70-luvulla syntyneet jo vanhuksia
Näin -78 syntyneen vanhan tutun, joka on jo ihan mummoutunut. Harmaat hiukset, valahtaneet ryppyiset kasvot ja kumara ryhti. Askel oli hidas.
Pahin järkytys oli kuitenkin mitä hän puhui. Jutut oli jääneet jonnekin vuoteen 1997. Vähemmistöjä hän halveksii, ”atk” pelottaa jne.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okk teini, itse kasvoin tietoteknisen kehityksen myötä ja luen sujuvasti nykyisiä ohjelmia, jotka eivät muuten edes vaadi ymmärrystä perusohjelmoinnista kuten itse jo yläasteella 80-luvulla jouduin opettelemaan.
N 45Hallitsemasi ohjelmointikielet ovat kuolleita kieliä.
Niin luulisi, mutta ei. Osaajille maksetaan hyvin.
Täällä myös 1975 syntynyt. Tällä yksi "rapakuntoinen" erämaavaelluksia harrastava ja animea katseleva tietokoneen kautta työnsä tekevä.
Minä olen sitä ikäluokkaa, joka päätti jäädä lapsettomaksi silloin, kun siitä ei keskusteltu julkisesti (koska nettihän oli vasta tuloillaan) ja tein päätöksen ihan itse ja ympäristön siihen vaikuttamatta. Moni muu ikäiseni on tehnyt saman päätöksen ja nyt imetellään mikä ilmiö täällä on vallallaan. Hassua kun tätäkin pohditaan jälkijunassa. (Tämä näin sivuraiteena).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okk teini, itse kasvoin tietoteknisen kehityksen myötä ja luen sujuvasti nykyisiä ohjelmia, jotka eivät muuten edes vaadi ymmärrystä perusohjelmoinnista kuten itse jo yläasteella 80-luvulla jouduin opettelemaan.
N 45Hallitsemasi ohjelmointikielet ovat kuolleita kieliä.
Niin luulisi, mutta ei. Osaajille maksetaan hyvin.
Tämä. Sellaiset 65-70v ikäiset eläkeläiset on ainoita jotka osaa enää koodata Cobolia tai sitäkin vanhempaa koodia, ja pankit maksaa MITÄ VAAN näille. Osa pankkien pohjaststeemeistä pyörii vanhalla pohjalla. Pappa-koodarille maksetaan 300e tunti.
Ai jukolauta että nauran tyhmille, naiiveille, lapsellisille ja omahyväisille milleniaaleille jotka typeyyksissään luulee että he ovat keksineet kaiken teknologian. Totuus on se että ette ole keksineet YHTÄÄN MITÄÄN. Kaikki on meidän vanhempien ikäluokkien tekemää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata näitä penskojen trollauksia ottaa tosissaan..kohta tämäkin valuu laudalle tippa pikku pipulissa kehuskelemaan kuinka "vedätti taas tätejä av:eella" okk kk brooonx. lol
Ei se mitään. Täti vedättää laudalla veetejä 6-0 mennen tullen, eikä ne typerät peräaukkonsa haistelijat edes ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
No on reilua meininkiä, meitä haukkuu suuret ikäluokat ja nyt lisäksi nuoremmatkin on alkaneet hyppiä silmille... pitäisiköhän järjestää kurinpalautus oikein wanhaan kunnon malliin isän kädestä...
Oikeasti, mehän nimenomaan haukumme niitä suuria ikäluokkia ainakin täällä palstoilla. Paljonhan täällä on meidän mammojen tekemiä pitkän pitkiä ketjuja.
Saavat kuulla kunniansa niin äidit kuin anopitkin ja koko ikäluokka, kun eivät ymmärrä mitään tämän päivän maailmasta.
.
Olen 51 enkä omista älypuhelinta ja kun pomo sanoo lue sähköpostit sanon luen jos kerkeän. Sviddu mikä da iju. Ja vielä pitäisi lukea joku kymmenen sähköpostia per päivä. Luen vaan otsikot ja saatan avata tiedoston jos se on osoitettu minulle. Jonkun pitää työt tehdä per ke le.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on reilua meininkiä, meitä haukkuu suuret ikäluokat ja nyt lisäksi nuoremmatkin on alkaneet hyppiä silmille... pitäisiköhän järjestää kurinpalautus oikein wanhaan kunnon malliin isän kädestä...
Oikeasti, mehän nimenomaan haukumme niitä suuria ikäluokkia ainakin täällä palstoilla. Paljonhan täällä on meidän mammojen tekemiä pitkän pitkiä ketjuja.
Saavat kuulla kunniansa niin äidit kuin anopitkin ja koko ikäluokka, kun eivät ymmärrä mitään tämän päivän maailmasta..
Ansaittu vastareaktio sille kun 90-luvulla ne suuret ikäluokat haukkui meitä, mm. Martin Saarikangas haukkui meidät pullamössösukupolveksi.
Jos joku aloittajan kaltainen olisikin, niin mitä sitten? :D
Kyllä minusta viiskymppiset ovat jo aika vanhoja leidejä. Eikös siinä iässä iske jo joku mummotautikin, vai mikä se oli. Naama punottaa ja huutavat hermostuksissaan, että joskus ihan pelottaa.
Ap, sinäkin vanhenet ja joskus jopa kuolet, mitä sitten. Ihminen katsoo ulkokuoreen, Jumala näkee sydämen. Tärkeintä ihmiselle on sielun pelastus - eli menetkö kuolemasi jälkeen taivaaseen vai helvettiin. Jeesus on tie totuus ja elämä - ilman Jeesusta ei kukaan voi päästä taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten totta että nyky-20v ikäiset ei tule kestämään fysiikaltaan työuransa loppuun. Kun ei ole urheilua eikä fyysisyyttä nuorena niin keho prakaa nopeasti.
Esim oma vanhempni on yli 80 ja hiihtää, juoksee, urheilee ja koko ikänsä tehnyt kaikkea fyysistä. Ostarin nurkalla notkuva Jonne 25v ei jaksa juosta edes kaupasta karkuun juoksukaljojen kanssa.
Mutta seitsemänkymppisenä pääsevät vasta eläkkeelle. Eilen uutisoitiin.
Aloittaja puhuu varmaan 1870-luvulla syntyneistä? Kyllähän sitä sen ikäisenä jo saakin olla harmaata tukkaa.
Paljonko nää energiajuoma , pizza , sipsi ,hampurilaispoitsut intissä juoksee cooper testissä.🤔
https://www.metropoli.net/lifestyle/terveys/ex-missi-susanna-ingerttila…
Kyllä jotkut 70-luvulla syntyneet mummoutuu ennemmin.
Tinderissäkin tulee vastaan naamoja ketkä väittä 50 v ja oon iha et 10 v sit joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat kuulla kunniansa niin äidit kuin anopitkin ja koko ikäluokka, kun eivät ymmärrä mitään tämän päivän maailmasta..
Ansaittu vastareaktio sille kun 90-luvulla ne suuret ikäluokat haukkui meitä, mm. Martin Saarikangas haukkui meidät pullamössösukupolveksi.
Me olemme väliinputoojat. Boomereiden alistettuja ja nyt milleniaalit kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme väliinputoojat. Boomereiden alistettuja ja nyt milleniaalit kiusaa.
Karma is bitch ;p
Se on muuten totta että nyky-20v ikäiset ei tule kestämään fysiikaltaan työuransa loppuun. Kun ei ole urheilua eikä fyysisyyttä nuorena niin keho prakaa nopeasti.
Esim oma vanhempni on yli 80 ja hiihtää, juoksee, urheilee ja koko ikänsä tehnyt kaikkea fyysistä. Ostarin nurkalla notkuva Jonne 25v ei jaksa juosta edes kaupasta karkuun juoksukaljojen kanssa.