70-luvulla syntyneet jo vanhuksia
Näin -78 syntyneen vanhan tutun, joka on jo ihan mummoutunut. Harmaat hiukset, valahtaneet ryppyiset kasvot ja kumara ryhti. Askel oli hidas.
Pahin järkytys oli kuitenkin mitä hän puhui. Jutut oli jääneet jonnekin vuoteen 1997. Vähemmistöjä hän halveksii, ”atk” pelottaa jne.
Kommentit (76)
Höpö höpö! Mun äiti on syntynyt 50-luvulla ja on ollut isoäiti jo liki 30 vuotta eikä ole tuollainen, enkä minäkään, 70-luvulla syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Ei tuon ikäisellä voi olla harmaat hiukset. Hänhän on 44!
Monilla hiukset harmaantuu pahoin jo alle 40-vuotiaana. Suurimmalla osalle ennen 50v-ikää. Naiset värjäävät hiuksia, joten monilla harmaantumista ei huomaa.
Tunnen naisen, jolla oli 40 vuotiaana kaikki hiukset harmaat. Jokainen on yksilö. Harmaantumine ei ole sairaus.
Just joo :D Tuon ikäinen on kasvanut "atk:n" kanssa.
70-luvulla syntyneet ovat viimeinen Kekkoslovakian sukupolvi. Ysärillä Suomi oli rasistinen ja homofobinen ja silloin he aikuistuivat. Internetiä heti käyttivät vasta aikuisina. Tässä on iso sukupolviero verrattuna n. 85 ja siitä eteenpäin syntyneisiin.
Te millenniaalithan voisittekin sitten päästää meidät 70-luvulla syntyneet jo nyt eläkkeelle ja kustantaakin ne, niin meitä ei tarvitse enää työpaikoilla katsella.
Olen -79 ja 42..ei taideta nyt sentään vanhuksia vielä olla. Jos taasen kuvittelet että pelkästään harmaat hiukset ovat merkki vanhuudesta voit työntää pääsi p.aukkoosi, hiusten harmaantuminen on täysin yksilöllistä ja voi tapahtua nuorillekkin.
Mieluummin jämähtänyt vuodelle -97 kun olla tämän päivän avuton puhelinnäprääjä va jukki.
ps:Kukaan ei käytä sanaa atk nykypäivänä paitsi vitsaillessa ja vanhoja muistellessa.
huono yritys u lilaudan penikka.
Vierailija kirjoitti:
Te millenniaalithan voisittekin sitten päästää meidät 70-luvulla syntyneet jo nyt eläkkeelle ja kustantaakin ne, niin meitä ei tarvitse enää työpaikoilla katsella.
Me 70-lukulaiset sitäpaitsi ollaa niin pieniä ikäluokkia, että te boomeri-millenniaalit hyvin pystyisitte kustantamaan meidät jo nyt eläkkeelle, tehkääpä se!
90-luvulla oli vielä oikeat puhelimet. Olen kyllä haikaillut lankapuhelimien perään, äänenlaatu oli parempi. 77-syntynyt.
Okk teini, itse kasvoin tietoteknisen kehityksen myötä ja luen sujuvasti nykyisiä ohjelmia, jotka eivät muuten edes vaadi ymmärrystä perusohjelmoinnista kuten itse jo yläasteella 80-luvulla jouduin opettelemaan.
N 45
Riippuu varmaan henkilöstä eli yksilöstä ja missä, milloin kohtaat.
Vanhuksia? Salli mun nauraa. Syön ja elän terveelisesti. Ei pepperonia, energiajuomia
vaan kotiruokaa. Kroppa kuosissa. Hiihdän, tanssin sambaa, lenkkeilen, vesijumppaan ja hiukset pitkät, terveet. En tunne itseäni vanhukseksi. Kohta 47v
Vierailija kirjoitti:
Okk teini, itse kasvoin tietoteknisen kehityksen myötä ja luen sujuvasti nykyisiä ohjelmia, jotka eivät muuten edes vaadi ymmärrystä perusohjelmoinnista kuten itse jo yläasteella 80-luvulla jouduin opettelemaan.
N 45
Hallitsemasi ohjelmointikielet ovat kuolleita kieliä.
Minulle virkkaaminen on mielen virkistystä ja mielen kiintoista ajan vietettä…… ei se kuitenkaan tarkoita, että olisin vanha. Käytän uusia malleja.
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla syntyneet ovat viimeinen Kekkoslovakian sukupolvi. Ysärillä Suomi oli rasistinen ja homofobinen ja silloin he aikuistuivat. Internetiä heti käyttivät vasta aikuisina. Tässä on iso sukupolviero verrattuna n. 85 ja siitä eteenpäin syntyneisiin.
Mutta mepäs saatiinkin elää sitä ihanaa aikaa ennen Internetiä, josta te ressukat ette edes tiedä mitään. Ja nähtiin sen synty ja kehitys. Ja kyllähän minä olin vasta 21v kun meille netti tuli, ei kaikilla sitä silloin vielä ollut. Oli kyllä kämäistä touhua ja kallista!
Ei kannata näitä penskojen trollauksia ottaa tosissaan..kohta tämäkin valuu laudalle tippa pikku pipulissa kehuskelemaan kuinka "vedätti taas tätejä av:eella" okk kk brooonx. lol
Vm -75 tässä. Naurattaa milleniaalien höpötykset jotka luulee olevansa diginatiiveja kun osaavat käyttää instaa ja tiktokia. Unohtuu se että nuo kaikki sovellukset ja ylipäätään matkapuhelinteknologia on meidän ikäluokan TEKEMIÄ, ja perusta sille on suurten ikäluokkien työssä, jotka alotti ohjelmoinnin cobolilla ja C+ kielellä. Boomerit rakensi tietojärjestlmät, meidän ikäluokka mobiiliteknologian, ja te voitte nyt kuvitella keksineenne sen kaiken kun osaatte ottaa pyllistelykuvia instaan.
Ps. Olen 46v ja teknologiajohtaja ammatiltani. Keskustelen mielelläni siitä miten ikäiseni on ”teknisesti jälkeenjäänyt”. Harmaatakaan ei ole vielä tukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 45Hallitsemasi ohjelmointikielet ovat kuolleita kieliä.
Tässä taas voidaan todeta nuorten lukutaidottomuus ja kykenemättömyys ymmärtää lauseita.
N45
Naurattaa. Ei tuon ikäisellä voi olla harmaat hiukset. Hänhän on 44!