Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kirjoittaa Tinderiin että "en näe tykkäyksiä"? Ei kai niitä kukaan muukaan näe, jos ei ole maksullinen tili.

Vierailija
23.05.2023 |

Miksi se pitää erikseen mainita? En tajua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tykkäyksiä. Laita rohkeasti viestiä!

Vierailija
2/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaajärkisiä ei pidä vetää jatkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kirjoittaa naiset myös. "En näe tykkäyksiä, lähetä viesti" no milläs lähetät jos matchia ei ole.

Vierailija
4/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne oikeasti osaa käyttää sitä?! Eihän viestiä voi laittaa jos ei tule matchia. :D

Vierailija
5/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kirjoittaa naiset myös. "En näe tykkäyksiä, lähetä viesti" no milläs lähetät jos matchia ei ole.

Ihmiskunnan älykkyysosamäärä näkyy hienosti Tinderissä.

Vierailija
6/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ääliöryhmä on nää "kysymällä selviää lisää" joilla on tyhjä profiili ja kuva Karhu-tölkistä.

Montakohan kyselyä tulee... :DD

Vierailija
7/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ei muutenkaan osaa tinderöidä. Surkeita profiileja ja sitten vingutaan kun ei mätsejä tule. Joskus olen yrittänyt paria miespuolista kaveria neuvoa millainen olisi hyvä profiili, mutta neuvoja ei haluta kuunnella.

Vierailija
8/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ei muutenkaan osaa tinderöidä. Surkeita profiileja ja sitten vingutaan kun ei mätsejä tule. Joskus olen yrittänyt paria miespuolista kaveria neuvoa millainen olisi hyvä profiili, mutta neuvoja ei haluta kuunnella.

Koskapa miehet naisia kuuntelisi. Jos miespuolinen kaveri neuvoo niin sen mukaan hypätään vaikka kaivoon.

Vierailija
9/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis myös hauska tietää, mikä on se mystinen ammatti, joka estää oman kuvan laittamisen Tinderiin. Tosi paljon on näitä salaisia agentteja. :DD

Vierailija
10/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskapa miehet naisia kuuntelisi. Jos miespuolinen kaveri neuvoo niin sen mukaan hypätään vaikka kaivoon.

" Ei kalastajakaan kysy kalalta neuvoja onkimiseen öh höh häh"

Vierailija
11/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ääliöryhmä on nää "kysymällä selviää lisää" joilla on tyhjä profiili ja kuva Karhu-tölkistä.

Jaa, naisilla on tyhjä profiili ja tyrkyttäviä kuvia. Sitten itketään kun miehet haluavat heiltä vain seksiä.

Vierailija
12/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ilmaistakseen että hänellä ei ole maksullinen tili? Näkeekö sitä ulkopuolinen kenellä on maksullinen tili ja kellä ei?

Vierailija
13/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Ei kalastajakaan kysy kalalta neuvoja onkimiseen öh höh häh"

:-DDDD

Vierailija
14/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ilmaistakseen että hänellä ei ole maksullinen tili? Näkeekö sitä ulkopuolinen kenellä on maksullinen tili ja kellä ei?

Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä. Tulee match jos tulee. 

Vierailija
15/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, naisilla on tyhjä profiili ja tyrkyttäviä kuvia. Sitten itketään kun miehet haluavat heiltä vain seksiä.

Mulla on ollut kirjaimellisesti viimeistä merkkiä myöten täysi profiiliteksti, ja paljasta pintaa näkyvillä tasan naama ja kämmensyrjät, ja silti olen saanut enimmäkseen mitä törkeimpiä seksiehdotuksia.

Vierailija
16/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset:" En näe tykkäyksiä, kirjoita mulle instragramissa.", tai "En enää käytä tinderiä, kirjoita mulle instagramissa". Kummasti kyllä ne sitten kuitenkim onnistuvat antamaan mätchejä.

Onneksi instagramin seuraajien kalastelu kiellettiin. Siitä vaan ilmiantamaan noita.

Vierailija
17/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä profiili ja karhu-tölkki, siinä on jo ihan tarpeeksi infoa, ei jatkoon :D

Vierailija
18/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka ikisellä joku salikuva! Onko tää nyt korvannut kalakuvat, kun niitä tulee enää tosi harvoin vastaan? Kaikki on muka järjettömän liikunnallisia ja elämäntapa on ultrajuoksua ja vuoristovaelluksia. 😄

Vierailija
19/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, triggeröidyn aina kun kehotetaan "rohkeasti" tekemään mitä tahansa. 😂 Ihan kuin tässäkin olisi kovinkin ritarillista lähettää viesti jollekulle. Huoh. 

Varsinkaan tietysti kun se on mahdotonta jos ei tule matchia. 😁😁

Vierailija
20/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää viestiä näin, että jos nainen luulee saavansa mieheltä aloitusviestin sillä perusteella että on tykännyt miehen profiilia, niin tämä ei ole mahdollista ja siksi tykkäyksen sijaan hän odottaisi naisen aloitusviestiä, koska on itse liian raukka ja ujo lähettämään sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi