Te, joilla on taipumusta limerenssiin, maagiseen ajatteluun, ylenpalttiseen haaveiluun yms., onko teillä traumataustaa?
Tämä koskee siis henkilöitä, jotka ovat usein vahvasti yksipuolisesti ihastuneita tai limerenssin vallassa, tai joilla on oma fantasiamaailma tai jotka ovat taipuvaisia ns. maagiseen ajatteluun.
Ei tarvitse olla virallista diagnoosia, mutta oletteko kokeneet traumaattisia asioita? Jos haluatte kertoa, niin minkä ikäisenä traumaattiset kokemukset tapahtuivat? Tai minkätyylisistä asioista on kyse?
Itse olen taipuvainen mainittuihin asioihin ja olen miettinyt omaa lapsuuttani sekä mahdollisia traumoja.
Kommentit (82)
Ei itselläni ole kyllä kuin yksi limerenssin kohde, joka on kestänyt 30 vuotta. Olisiko se edes limerenssi jos kohde vaihtuisi?
Traumoja sen verran kuin Suomessa lähes kaikilla, juopot vanhemmat ym.
No, minulla se sitä, että kuvittelen limerenssin kohteeni eli ihastukseni olevan seurassani erilaisissa arkisissa tilanteissa, esim. kun olen yksin lounaalla jossain ravintolassa. Keskustelen sitten ajatuksissani limerenssin kohteen kanssa tyyliin "onpas hyvää sushia" jne.