Paha olla
Ystävät eivät välitä. Itsetuhoiset fiilikset. Aika paskaa tämä elämä kun tuntee itsensä niin yksinäiseksi, vaikka ympärillä onkin ihmisiä. Toivotaan että tämä olo menee ohi. Teki mieli vain avautua, kiitos.
Kommentit (25)
Vedä kännit. Kyllä se siitä sitten helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:54"]
Miten niin eivät välitä?
[/quote]
Nauravat vain jos yritän kertoa näistä tuntemuksistani. Tai sitten ignooraavat täysin. Vaihtavat puheenaihetta. Joo, eivät taida mitään ystäviä oikeasti edes ollakaan... Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:55"]
Vedä kännit. Kyllä se siitä sitten helpottaa.
[/quote]
Minulle tulee vain entistä huonompi olo kännien jälkeen. Humalassa saattaa olla vähän parempi olo, mutta sitten tulee kauheat laskut... Ei juominen tähän auta. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:55"]Vedä kännit. Kyllä se siitä sitten helpottaa.
[/quote]
Tämä lienee huumoria, mutta mulle tämä on tässä ja nyt ainoa tapa hoitaa ahdistusta. Ainoa mikä toimii.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:54"]
Miten niin eivät välitä?
[/quote]
Nauravat vain jos yritän kertoa näistä tuntemuksistani. Tai sitten ignooraavat täysin. Vaihtavat puheenaihetta. Joo, eivät taida mitään ystäviä oikeasti edes ollakaan... Ap
[/quote]
Joidenkin on hankala käsitellä toisten pahaa oloa. Mistä paha olo johtuu, voisiko ammattilaisen kanssa ratkoa sitä
Täällä voi vaihtaa ainakin ihmisten kanssa kuulumisia ja avautua kuten haluaa. Kyllä asioilla on tapana järjestyä. Tiedän ahdistuneen tunteesi. Olen itse ollut keskivaikean masennustilan vuoksi vuosia sitten hoidossa. Sain onneksi itseni koottua kasaan ja voin nykyjään suht, hyvin. Onko sinulla lapsia ?? ..niistä saa monesti voimaa jaksaa taas elämää eteenpäin. Viinan juonti vain pahentaa asiaa, joten edellisen kommentin laittajalla olisi hieman ajattelemisen varaa. Helpottaako ,jos saat purettua tunteitasi täällä ?? uskon, että on paljon ihmisiä ,jotka todellakin välittävät AIDOSTI. Varsinkin me ,jotka tiedämme mihin se pahimmoillaan johtaa. Lähetän sinulle suuresti voimaa jaksaa ja suojelusenkeleitä rinnallesi. AINA ON TOIVOA , EI KANNATA LUOVUTTAA !!!!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:54"] Miten niin eivät välitä? [/quote] Nauravat vain jos yritän kertoa näistä tuntemuksistani. Tai sitten ignooraavat täysin. Vaihtavat puheenaihetta. Joo, eivät taida mitään ystäviä oikeasti edes ollakaan... Ap [/quote] Joidenkin on hankala käsitellä toisten pahaa oloa. Mistä paha olo johtuu, voisiko ammattilaisen kanssa ratkoa sitä
[/quote]
Tuskin on yhtä syytä tälle. Paljon kerääntynyt kaikkea harteille ja nyt tuntuu ettei enää jaksa. Ammattilaisten kanssa on ratkottu, hieman koin saaneeni apua mutta ei se paranna. Nyt ei ole enää hoitosuhdetta. Ap
Ei ole reilua rasittaa vieraita ihmisiä sillä että tulee tänne naukumaan itsetuhoisista ajatuksistaan mitään.Jokaisen täytyy kaksaa käsitellä noi itse tai auttajan kanssa mutta tänne noi on liian raskaita juttuja.Ei voida tietää sun taustoja joten avaudu kunnolla tai painu hiiteen.
Onko itsemurha jutut nykyään joku saatanan hyvä vitsi?????
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:00"]
Täällä voi vaihtaa ainakin ihmisten kanssa kuulumisia ja avautua kuten haluaa. Kyllä asioilla on tapana järjestyä. Tiedän ahdistuneen tunteesi. Olen itse ollut keskivaikean masennustilan vuoksi vuosia sitten hoidossa. Sain onneksi itseni koottua kasaan ja voin nykyjään suht, hyvin. Onko sinulla lapsia ?? ..niistä saa monesti voimaa jaksaa taas elämää eteenpäin. Viinan juonti vain pahentaa asiaa, joten edellisen kommentin laittajalla olisi hieman ajattelemisen varaa. Helpottaako ,jos saat purettua tunteitasi täällä ?? uskon, että on paljon ihmisiä ,jotka todellakin välittävät AIDOSTI. Varsinkin me ,jotka tiedämme mihin se pahimmoillaan johtaa. Lähetän sinulle suuresti voimaa jaksaa ja suojelusenkeleitä rinnallesi. AINA ON TOIVOA , EI KANNATA LUOVUTTAA !!!!
[/quote]
Kiitos viestistäsi, ihana.
Ei ole lapsia, olen 19-vuotias. Pieni kummipoika on ja hänen kanssaan vietän silloin tällöin aikaa, se on mukavaa. Hän on tuonut moneen päivääni iloa. :)
Täällä juttelu helpottaa hieman, kun ei tarvitse pitää kaikkea yksin sisällään. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:04"]
Ei ole reilua rasittaa vieraita ihmisiä sillä että tulee tänne naukumaan itsetuhoisista ajatuksistaan mitään.Jokaisen täytyy kaksaa käsitellä noi itse tai auttajan kanssa mutta tänne noi on liian raskaita juttuja.Ei voida tietää sun taustoja joten avaudu kunnolla tai painu hiiteen.
[/quote]
Minulle tuli sinun kirjoituksestasi aivan saatanan huono fiilis. Luepa oma aloituslauseesi uudelleen. Ei ole pakko aukaista tämän tyyppisiä otsikoita ja jos niiden näkeminenkin ahdistaa jo noin paljon niin KÄSITELEPÄ SITTEN SE jossain terapiassa keskenäsi. Äläkä täällä huuda.
Itselläkin on just nyt paha olla ja sen sanominen jollekin joka täällä lukee sen, auttaa.
[/quote]
Hei, kukaan ei ole pakottanut sinua avaamaan keskusteluani ja rasittamaan itseäsi sillä. Ja ei, itsemurhajutuissa ei ole mitään hauskaa. Enkä ole tekemässä itselleni mitään, kuvasin vain sitä miltä minusta tuntuu. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:08"]
[/quote]
Minulle tuli sinun kirjoituksestasi aivan saatanan huono fiilis. Luepa oma aloituslauseesi uudelleen. Ei ole pakko aukaista tämän tyyppisiä otsikoita ja jos niiden näkeminenkin ahdistaa jo noin paljon niin KÄSITELEPÄ SITTEN SE jossain terapiassa keskenäsi. Äläkä täällä huuda.
Itselläkin on just nyt paha olla ja sen sanominen jollekin joka täällä lukee sen, auttaa.
[/quote]
Minustakin tuntui ikävältä lukea tuo. Tässä se taas nähdään, että kaikki eivät ymmärrä näitä asioita, eivätkä osaa suhtautua niihin. Toivottavasti olosi helpottaa, ei tätä loputtomiin kestä... Samassa veneessä ollaan, et ole yksin. :) Tuntuu tosiaan hieman kevyemmältä kun saa puhua näistä. Mielestäni mistään mieltä vaivaavista jutuista ei kuulu vaieta. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:04"]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo, mutta osittain samaa mieltä. Itsemurhalla uhkailut ja vastaavat fantasiat eivät oikein kuulu meille toisille. Ap:n kaltaiset herättävät ahdistusta, syyllisyyttä, riittämättömyydentunteita, ei onneksi minussa enää, mutta herkissä ihmisissä. Pahimmillaan täälläkin on yritetty vierittää omia tuhoajatuksia tuntemattomien netti-ihmisten syyksi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:04"] Ei ole reilua rasittaa vieraita ihmisiä sillä että tulee tänne naukumaan itsetuhoisista ajatuksistaan mitään.Jokaisen täytyy kaksaa käsitellä noi itse tai auttajan kanssa mutta tänne noi on liian raskaita juttuja.Ei voida tietää sun taustoja joten avaudu kunnolla tai painu hiiteen. Onko itsemurha jutut nykyään joku saatanan hyvä vitsi????? [/quote] Minulle tuli sinun kirjoituksestasi aivan saatanan huono fiilis. Luepa oma aloituslauseesi uudelleen. Ei ole pakko aukaista tämän tyyppisiä otsikoita ja jos niiden näkeminenkin ahdistaa jo noin paljon niin KÄSITELEPÄ SITTEN SE jossain terapiassa keskenäsi. Äläkä täällä huuda. Itselläkin on just nyt paha olla ja sen sanominen jollekin joka täällä lukee sen, auttaa. [/quote] En ole tuo, mutta osittain samaa mieltä. Itsemurhalla uhkailut ja vastaavat fantasiat eivät oikein kuulu meille toisille. Ap:n kaltaiset herättävät ahdistusta, syyllisyyttä, riittämättömyydentunteita, ei onneksi minussa enää, mutta herkissä ihmisissä. Pahimmillaan täälläkin on yritetty vierittää omia tuhoajatuksia tuntemattomien netti-ihmisten syyksi.
[/quote]
En ole uhkaillut itsemurhalla enkä yrittänyt vierittää mitään muiden syyksi. Miksi rinnastat minua sellaisiin? Halusin vain purkautua jonnekin, ehkä kuulla muiden selviytymiskokemuksia, saada tsemppejä. Ei tämän tarkoitus ollut ollenkaan ahdistaa ketään. Ap
Olen pahoillani jos aiheutin jollekin huonon fiiliksen. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:04"] Ei ole reilua rasittaa vieraita ihmisiä sillä että tulee tänne naukumaan itsetuhoisista ajatuksistaan mitään.Jokaisen täytyy kaksaa käsitellä noi itse tai auttajan kanssa mutta tänne noi on liian raskaita juttuja.Ei voida tietää sun taustoja joten avaudu kunnolla tai painu hiiteen. Onko itsemurha jutut nykyään joku saatanan hyvä vitsi????? [/quote] Minulle tuli sinun kirjoituksestasi aivan saatanan huono fiilis. Luepa oma aloituslauseesi uudelleen. Ei ole pakko aukaista tämän tyyppisiä otsikoita ja jos niiden näkeminenkin ahdistaa jo noin paljon niin KÄSITELEPÄ SITTEN SE jossain terapiassa keskenäsi. Äläkä täällä huuda. Itselläkin on just nyt paha olla ja sen sanominen jollekin joka täällä lukee sen, auttaa. [/quote] En ole tuo, mutta osittain samaa mieltä. Itsemurhalla uhkailut ja vastaavat fantasiat eivät oikein kuulu meille toisille. Ap:n kaltaiset herättävät ahdistusta, syyllisyyttä, riittämättömyydentunteita, ei onneksi minussa enää, mutta herkissä ihmisissä. Pahimmillaan täälläkin on yritetty vierittää omia tuhoajatuksia tuntemattomien netti-ihmisten syyksi.
[/quote]
En ole uhkaillut itsemurhalla enkä yrittänyt vierittää mitään muiden syyksi. Miksi rinnastat minua sellaisiin? Halusin vain purkautua jonnekin, ehkä kuulla muiden selviytymiskokemuksia, saada tsemppejä. Ei tämän tarkoitus ollut ollenkaan ahdistaa ketään. Ap
[/quote]
Anteeksi väärinymmärrys, en tarkoita, että olisit sellainen. Kommentoin noita kahta viestiä, en aloitustasi. Olen kyllä sitä mieltä, ettei tarvii lukea, jos ahdistaa. Mutta turha kiistää, etteikö osa ihmisistä ahdistuisi.
Toivottavasti sinulla on terapeutti, jolle puhua.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:53"]
Ystävät eivät välitä. Itsetuhoiset fiilikset. Aika paskaa tämä elämä kun tuntee itsensä niin yksinäiseksi, vaikka ympärillä onkin ihmisiä. Toivotaan että tämä olo menee ohi. Teki mieli vain avautua, kiitos.
[/quote]
Moi! Kyllä täällä saa avautua, ainakin minun mielestäni :) Ehkä olet tullutkin ajatelleeksi, että kuvailemasi tunnelmat voivat liittyä esim. masennukseen - omasta kokemuksesta suosittelisin katsomaan ohjelman, jossa on sekä asiantuntevaa tietoa masennuksesta että myös paljon rohkaisua synkissä tunnelmissa tai elämäntilanteessa oleville; ohjelmassa mukana kokenut terapeutti-psykiatri: http://vod.tv7.fi/vod/armon_kalliolla/armon_kalliolla-046-w.MP4
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:25"]Miksi alapeukut?
[/quote]
Älä välitä, täällä on niin sekalaista sakkia. Annoin yhden alapeukun, koska olen niin väsynyt pahaoloahdistusitsari -aloituksiin.
Miten niin eivät välitä?