Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään ylipaino, mutta parisuhteeseen en ylipainoisen kanssa halua

Vierailija
11.02.2022 |

Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.
Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti.

Kommentit (269)

Vierailija
61/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina on ihmetyttänyt tämä, että miksi pitää omia mieltymyksiään varta vasten erikseen mainita tuhansille anonyymeille jossain netissä.

Mutta sinun pitää tulla tänne ihmettelemään? Älä avaa näitä ketjuja jos noin ahdistaa.

Miksi joidenkin, kuten ap, pitää ahdistua noin joidenkin ylipainosta, eikö vaan voi karttaa lihavia? Sivistynyt ei hauku tai arvostele ketään rumasti. Ap nyt ei olekaan sivistynyt, vaan näköjään täydellinen moukka.

Ihminen pystyy olemaan erossa sellaisesta mistä ei tykkää. Jos allergikko syö jotain itselleen vaarallista, ei siitä voi tulla muita haukkumaan. Oma valinta.

Ap ei haukkunut, kertoi vaan omasta mieltymyksestään. 

Ollaanpa sitä yliherkkinä, sinäkin voit pysyä erossa ketjuista, joissa kerrotaan, että pitää normaalipainoisista. Kylläpä koirat älähtelee, kun kalikat kalahtelee. 

No eikös tällainen ole ok, jos ap kertoo häntä lähestyvälle ylipainoiselle, ettei halua olla tekemissä ylipainoisten kanssa romanttisessa mielessä? Miksi täytyy kertoa, "se mielipide" :D, jollain palstalla, millä asialla ei ole mitään merkitystä ap:n elämään? Ainoa syy; solvaaminen, siinäpä se.

Ja nuo kliseet voit jättää sinäkin pois, ei vaikutusta. Perjantai, ja joillain viikonloppu alkaa lihavien mollaamisella, eipä mene kovin hyvin.

Juuri siksi kerrotaan, että kaikki lihavat tietäisivät olevansa vastenmielisiä. Ihan samaa sarjaa kuin aloitus, jossa ensin kerrotaan, että kirjoittaja pitää naisista, jotka ovat kotoisin paikasta x (mikä on ihan ok). Sitten kuitenkin lisätään, että mieltymys johtuu siitä, että paikassa x naiset ovat kauniimpia, kiltimpiä ja hoikempia kuin suomalaiset siiderivalaat. Pahan mielen tuottamista siis haetaan. 

Vierailija
62/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti, miksi mun olisi ok sanoa, etten pidä tupakoivia pitkätukkaisia miehiä viehättävinä, mutta missään nimessä en saisi sanoa etten viehäty ylipainosta?

Omassa ulkonäössäni on varmasti asioita, joiden perusteella jotkut miehet eivät viehäty minusta ja tämä on minulle täysin ok. Makuja on monia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että aina vedotaan terveisiin elämäntapoihin, mutta veikkaan, että ainakin miehistä 9/10 valitsisi mieluummin normaalipainon alarajoilla olevan liikkumattoman röökaajan, joka elää suklaalevyllä ja kahdella siiderissä päivässä kuin normaalipainon ylärajoilla olevan terveellisesti syövän ja liikkuvan.

No ei todellakaan valitsisi. Mistä edes keksit tämmöisiä tarinoita?

Terveelliset elämäntavat on minulle tärkeitä. Sellaiset yleensä on normaalipainoisilla ihmisillä. Muutamalla kilolla sinne tänne ei kuitenkaan ole merkitystä.

M38

Jep! Myös mun mielestä voi myös aivan hyvin painaa muutaman kilon yli 45 kg, ja silti olla viehättävä.

Vierailija
64/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa useamman kerran viikossa ja syön pääosin terveellisesti. Olen kuitenkin myös herkkusuu ja annoskoko ei varmaan ole pienin mahdollinen. Siksi peilistä katsoo nainen, jolla on muutama kilo ylimääräistä ja kroppa, jossa liikunta näkyy. Olen asian kanssa sinut.

Joskus taannoin nettimaailmassa tuli vastaan mies, jolla oli tohtorinpaperit matematiikan saralta. Hän ystävällisesti huomautti, että laihduttamalla 10 kiloa 10-keertaistaisin suosioni. Minä ystävällisesti nauroin päin näköä ja jätin yhteydenpidon, kun hän jäi jankkaamaan samaa levyä.

AP:lla on täysi oikeus mieltymyksensä, eikä minua haittaa tipan vertaa, etten kuulu niiden piiriin. Minusta kaikkien olisi erittäin hyvä muistaa, että kukaan ei voi vaatia ketään toista rakastamaan itseään. Eikä kukaan voi vaatia toista muuttumaan omien mieltymysten mukaiseksi.

Voidaan toki keskustella siitä, ovatko ulkonäköön perustuvat kriteerit tai nykyinen deittailukulttuuri kenellekään hyväksi, mutta yhtä kaikki tärkeintä on se, että on hyvä itselleen ja muille. Ja antaa jokaisen tehdä omat valintansa - itseään me niiden seurauksetkin joudumme kantamaan. Itse yritän olla ihminen, jollaisen haluaisin parisuhteeseen, ja onnekseni kysyntää on riittänyt.

Vierailija
65/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina on ihmetyttänyt tämä, että miksi pitää omia mieltymyksiään varta vasten erikseen mainita tuhansille anonyymeille jossain netissä.

Mutta sinun pitää tulla tänne ihmettelemään? Älä avaa näitä ketjuja jos noin ahdistaa.

Miksi joidenkin, kuten ap, pitää ahdistua noin joidenkin ylipainosta, eikö vaan voi karttaa lihavia? Sivistynyt ei hauku tai arvostele ketään rumasti. Ap nyt ei olekaan sivistynyt, vaan näköjään täydellinen moukka.

Ihminen pystyy olemaan erossa sellaisesta mistä ei tykkää. Jos allergikko syö jotain itselleen vaarallista, ei siitä voi tulla muita haukkumaan. Oma valinta.

Ap ei haukkunut, kertoi vaan omasta mieltymyksestään. 

Ollaanpa sitä yliherkkinä, sinäkin voit pysyä erossa ketjuista, joissa kerrotaan, että pitää normaalipainoisista. Kylläpä koirat älähtelee, kun kalikat kalahtelee. 

No eikös tällainen ole ok, jos ap kertoo häntä lähestyvälle ylipainoiselle, ettei halua olla tekemissä ylipainoisten kanssa romanttisessa mielessä? Miksi täytyy kertoa, "se mielipide" :D, jollain palstalla, millä asialla ei ole mitään merkitystä ap:n elämään? Ainoa syy; solvaaminen, siinäpä se.

Ja nuo kliseet voit jättää sinäkin pois, ei vaikutusta. Perjantai, ja joillain viikonloppu alkaa lihavien mollaamisella, eipä mene kovin hyvin.

Juuri siksi kerrotaan, että kaikki lihavat tietäisivät olevansa vastenmielisiä. Ihan samaa sarjaa kuin aloitus, jossa ensin kerrotaan, että kirjoittaja pitää naisista, jotka ovat kotoisin paikasta x (mikä on ihan ok). Sitten kuitenkin lisätään, että mieltymys johtuu siitä, että paikassa x naiset ovat kauniimpia, kiltimpiä ja hoikempia kuin suomalaiset siiderivalaat. Pahan mielen tuottamista siis haetaan. 

Näin. Ei ap tässä nyt määritellyt henkilökohtaisia kriteereitään kumppanilleen, vaan pyrki määrätietoisesti saamaan lihavien haukkumisen tulille.

Olisi ollut paljon fiksumpaa listata toiveensa kuten;  suht hyvät tulot ja ammattitaito, pitkäkin saisi olla mielellään, urheilullinen ja päihteetön. Ja paino saisi olla normaalin rajoissa.

Ihan eri asia, kuin kertoa, että mä en voi olla lihavan kanssa. Tämä siis tehostetusti ja oikein alleviivattuna.

Vierailija
66/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisit tämän mielipiteen jollakin amerikkalaisten suosimalla alustalla, sut bannattaisiin alle minuutissa, ja ennen sitä saisit syytöksiä siitä, miten kurja ihminen ja läskifoobikko olet.

Mutta olen kanssasi täysin samaa mieltä.

No mihin tuolla paasauksella tähdättiin? Ois nyt kertonut edes henkilöllisyytensä, niin lihavat osais varoa.

Erehdyin kerran sanomaan täällä, kun osallistuin tatuointeja koskevaan keskusteluun, että tatskat ovat rumia. Jopas tuli hurjaa tekstiä että loukkaan ja haukun tatuoituja ihmisiä jne. ;D

Mutta lihavia saa mollata aivan vapaasti näköjään. Onko mielestäsi fiksua, monille kun on aika vakava paikka, kun esim. yritetään päästä ylipainosta eroon? Ihan tarpeeksi vaikeaa on kuulla koko ajan tätä samaa mollaamista, eikö se riitä, pitääkö tämä palstakin täyttää tällä helvetinmoisella vihalla???

Siis mitä sinä sitten vingut täällä kun kerran itsekin olet käynyt muissa ketjuissa haukkumassa toisten ihmisten ulkonäköä? Niinkö saa tehdä, kunhan ei hauku jotain mikä kolahtaa sinuun henkilökohtaisesti?

Haha, jos en pidä punavihreistä mustetöherryksistä, joita tatskaajan kuvastosta katselen, haukun muita ihmisiä?

Jos en halua pitkiä hiuksia, kun en itselläni sellaisista tykkää, haukun pitkähiuksisia?

Ontuvaa puolustelua esität. On sinunkin läskivihasi syvällä! :o

on TÄYSIN eri asia sanoa ettei pidä jostai kuin sanoa että joku on "RUMAA"

On täysin eri asia sanoa vaikka kankaasta, että se on ruma, kuin vihaajien kertoa sama asia ylipainoisista, kuten täällä saa päivittäin lukea.

Ja aina vaaditaan sitä "asiallista keskustelua". Oletko koskaan törmännyt näissä lihavien solvaamisketjuissa sellaiseen? Pitäisi varmaan sanoa, ettei pidä ylipainosta, mutta aina se vaan menee niin, että "mä vihaan läskejä".

Tämä ei ole solvaamisketju. Ap kertoi oman mielipiteensä, ei solvannut. Eräät vaan ottavat solvauksena senkin, että joku kertoo, että valitsee kumppanikseen hoikan tai normaalipainoisen. Ylipaino on tässä tapauksessa vain näiden eräiden ongelma.

Vierailija
67/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisit tämän mielipiteen jollakin amerikkalaisten suosimalla alustalla, sut bannattaisiin alle minuutissa, ja ennen sitä saisit syytöksiä siitä, miten kurja ihminen ja läskifoobikko olet.

No mihin tuolla paasauksella tähdättiin? Ois nyt kertonut edes henkilöllisyytensä, niin lihavat osais varoa.

Erehdyin kerran sanomaan täällä, kun osallistuin tatuointeja koskevaan keskusteluun, että tatskat ovat rumia. Jopas tuli hurjaa tekstiä että loukkaan ja haukun tatuoituja ihmisiä jne. ;D

Mutta lihavia saa mollata aivan vapaasti näköjään. Onko mielestäsi fiksua, monille kun on aika vakava paikka, kun esim. yritetään päästä ylipainosta eroon? Ihan tarpeeksi vaikeaa on kuulla koko ajan tätä samaa mollaamista, eikö se riitä, pitääkö tämä palstakin täyttää tällä helvetinmoisella vihalla???

Siis mitä sinä sitten vingut täällä kun kerran itsekin olet käynyt muissa ketjuissa haukkumassa toisten ihmisten ulkonäköä? Niinkö saa tehdä, kunhan ei hauku jotain mikä kolahtaa sinuun henkilökohtaisesti?

Haha, jos en pidä punavihreistä mustetöherryksistä, joita tatskaajan kuvastosta katselen, haukun muita ihmisiä?

Jos en halua pitkiä hiuksia, kun en itselläni sellaisista tykkää, haukun pitkähiuksisia?

On täysin eri asia sanoa vaikka kankaasta, että se on ruma, kuin vihaajien kertoa sama asia ylipainoisista, kuten täällä saa päivittäin lukea.

Ja aina vaaditaan sitä "asiallista keskustelua". Oletko koskaan törmännyt näissä lihavien solvaamisketjuissa sellaiseen? Pitäisi varmaan sanoa, ettei pidä ylipainosta, mutta aina se vaan menee niin, että "mä vihaan läskejä".

AP ei ole haukkunut ylipainoisia eikä edes sanonu sanaa "läski". Mediassa kun on ollut vihjailua siitä että on syrjintää jos et ole kiinnostunut ihmisistä jotka on lihavia ja tämä melko varmasti on syy tämän aloituksen kirjoittamiseen. Jos sinä et esimerkiksi tupakoi tai juo useampaa kertaa kuukaudessa niin et sinäkään luultavasti lähtökohtaisesti tahtoisi kumppaniltasi. Elämäntyylisi olisi erillainen ja kuten AP sanoi tuosta arjen jakamisesta ehkä jopa loppuelämäksi niin pitäisi olla mahdollisimman saman tyyppinen arki. Olen ollut joskus lihava ja minun arkeni ja jaksamiseni oli silloin erillaista kuin nyt, eikä minulle olisi sopinut kumppani joka olisi tahtonut jonkun aktiivisen ihmisen rinnalleen. Tietenkään en itsekkään olisi tahtonut lukea aiheesta jossa käsitellään tätä asiaa koska se oli minulle herkkä asia. Mutta AP ei käyttäytynyt sillä tavalla kuin sinä sanot. Ja tatuoidut ihmiset kuulevat elämänsä aikana monet "rumuus" kommentit elämänsä aikana, sinun ei tarvi haukkua toisten ihoa/ulkonäköä keskustelussa jossa ihmiset ovat innoissaan asiasta ja väittää että ap olisi sinua huonompi ihminen. Eri asia olisi ollut jos ihmisiä sanottaisiin syrjiviksi jos ei tahtoisi tatuoitua kumppania ja sinä olisit tullut tänne aloittamaan oman keskustelun siitä että et tahtoisi tatuoitua kumppania koska elämäntyylisi olisi niin erillainen

Vierailija
68/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa tuo nyt pitää kertoa ihan rändomeille? Ei ole tainnut napata.

Vierailija
69/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänä, äitinä, työkaverina lihavakin on täysin ok, ei tässä lihavia haukuttu. Vain parisuhdemielessä tuosta ominaisuudesta ei yleensä pidetä.

Vierailija
70/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itsekuri ja urheilullisuus ovat tärkeitä asioita, ja odotan samanlaisia arvoja myös kumppaniltani. En voisi kuvitella olevani naisen kanssa, jonka painoindeksi huitelisi juurikaan kahdenkympin rumemmalla puolella. 

Vierailija
71/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varsinkin jos koko keskustelun aihe oli tatuoinnit, mihin tuon "tatuoinnit on rumia" kommentin laitoit. Eikö se ole kiusaamista? ihan vaikka olisi kyse mistätahansa, keppihevosista vaikkapa ripsien pidennyksiin. jos joku sellaisista aiheista aloittaa keskustelun ja sinä et niistä aiheista pidä niin miksi mennä sanomaan mitään tuollaista?

Jos aloituksessa kysytään "Mitä mieltä tatskoista, ja löytyykö teiltä niitä"? On ok sanoa, ettei tykkää, eikä itsellä ole. Ketäs mä niin kuin siinä haukun? Vastaan vain aloitukseen, muita loukkaamatta. Tatskojen rakastaja saa sanoa, että jumaloi omia kuviaan. Asia selvä.

On täysin eri asia haukkua ylipainoisia. Joku ääliö jo tuolla kommentoi, kuinka oli ollut lihavan kanssa sängyssä jne. Asiallista??

Ap kertoi ettei halua parisuhdetta ylipainoisen kanssa, ja asia tuli selväksi. Ihan turhaa jankata siitä sen enempää. Ja turhaa tulla tuollaista kertomaan. Mutta kysehän oli taas solvaamisesta ei mistään muusta, eli tarkoitus saada kunnon rähinä päälle. Siksihän nämä ketjut aina poistuu.

Sait hyvän puolustustekosyyn läskivihalle?

"Erehdyin kerran sanomaan täällä, kun osallistuin tatuointeja koskevaan keskusteluun, että tatskat ovat RUMIA. Jopas tuli hurjaa tekstiä että loukkaan ja haukun tatuoituja ihmisiä jne. ;D"         

miksi väität ettet haukkunut jos kirjoitit tänne tuon lauseen?

Vierailija
72/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen.

Ja kolmoselle tiedoksi, että ei ole mikään turha maininta tämä. Olen laiha nainen ja saanut osakseni mielenkiintoa ylipainoisilta miehiltä. Olen joutunut kelaamaan tätä asiaa ja päätynyt samaan kuin AP.

Sinun pitäisi olla tyytyväinen, että miehekkäät nallekarhut osoittavat kiinnostusta.

Vierailija
73/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Erehdyin kerran sanomaan täällä, kun osallistuin tatuointeja koskevaan keskusteluun, että tatskat ovat RUMIA. Jopas tuli hurjaa tekstiä että loukkaan ja haukun tatuoituja ihmisiä jne. ;D"         

Olen sen verran pikkumainen ihminen, että tartun lyhyesti tähän.

"Tatuoinnit ovat rumia"- Toteama ei ole tatuoitujen ihmisten haukkumista.

Sen sijaan ->

"Tatuoidut ihmiset ovat rumia" - Toteama on tatuoitujen ihmisten haukkumista.

- eri

Vierailija
74/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole solvaamisketju. Ap kertoi oman mielipiteensä, ei solvannut. Eräät vaan ottavat solvauksena senkin, että joku kertoo, että valitsee kumppanikseen hoikan tai normaalipainoisen. Ylipaino on tässä tapauksessa vain näiden eräiden ongelma.

Tekopyhää tämä on. Ihan varmasti suurin osa ihmisistä ei pidä runsaasta ylipainosta (ei tarvitse erikseen kertoa), eivät edes lihavat, mistä kertoo jo sekin, että valtava joukko yrittää koko ajan laihduttaa (omista kavereistä lähtien) vaikka ovatkin omien sanojensa mukaan "kurvikkaita". Tuo on vain yksi vastaus heihin jatkuvasti kohdistuvaan haukkumiseensa. Jostain se panssari on rakenneltava, kun kehorauhaa jatkuvasti loukataan.

Vierailija
75/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta tai haittaa kenenkään ylipaino, mutta parisuhteeseen en ylipainoisen kanssa halua

Vierailija

klo 9:51 | 11.2.2022

Työkaveri, ystävä, sisko, ihan sama. Heidän elämäntapansa, terveytensä ja painonsa ei kuulu mulle.

Mutta ihminen, jonka kanssa pitäisi elää arkea, ehkä elämän loppuun asti, harrastaa seksiä, ym. Terveydellä ja jaksamisella on todellakin väliä. Ulkonäkö ei ole se koko pointti.

Otatko sen huomioon että moni ihminen muuttuu iän myötä eikä se jonka otat niin ole sitä samaa välttämättä 20-30 vuoden kuluttua eikä saman näköinen kropaltaan varsinkaan tai hyvin harva on niin ettei painoa tule iän myötä. 

Olet ihan sairas jos pitkän parisuhteen edellytys on vain ulkonäkö ja seksi kun ne eivät ole pitkässä suhteessa enää tärkeimmät vaan rakkaus ja kumppanuus. Katso niitä jotka eroavat niin niillä ei ulkonäkö merkkaa mitään vaikka olisi kuinka hyvännäköisiä jos ei ole rakkautta niin ulkonäkö ei sitä yhteenkuuluvaisuutta ei tuo. 

Elä yksin jos on niin kovat kriteerit ettei painoa saa olla yli yhtään ja tuskin sitten saa saa olla mitään sairauksiakaan. Jos ollaan yhdessä 30-vuotta niin seksi loppuu ihan kaikilla kun kyllästytään mutta rakkaus ja läheisyys ei lopu eikä vaihdeta enää vanhana uuteenkaan. Kumppanin kroppa ja lihominen ei haittaa yhtään mitään sillä se muuttuu iän myötä erilaiseksi eikä ole samanlainen kuin nuorena. 

Vierailija
76/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkijärjen ja tilastojenkin valossa on selvää, että akateemisuus, kunnianhimo ja itsestään huolehtiminen kulkevat usein käsi kädessä (ei tietenkään aina eikä automaattisesti). Koska pariutuminen oman sosioekonomisen viiteryhmänsä sisällä on luontevinta, akateemiselle miehelle "riski" ajautua parisuhteeseen tuhdimman neitokaisen kanssa on jo lähtökohtaisesti pienempi. Ja hyvä näin, niin tulee vähemmän pettymyksiä puolin ja toisin. 

Vierailija
77/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan ->

- eri

no sanotaan sitten että käydään keskustelua blondeista hiuksista ja joku tulee kommentoimaan että blondit hiukset on rumia. näen sen törkeänä käyttäytymisenä ja suht typeränä jos itse loukkaantuu tämän ketjun aloitusviestistä

Vierailija
78/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut viimeisen kahden vuoden aikana ja liikkuminen on jo hankalaa kun ikää 49 ja liikkuu 60 askelta päivässä. En haluaisi olla taakka toiselle ihmiselle, riittää kun yksi kärsii. Aikaisemmin urheilullisena ja aktiiviliikkujana, fyysisessä työssä koko päivä jaloillaan en olisi halunnut rinnalle ylipainoista. Nyt olisin aina parisuhteessa ylipainoisen kanssa eli olisin se puoli suhteesta. Näin olen katsonut asiaa molemmilta puolilta ja olen todellakin samaa mieltä.

Vierailija
79/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan ->

- eri

En näe tässä suurtakaan eroa, koska tautointi tavallisesti ilmentää ihmisen persoonaa ja on (lähes?) aina ihmisen vapaaehtoisesti ihoonsa ottama. Jos siis sanotaan tatuoinnin olevan ruma, on tuo tatuoitu ihminenkin väistämättä ainakin osittain määritelty rumaksi.

Vierailija
80/269 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varsinkin jos koko keskustelun aihe oli tatuoinnit, mihin tuon "tatuoinnit on rumia" kommentin laitoit. Eikö se ole kiusaamista? ihan vaikka olisi kyse mistätahansa, keppihevosista vaikkapa ripsien pidennyksiin. jos joku sellaisista aiheista aloittaa keskustelun ja sinä et niistä aiheista pidä niin miksi mennä sanomaan mitään tuollaista?

Jos aloituksessa kysytään "Mitä mieltä tatskoista, ja löytyykö teiltä niitä"? On ok sanoa, ettei tykkää, eikä itsellä ole. Ketäs mä niin kuin siinä haukun? Vastaan vain aloitukseen, muita loukkaamatta. Tatskojen rakastaja saa sanoa, että jumaloi omia kuviaan. Asia selvä.

On täysin eri asia haukkua ylipainoisia. Joku ääliö jo tuolla kommentoi, kuinka oli ollut lihavan kanssa sängyssä jne. Asiallista??

Ap kertoi ettei halua parisuhdetta ylipainoisen kanssa, ja asia tuli selväksi. Ihan turhaa jankata siitä sen enempää. Ja turhaa tulla tuollaista kertomaan. Mutta kysehän oli taas solvaamisesta ei mistään muusta, eli tarkoitus saada kunnon rähinä päälle. Siksihän nämä ketjut aina poistuu.

Sait hyvän puolustustekosyyn läskivihalle?

Väitän edelleen että rumimmillaan mustetöhryt ovat rumia. Kuinka kaunis olisi morsian kauniissa puvussaan, vaaleanpunaiset pionit ja ruusut kimpussaan, ilman koko käden peittäviä leimoja. Jopa kaulaakin täytyy tuhria. Joillain näkyy navan seutukin mustanpuhuvana pitsin läpi.

Mutta en mä tästä tule aloitusta tekemään ja siitä erikseen kertomaan. Pidän suuni kiinni. Kukin töhrii mitä haluaa. Tämä nyt vain esimerkin takia tähän.

Ihan samoin voi ap valita mieleisensä ihmisen elämäänsä jakamaan, ei tarvitse täällä sitä ilmoittaa. Mitä hyötyä tästä edes on? Lihavat tajuavat olla lähestymättä normaalipainoisia? No enpä usko, että kukaan ainakaan selvin päin yrittää. :D