70-luvulla syntyneet jo vanhuksia
Näin -78 syntyneen vanhan tutun, joka on jo ihan mummoutunut. Harmaat hiukset, valahtaneet ryppyiset kasvot ja kumara ryhti. Askel oli hidas.
Pahin järkytys oli kuitenkin mitä hän puhui. Jutut oli jääneet jonnekin vuoteen 1997. Vähemmistöjä hän halveksii, ”atk” pelottaa jne.
Kommentit (76)
Pitääpä soittaa lapsen lapsille ja kysellä kuulumisia! 71-syntynyt…. ja vielä on virtaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okk teini, itse kasvoin tietoteknisen kehityksen myötä ja luen sujuvasti nykyisiä ohjelmia, jotka eivät muuten edes vaadi ymmärrystä perusohjelmoinnista kuten itse jo yläasteella 80-luvulla jouduin opettelemaan.
N 45Hallitsemasi ohjelmointikielet ovat kuolleita kieliä.
Commodore 64:lla ja Amigalle julkaistaan edelleen uusia pelejä, esim. tämä uusi TheC64 on saanut joka vuosi päivityksissä uuden pelin tai useammankin. Ne on ohjelmoitu niillä "kuolleilla" ohjelmointikielillä...
Voi olla että tuon Mini64:n ja täysikokoisen versionsa kanssa Kuusnelosia saattaa olla jossain vaiheessa jo enemmän kuin alkuperäisiä koneita myytiin aikoinaan alunperinkään...
Varsinkin 1975 syntyneet ihan rapakunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okk teini, itse kasvoin tietoteknisen kehityksen myötä ja luen sujuvasti nykyisiä ohjelmia, jotka eivät muuten edes vaadi ymmärrystä perusohjelmoinnista kuten itse jo yläasteella 80-luvulla jouduin opettelemaan.
N 45Hallitsemasi ohjelmointikielet ovat kuolleita kieliä.
Niin, teillä teineillähän ei edes suomen kieli enää suju kunnolla ;)
Olen face bookissa ja käytän kännykkää, joten en ole vanha.
Ensimmäiseen trolliin törmäsin 90-luvulla usenetissä.
Olen syntynyt 1972. Myönnän että ikäkriisiä pukkaa mutta vanhukseksi en vielä ala!
Jotenkin lievää myötätuntoa potien katselen +20v nuoria naisia.
Päivääkään nuorempi en kuitenkaan haluaisi olla, ristiriitainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla syntyneet ovat viimeinen Kekkoslovakian sukupolvi. Ysärillä Suomi oli rasistinen ja homofobinen ja silloin he aikuistuivat. Internetiä heti käyttivät vasta aikuisina. Tässä on iso sukupolviero verrattuna n. 85 ja siitä eteenpäin syntyneisiin.
Tuon ikäiset TEKI INTERNETIN.
Internet pohjautuu jo 60-luvulla luotuun Arpanetiin ja WWW:n keksijä Tim Berners-Lee on syntynyt 50-luvulla:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Berners-Lee
Voisi ehkä sanoa, että pikemminkin meidän vanhenpamme loivat jo internetin, se vain yleistyi meidän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin 1975 syntyneet ihan rapakunnossa
Olen -75 syntynyt ja maratoonari. Kyllä nuo ylipainoiset 20+ ikäiset on paskemmassa kunnossa.
Mun mummo on syntynyt 1970! T. N21
Vuosikertaa 1975, ja mulla on hiukset harmaantuneet 32v lähtien. Suvussa kun on semmonen geeni (tai jokumikälie), että harmaannutaan melko aikaisin. Hiusvärit on onneksi keksitty, oletkos aloittaja sellaisista kuullut?
Jos vanhuus alkaa jo neljänkympin jälkeen niin kylläpä sitä sitten saa olla kauan eläkkeellä! Kyllähän te nuoremmat sen ilolla maksatte, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla syntyneet ovat viimeinen Kekkoslovakian sukupolvi. Ysärillä Suomi oli rasistinen ja homofobinen ja silloin he aikuistuivat. Internetiä heti käyttivät vasta aikuisina. Tässä on iso sukupolviero verrattuna n. 85 ja siitä eteenpäin syntyneisiin.
Höpö höpö sinun jutuillesi. Käytin internettiä jo ennenkuin sinä synnyit ja käytän edelleenkin ihan kaikkia härpäkkeitä kaiket päivät. Olen vasta 71 v. ja tukkakaan ei ole vielä harmaa. Jos tunnet yhden henkilön jonka kuvasit, miksi kysyt MONIKOSSA "ovatko kaikki vanhuksia"?
Minäpä olen jo eläkkeellä. Valitsin armeija uran ja nyt olen elän vapaaherran elämää. T.-70 lukulainen
No on reilua meininkiä, meitä haukkuu suuret ikäluokat ja nyt lisäksi nuoremmatkin on alkaneet hyppiä silmille... pitäisiköhän järjestää kurinpalautus oikein wanhaan kunnon malliin isän kädestä...
Olen 50+ ja paremmassa kuosissa kuin parikymppisenä
Mutta entäs ne 70-luvulla syntyneiden äidit, onko teillä ollut samanlaista.
Tuon ikäiset TEKI INTERNETIN.