Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:26"]

Mitä ihmettä? Minulle ainakin miehen tulotaso on aivan yhdentekevä.

[/quote]

Avausviestissä kyllä väitetään päinvastaista (epäsuorasti). Koita jo päättää.

[/quote]

Minä en kyllä ole aloitusviestistä löytänyt mitään tuollaista kohtaa, enkä muistakaan Ap:n viesteistä. Voitko näyttää sen minulle?

Vierailija
142/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei baarista varmaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:43"]

Minä en kyllä ole aloitusviestistä löytänyt mitään tuollaista kohtaa, enkä muistakaan Ap:n viesteistä. Voitko näyttää sen minulle?

[/quote]

No jos se on sitten oikeasti jostain vähättelystä kiinni, sen on toimittava kumpaankin suuntaan. Jos aloituspostaajan koulutusta (omaa valintaa) ei saa vähätellä, sitten voi myös olettaa, ettei aloituspostaajakaan vähättele miehen valintoja, ovat ne mitä hyvänsä.

Vierailija
144/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:49"]

[/quote]

No jos se on sitten oikeasti jostain vähättelystä kiinni, sen on toimittava kumpaankin suuntaan. Jos aloituspostaajan koulutusta (omaa valintaa) ei saa vähätellä, sitten voi myös olettaa, ettei aloituspostaajakaan vähättele miehen valintoja, ovat ne mitä hyvänsä.

[/quote]

Nuo kaksi mainitsemaasi esimerkkiä eivät ole toisiinsa verrattavissa, vaan tausta ja syyt ovat erilaisia.

Vierailija
145/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:52"]

Nuo kaksi mainitsemaasi esimerkkiä eivät ole toisiinsa verrattavissa, vaan tausta ja syyt ovat erilaisia.

[/quote]

Mitähän sä nyt muka selität? Kyllä se on ihan ihan oikein olettaa, että tuollainen vaatimus toimii molempiin suuntiin. Toisain sanoen, älä vähättele itse jos et halua vähättelyä.

Vierailija
146/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:49"]

[/quote]

[/quote]

Mitä ihmettä sinä oikein selität? Ja miten tuo liittyy väitteeseesi, että Ap muka vaatii mieheltä parempaa tulotasoa. Miksi sinä ylipäätään haluat vähätellä kenenkään koulutusta? Kyllä sinäkin voit kouluttautua, jos itse haluat. Suomessa onneksi kouluttautuminen ei ole vanhempien tulotasosta kiinni vaan omasta ahkeruudesta.

Vierailija
147/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:56"]

[/quote]

Mitähän sä nyt muka selität? Kyllä se on ihan ihan oikein olettaa, että tuollainen vaatimus toimii molempiin suuntiin. Toisain sanoen, älä vähättele itse jos et halua vähättelyä.

[/quote]

Ei sulle voi edes selittää asiaa kun et ymmärrä alunperinkaan: mieltymykset ja toisten alempiarvoisuuden kritisointi ovat kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
148/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Edelleenkin, näytä Ap aloituksesta se kohta, jossa Ap vaatii mieheltä tiettyä tulotasoa? Ja missä Ap on vähätellyt kenenkään valintoja? Jos itselläsi on joku kompleksi, niin kannattaa hakea siihen ammattiapua. Sen sijaan että keksit täysin irrationaalisia väitteitä ja syyttelet itsellesi tuntemattomia henkilöitä.

Vierailija
149/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

Edelleenkin, näytä Ap aloituksesta se kohta, jossa Ap vaatii mieheltä tiettyä tulotasoa? Ja missä Ap on vähätellyt kenenkään valintoja? Jos itselläsi on joku kompleksi, niin kannattaa hakea siihen ammattiapua. Sen sijaan että keksit täysin irrationaalisia väitteitä ja syyttelet itsellesi tuntemattomia henkilöitä.

[/quote]

Älä maksa vaivaa vastata tolle anonyymille enää, sillä tosiaan ei äly riitä edes perustason ymmärtämiseen ja kyseessä ovat vielä ihan yksinkertaiset kommentit palstalla :)

Vierailija
150/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on kyllä täysin absudia. Ei mikään ihme että Ap katosi.

Vierailija
151/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tietää ap että olet melko laadukaskin, kai halusit ketjulta jotain rohkaisua. Ainoa turnoff toi epätoivo "vieläkö voi löytää..?" Jos et ole rento tyyppi niin esitä edes aluks miesten kanssa että oot, se epätoivo karkoittaa ne kauas muuten.

Vierailija
152/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:01"]

Tämä keskustelu on kyllä täysin absudia. Ei mikään ihme että Ap katosi.

[/quote]

Noi palstahullut nyt tulevat pilaamaan erityisesti jokaisen naisen parisuhderintamalla kokemia ongelmia varten perustetun ketjun. Aika sääli, koska lukeakseen oikeasti ihan fiksujakin kommentteja ja neuvoja joutuu lukemaan kymmeniä paskakommentteja :/

Vierailija
153/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:00"]

sillä tosiaan ei äly riitä edes perustason ymmärtämiseen

[/quote]

Ymmärtäminen on eri asia kuin se, että pitäisi uskoa mitä tahansa paskaa ja tekopyhiä selotyksiä, joita näissä topikeissa tosiaankin riittää.

Vierailija
154/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:00"]

sillä tosiaan ei äly riitä edes perustason ymmärtämiseen

[/quote]

Ymmärtäminen on eri asia kuin se, että pitäisi uskoa mitä tahansa paskaa ja tekopyhiä selotyksiä, joita näissä topikeissa tosiaankin riittää.

[/quote]

Sä olet niin ameeba ettet osaa edes kirjoittaa sanoja oikein :D Naurattaa vaan sun viestien säälittävyys ja yrität raukka vielä päteä!

Vierailija
155/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:14"]

yrität raukka vielä päteä!

[/quote]

Joo, päteä, vaikka kuten tarttumalla kirjoitusvirheisiin? Toki yritä vaan pätemiselläsi ohjata keskustelun aihe pois topikin alkuperäisestä aiheesta.

Vierailija
156/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:14"]

yrität raukka vielä päteä!

[/quote]

Joo, päteä, vaikka kuten tarttumalla kirjoitusvirheisiin? Toki yritä vaan pätemiselläsi ohjata keskustelun aihe pois topikin alkuperäisestä aiheesta.

[/quote]

Koska kanssasi ei yksinkertaisesti normaali keskustelu suju: täällä on useampi viesti (selventäen) virheellisiä kommenttejasi, muttet noteeraa niitä lainkaan.

Mut hei, annettakoon se sulle anteeksi. Oot vaan vajakki idiootti :)

Vierailija
157/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla niin, että vaikea tuon ikäisenä on enää kunnollista miestä löytää. Silloin kun olit seksuaalisen markkina-arvosi huipulla, torjuit nauraen "kunnolliset miehet" ja valitsit villin alfa-uroksen. Nyt voimasuhteet ovat vaihtuneet, ja näillä kunnollisilla miehillä on etulyöntiasema. Miksi he valitsisvat enää kurttuisen naisen, joka on nussinut tusinan verran alffa-miehiä ja nyt sitten haluaa sinut, kun he voivat valita itse nuoren kaksvitosen tiukkapyllyisen muijan.

Vierailija
158/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin kelpaisi 30v fiksu ja hyvässä kunnossa oleva nainen ilomielin. Ei tässä kaikki kolmikymppiset "kunnolliset ja koulutetut" miehet mitään tyttösiä metsästä. 

Vierailija
159/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:23"]

täällä on useampi viesti (selventäen) virheellisiä kommenttejasi,

[/quote]

Tässä on katsos vaan sellainen perusongelma, että sä olet täällä korjailemassa "virheitä" toisen käyttäjän puolesta, vaikka et edes tiedä kyseinen käyttäjän kantaa asiaan. Milläköhän auktoriteetilla säkin luulet näitä "virheitä" korjaavasi?

Tätä et jostain syystä suuressa älykkyydessäsi ymmärrä.

Vierailija
160/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:23"]

Kyllä se taitaa olla niin, että vaikea tuon ikäisenä on enää kunnollista miestä löytää.

[/quote]

Toisin päin. Nainen tulee vanhemmiten vain ahneemmaksi ja pinnallisemmaksi, minkä takia kunnollisen naisen löytäminen on lähes mahdotonta. Nuorempana tämä ei ollut ongelma; siis siihen asti kunnes ikä teki tehtävänsä naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä