Miksi et kuuntele Johnny Cashia
Siinä vasta miesten mies, huippukarismaattinen ja mahtavaa musaa, lisäksi hänet on nähty taivaassa.
Kommentit (13)
No, joskus tykkään kuunnella tätä:
M28
Cashhillä on joitain hyviä biisejä, mutten tykkää kaikista, koska country.
Johnny oli oman väkensä puolella. Suoraselkäinen mies.
Koska tänään on ska punk-ilta. Cashia huomenna.
(Ja eikö hän myös ollut krooninen pettäjä, huumekoukussa ja taisi olla väkivaltainenkin?)
Kuuntelenhan minä ja erittäin paljon muutakin countryä. En oikeastaan mitään muuta musiikkigenreä juuri ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Cashhillä on joitain hyviä biisejä, mutten tykkää kaikista, koska country.
Onkos countryssa jotain vikaa vai?
Jos ihmettelette mistä minä Johnny Cash:n biisin oon ottanut kuunteluuni niin Annabelle Creation:ssa kuulin You are my sunshine biisiä ja siitä youtube:a selailin You are my sunshine haulla. Aika nopeasti sitten löysin tuon Johnny Cash:n version. Mielestäni tosi hyvän kuuloinen on tuo Johnny Cash:n versio. Kyllä sitä kuuntelen mielelläni. En sentään ole perehtynyt hänen tuotantoonsa. Youtube on suositellut ja oon myös kuunnellutkin Hurt kappaletta. Syvällistä musiikkia.
M28
Koska en tykkää sen äänestä, enkä sen biiseistä.
Jaksan kuunnella musiikkia lähinnä kännissä ja harvemmin silloin tekee mieli kuunnella sen tyylistä musiikiia.
Kuuntelenpas! Katsoin lapsena Johnny Cashista ja June Carterista kertovan elokuvan (Walk the line), ja olen sen jälkeen kuunnellut aina välillä Johnny Cashin musaa.
Kuuntelin myös Beatlesia ja Bob Marleyta lapsena, inhosin jotain TikTakia ja Uniklubia mitä luokkakaverit kuunteli.
Spice Girlsistäkin aloin tykkäämään vasta aikuisena, tai kahdesta niiden biisistä.
Kuuntelen paljon sellaista musiikkia, mistä tyyliin kavereiden vanhemmat tykkää.
N29
Kuuntelin nuorena, maku jotenkin meni kun selvisi mikä pettäjä ollut. Vähän samat kävi M. Jacksonin kohdalla
Luuletko, että Cheekiä kuunteleva suuri yleisö ymmärtäisi Cashin kaltaisen laatumusan päälle?!