Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään ylipaino, mutta parisuhteeseen en ylipainoisen kanssa halua

Vierailija
11.02.2022 |

Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.
Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti.

Kommentit (269)

Vierailija
101/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena ap:lle ja muille miehille:

Teistäsuomalaisista miehistä peräti 72% on ylipainoisia, ja nuorista miehistä ( alle 30 vuotiaat) melkein puolet.

Varmasti sitten hyväksytte sen, että me naisetkaan emme "terveyssyistä" halua olla läskien miesten kanssa.

Vierailija
102/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.

Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti."

Ei ehkä koko pointti mutta isoin.

Aika outoa, että olisit huolissasi vain kumppanisi terveydestä (ja painosta), mutta et lainkaan sisaresi, ystäväsi tai vaikka äitisi. Jos olisi kyse vain terveydestä, olisit kyllä huolissasi läheistesikin painosta. Mutta et ole, koska heidän ulkonäkönsä ei ole sulle tärkeintä.  (Onnea siitä, et ole täysin pinnallinen!)

Aivan! Ja se kumppani on ehkä elämän loppuun asti (tai kunnes lihoo), mutta sisko ja äiti on ikuisesti!

Miksei ap ole huolissaan perheensä terveydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ulkonäkö taitaa kuitenkin olla, mut pojot kun käärit poliittisesti korrektiin terveyspakettiin tämän niin saat peukut.

Kyllä se näin on. Kyse on vaan siitä,että kukaan mies ei halua ääneen tunnustaa, että on pinnallinen mulqqu, kun tietävät, että bimberoo saa silloin vähemmän.

Mä naisena saan silti ääneen tunnustaa, että oon pinnallinen mulqqu koska en halua sänkyyni ylipainoista. Silti on vientiä, normaalipainoisia miehiä on olemassa ihan tarpeeksi.

Tämä! Naiset on erilaisia, he tunnustavat tämän faktan ääneen, eivätkä esitä mitään tekopyhää.👍

Miestrn itsepetos ja naisten kusetus on uskomatonta. Tämä on jälleen yksi todiste siitä.

Vierailija
104/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisellä tekstillä aloittaa keskusteluketjun, niin on joko idiootti tai ilkeä ihminen.

Mistä tulikin mieleeni...mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään idoottimaisuus tai ilkeä luonteelaatu. Ei kuulu mulle. Paitsi parisuhteeseen en ryhtyisi typeryksen kanssa. Ei auttaisi komea naama tai timmi varsi, jos korvat vuotaisi päivittäin verta ääliömäisiä jorinoita tai kaunojen oksennusta kuunnellessa. Ei vaan pysty.

Väliaikaviihteeksi typeryydet tosin käy ja siksi tuleekin näitä luettua.

Juuri näin. Ja kaikki tämä ilmenee siitä, että TAAS on otettu esiin vain ja ainoastaan lihavat. Eikö olisi yksinkertaisempaa ja puolueetonta aloittaa vaikka gallup siitä, mitä piirrettä et halua kumppanillasi olevan?

Otetaan mukaan myös alipainoiset, lyhyet ja todella pitkät ihmiset, ja tietty keskipituisetkin, niin ei tulla pahoittaneeksi kenenkään mieltä  erityisesti. Kauneutta ei oikein voi, kun sitä ei voi absoluuttisesti määritellä ja makuja on monia. Mutta aina tämä on vaan lihava, lihava, räksyti räksyti...

Et taida oikeen nähdä oman napasi ulkopuolelle... No, en jaksa alkaa selittää. Voisit järkyttyä, kuinka pinnallisia ja ennakkoluuloisia ihmiset ovatkaan. Ei se ole vain lihavat sitä ja tätä.

Toi mahtaa olla aika raskasta toi kun näkee vaan yksillä laseilla vihaa joka puolella.

Keskustelu nyt koskee tietenkin lihavia, kuten aina. Eipä täällä muita vastaavia aloituksia oikein näe (murto-osa kenties). Jos toisin olisi, sitten argumentointi ja arvostelu koskisi niiden aihetta. 

Minua solvaamalla et saa kommentillesi mitään nostetta.

Vierailija
105/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistäsuomalaisista miehistä peräti 72% on ylipainoisia, ja nuorista miehistä ( alle 30 vuotiaat) melkein puolet.

Varmasti sitten hyväksytte sen, että me naisetkaan emme "terveyssyistä" halua olla läskien miesten kanssa.

Ihan hyvää faktaa, mutta mistä oot saanut päähäsi, että tää on joku miehet vs. naiset fight?

Vierailija
106/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.

Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti."

Aika outoa, että olisit huolissasi vain kumppanisi terveydestä (ja painosta), mutta et lainkaan sisaresi, ystäväsi tai vaikka äitisi. Jos olisi kyse vain terveydestä, olisit kyllä huolissasi läheistesikin painosta. Mutta et ole, koska heidän ulkonäkönsä ei ole sulle tärkeintä.  (Onnea siitä, et ole täysin pinnallinen!)

Aivan! Ja se kumppani on ehkä elämän loppuun asti (tai kunnes lihoo), mutta sisko ja äiti on ikuisesti!

Miksei ap ole huolissaan perheensä terveydestä?

Tai isänsä,veljensä, ukkinsa, ystävänsä. Miehissä onenemmän ylipainoisia, kuin naisissa. Jostämä terveys olisi "se" juttu, niin silloinap omisi huolissaan kaikkien läheistensä terveydestä.

Vierailija
107/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sisarta, äitiä tai parasta kaveri viedä vällyjen väliin. Siitähän aloituksessa oli kysymys- viehätysvoimasta ja siitä mikä kumppanissa miellyttää/ei miellytä.

Vierailija
108/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä.

Vierailija
109/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisellä tekstillä aloittaa keskusteluketjun, niin on joko idiootti tai ilkeä ihminen.

Mistä tulikin mieleeni...mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään idoottimaisuus tai ilkeä luonteelaatu. Ei kuulu mulle. Paitsi parisuhteeseen en ryhtyisi typeryksen kanssa. Ei auttaisi komea naama tai timmi varsi, jos korvat vuotaisi päivittäin verta ääliömäisiä jorinoita tai kaunojen oksennusta kuunnellessa. Ei vaan pysty.

Kuiva läppä, käytetty jo sivulla 2 tai 3. Hei sulla on täysi oikeus blokata pois just sellaiset ominaisuudet kuin haluat! Vaikka sitten toi sun määrittelemä tyhmyys. Ja muut saa antaa pakit vaikka lihaville tai blondeille jos ei sytytä !

Se koira älähtää...:D

Lähinnä kyllästyttää toistaa aikuisille ihmisille heidän oikeuksiaan valita parinsa omien mieltymystensä mukaan.

Vierailija
110/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Eikö tuo ole sinun hen.koht. valinta ja siihen sinulla on oikeus. Ei siinä ole mitään kesk.aihetta.

Vierailija
111/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää faktaa, mutta mistä oot saanut päähäsi, että tää on joku miehet vs. naiset fight?

AP elisinä senaloitit.

Vierailija
112/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja kaikki tämä ilmenee siitä, että TAAS on otettu esiin vain ja ainoastaan lihavat. Eikö olisi yksinkertaisempaa ja puolueetonta aloittaa vaikka gallup siitä, mitä piirrettä et halua kumppanillasi olevan?

Otetaan mukaan myös alipainoiset, lyhyet ja todella pitkät ihmiset, ja tietty keskipituisetkin, niin ei tulla pahoittaneeksi kenenkään mieltä  erityisesti. Kauneutta ei oikein voi, kun sitä ei voi absoluuttisesti määritellä ja makuja on monia. Mutta aina tämä on vaan lihava, lihava, räksyti räksyti...

Et taida oikeen nähdä oman napasi ulkopuolelle... No, en jaksa alkaa selittää. Voisit järkyttyä, kuinka pinnallisia ja ennakkoluuloisia ihmiset ovatkaan. Ei se ole vain lihavat sitä ja tätä.

Toi mahtaa olla aika raskasta toi kun näkee vaan yksillä laseilla vihaa joka puolella.

Keskustelu nyt koskee tietenkin lihavia, kuten aina. Eipä täällä muita vastaavia aloituksia oikein näe (murto-osa kenties). Jos toisin olisi, sitten argumentointi ja arvostelu koskisi niiden aihetta. 

Minua solvaamalla et saa kommentillesi mitään nostetta.

Ylipainoiset on kohteena usein. Samoin Miehet/Naiset, velat, persut, rokotekriittiset, foliohatut, vassarit, julkkikset, Sanna Marin, jne..

Mutta ei ylipainoiset ole ainuita.

Vierailija
113/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiva läppä, käytetty jo sivulla 2 tai 3. Hei sulla on täysi oikeus blokata pois just sellaiset ominaisuudet kuin haluat! Vaikka sitten toi sun määrittelemä tyhmyys. Ja muut saa antaa pakit vaikka lihaville tai blondeille jos ei sytytä !

Se koira älähtää...:D

Lähinnä kyllästyttää toistaa aikuisille ihmisille heidän oikeuksiaan valita parinsa omien mieltymystensä mukaan.

No eihän tuommoista tee, kuin tunne- elämän kehitykseltään teinin tasolla oleva. Minä minä ja minun.

Vierailija
114/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kiinnostaa kuitenkin sen verran, että teit aloituksen. Olet verrattavissa koulukiusaajaan.

Eli pitää ottaa läski sänkyyn vaikka oksettaa? Muutoin on koulukiusaaja. Selvä.

Vierailija
115/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat tulee ulisemaan "miksen kelpaa" aloittajalle, joka on kertonu omista mieltymyksistään ja siitä miksei saa olla mieltymättä ylipainoisiin 😂

Vierailija
116/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina on ihmetyttänyt tämä, että miksi pitää omia mieltymyksiään varta vasten erikseen mainita tuhansille anonyymeille jossain netissä.

Samaa ihmettelen. Ja joka kerran aloitus koskee ylipainoa. (Tai on väheksyntää tyyliin "Ette kai toissanne usko johonkin horoskooppihöpinään"?)

Tässäkin on nyt vain saatu läskivi-ha verhottua hieman kauniimpaan ja miedompaan muotoon kertomalla, ettei muiden ulkonäöllä ole väliä, mutta läski on silti inhottavaa. Ja vieläpä huolehditaan terveydestäkin. Joopa joo.

Toivottavasti ap löytää itselleen jonkun samanlaisen ja yhtä ivallisen ja inhottavan kumppanin, niin saavat yhteistä puheenaihetta solvaamalla lihavia ihmisiä. Onnea ja rakkautta huokuu se suhde. Niin aitoa ja hyväntahtoista.

Mistä näitä kuspäitä riittää, joku jo kävi riekkumassa, kun Iivon kultamitalihypetys otti päähän.

Kyllä kumppanin täytyy huolehtiä itsestään sittenkin kun suhde on vakiintunut. Jos läskit ei sytytä niin ei sytytä. Eri asia jos lihominen johtuu lääkkeistä eli sairauksista. Silloin punnitaan se rakkaus. Miksi pitää lopettaa liikkuminen ja terveelliset elintavat kun vakiintuu. Itte oon pistänyt pari sipsin mussuttajaa pihalle kun koirakin jää ulkoiluttamatta, kun ei vaan jaksa. Vedetään nakkipaketti kylmiltään ja maataan sohvalla vattan vieressä. Yäk.

Etkö pysty asailliseen keskusteluun? Jos aihe olisi sinulle neutraali, ja yksi muiden joukosta, suhtautuisit siihen ihan eri tavalla. Nyt ikävä persoonallisuutesi ja huonot luonteenpiirteesi paistavat läpi ja käytöksesi on lapsellista ja loukkaavaa. Kyse on kohdallasi lihavien inhoamisesta, vaikka heidän kanssaan sinunkaan ei tarvitse olla missään tekemisissä.

Pointti on se, että jokainen meistä voi valita omanlaisensa ja mieleisensä kumppanin, ei tarvitse siitä erikseen jossain palstoilla kertoa. Onko jollekin epäselvää?

Jos tarvii muka erikseen toitottaa tällaista, on kyse ainoastaan lihavien mollaamisesta, ei mistään muusta.

Vierailija
117/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sisarta, äitiä tai parasta kaveri viedä vällyjen väliin. Siitähän aloituksessa oli kysymys- viehätysvoimasta ja siitä mikä kumppanissa miellyttää/ei miellytä.

1) Mitä vttua se kuuluu kenellekkään muulle

2) Miksi vtussa pitää valehdella , että kyse on TERVEYDESTÄ, kun ei ole. Koska jos8lisi, niin silloin välittäisi myös muiden terveydestä.

Vierailija
118/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse saa valita puolisonsa niillä perusteilla kuin haluaa. Ei ole multa pois. T. Lihava

Vierailija
119/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Jos joku olisi sanonut minulle 20 vuotta sitten, että parisuhteen löytäminen muuttuu erittäin vaikeaksi, koska suurin osa ihmisistä tulee olemaan ylipainoisia, niin en olisi uskonut.

Nyt olen 40-vuotias, ja jos asetan omiksi kriteereikseni kumppanin suhteen normaalipainon ja sinkkuuden (ei mitenkään kohtuuttomat kriteerit), niin jäljelle jää omasta ikäryhmästä noin 5%. 

Eli nuo ovat sinun ainoat kriteerisi parisuhteelle, normaalipaino ja sinkkuus? Kuulostat melkoiselta saaliilta.

Vierailija
120/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP elisinä senaloitit.

En ole AP vaan nainen, joka ei syty lihavista miehistä. Enkä ole ainut. Sinä olet kuullut olevasi joku naissoturi täällä pahaa läskivihaista mieslaumaa vastaan...voi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän