Yleistyksiä naisista -kerro ärsyttävin
Eräillä miehillä on tapana täälläkin kysellä, miksi naiset AINA ja miksi naiset ei koskaan. Harvoin tunnen kuuluvani tähän yleistettyyn lajiin "naiset". Kerro pahin kuulemasi yleistys!
Kommentit (164)
Naisille ei kelpaa lyhyt mies. Siis keille naisille? Yksi nainen tietysti sanonut, että tahtoo pitkän miehen, niin sitten joku 160 cm mies vetää herneet nenäänsä ja kitisee, että naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä.
Kaikki naiset rakastavat suklaata.
Öööö jos mulle tois mies suklaarasian niin se lentäis samaa matkaa sen suklaan kanssa roskiin.
Että naiset eivät tykkää seksistä eivätkä halua sitä harrastaa.
Naisia kiinnostaa, paljonko miehellä on rahaa ja mitkä kuukausitulot. Hahahhaa.
Loppuiko lassukalta provoaiheet kesken?
Kun nainen on vihainen, sillä on menkat. Lausahduksella mitätöidään oikeus omiin tunteisiin. PMS tietty erikseen.
Kaikki naiset rakastavat ruusuja. Kun naiselle vie ruusuja, se antaa.
Ehdottamasti eniten ärsyttää tämä:
Työhaastattelussa kun haastattelijalla on käsitys, että kaikki naiset minä mukaan lukien hankkivat / haluavat lapsia ja siitä syystä en saa duunia.
Olen erilainen kuin kaikki muut naiset!
Naiset ei osaa ajaa.
Naiset rakastavat suklaata.
Naiset haluavat sitoutua heti välittömästi.
Naiset muuttuvat hirviöiksi "siihen aikaan kuukaudesta".
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:00"]Kun nainen on vihainen, sillä on menkat. Lausahduksella mitätöidään oikeus omiin tunteisiin. PMS tietty erikseen.
[/quote]
Joo, olen toista kertaa naimisissa ja aina jos olen eri mieltä jostain asiasta, mieheni kysyy, onko sulla menkat! Edellinen mies väitti, että kaikki naiset pillittää, kun niillä on vuotopäivät.
Väitättekö nyt, että kuukautiset ei vaikuta naisen mielialaan?
Naisväki haluaa laittaa ruokaa sillä aikaa, kun miehet seuraavat formulakisaa.
Naiset aina haluavat hellyyttä ja halauksia, erityisesti julkisilla paikoilla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Todella usealla naisella ne ei vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:59"]Loppuiko lassukalta provoaiheet kesken?
[/quote]
Tää on hyvä. Jos nainen on eri mieltä johonkin naisten elämään liittyvästä asiasta, hän on lesbo. Pätee myös poliitikkonaisiin.
Jos nainen ei ole kiinnostunut jostakusta itseään täynnä olevasta miehestä, hän on joko lesbo tai pihtari.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Todella usealla naisella ne ei vaikuta.
[/quote]Vaikea uskoa tuota. Jos asiaa googlettaa https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=female+period+mood+swings niin näyttäisi etusivun joka linkki todistavan mielialan vaihtuvan kuukautisten yhteydessä.
Kaikki naiset haluavat lapsia (kello tikittää yli kolmekymppisillä), kaikkia naisia kiinnostaa vain raha ja miehen elättämiskyky.
Ei päde.