaa ne pullat.
Kaupan pulla on varmasti turvallisempaa kuin jonkun itse leipoma.
Minä ainakin vien gluteenittomat pullat kaupasta, niin ei tarvitse pelätä olenko itse leipomalla saastuttanut ne jotenkin.
Jos haluaa että pullat on hyviä eikä mitään coop-jauhoista tehtyjä
Mitä sinne sitte pitäis viedä jos pulla ei kelpaa?
Mä en ainakaan mihinkään myyjäisiin ala leipoa. Aikani on arvokasta.
Mama
Hyvä isä joka osallistuu lapsen elämään. Aivan yks haisee kuka sen pullan tai mokkapalat on leiponut. Pääasia on että isä on läsnä! Lapsi ja isä ansaitsivat super halauksen reippaasta toiminnasta.
Miksi myyjäisiin pitää yleensä viedä pullaa?
Kyllä mä luulen, että ne mun myyjäisiin tuomani (ja kaupan hintaa halvemmalla myytävät) Pågenit on aika paljon parempia kuin ne "pullat", joita olisi syntynyt jos olisin eka kertaa sitten köksäntunnin alkanut jotain leipomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinne sitte pitäis viedä jos pulla ei kelpaa?
Näin syksyllä vaikkapa tyrnimarmeladia, sienisuolaa tai puolukkavaahtokarkkeja. Pulla on aika tylsää
Eikö tuo ole miesten taso kaikessa?
Yksi tuttu sanoi, ettei sillä ole mitään väliä millä vauvaa ruokitaan ja kuka ruokkii. Sellaista on miesten vanhemmuus. Onnea vaan niille polville jotka näitä miesten kasvattamia joutuvat tavalla tai toisella sietämään.
Kuka idiootti enää osallistuu lasten myyjäisiin? Tuotto on pienempi kuin uhrattu työ- ja rahamäärä. Parempi antaa kylmää käteistä hankintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä isä joka osallistuu lapsen elämään. Aivan yks haisee kuka sen pullan tai mokkapalat on leiponut. Pääasia on että isä on läsnä! Lapsi ja isä ansaitsivat super halauksen reippaasta toiminnasta.
Niinpä, bare minimumista miehelle mitali ja kunniakirja.
Kuulostaa ihan normaalilta isältä.