Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha olla

Vierailija
21.06.2015 |

Ystävät eivät välitä. Itsetuhoiset fiilikset. Aika paskaa tämä elämä kun tuntee itsensä niin yksinäiseksi, vaikka ympärillä onkin ihmisiä. Toivotaan että tämä olo menee ohi. Teki mieli vain avautua, kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:25"]Miksi alapeukut? [/quote] Älä välitä, täällä on niin sekalaista sakkia. Annoin yhden alapeukun, koska olen niin väsynyt pahaoloahdistusitsari -aloituksiin.

[/quote]

Ok, ei se mitään. Niitä on täällä kieltämättä paljon. Ihmisten on varmaankin helpompaa avautua anonyymeina ja jotkut häpeävät näitä asioita. Ap

Vierailija
22/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Parempia päiviä ja hyvää vointia sinulle Ap. Ja kaikille muillekin, jotka joutuvat kärsimään samanlaisista ajatuksista ja kurjasta olosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveyskeskukseen terveydenhoitajalle ja mene juttelemaan hänelle

Vierailija
24/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ollut pahasti masentunut, ja taistelen sitä vastaan varmaan loppuikäni. Välillä pahan olon puuskia tulee, mutta onnekseni ne kestävät nykyään vain päivän tai kaksi. Tiedän siis mistä puhut. Iloinen, pidetty minä tuntuu silloin kaukaiselta, näyttelyltä, enkä usko että olisin koskaan enää normaali. Mutta se päivä on aina toistaiseksi tullut, toivottavasti tulee sinullekin. Käy juttelemassa terveyskeskuksessa, ongelmasi on paljon yleisempi kuin arvaatkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi