Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?
Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.
Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.
Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?
Kommentit (208)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:23"]
Kyllä se taitaa olla niin, että vaikea tuon ikäisenä on enää kunnollista miestä löytää. Silloin kun olit seksuaalisen markkina-arvosi huipulla, torjuit nauraen "kunnolliset miehet" ja valitsit villin alfa-uroksen. Nyt voimasuhteet ovat vaihtuneet, ja näillä kunnollisilla miehillä on etulyöntiasema. Miksi he valitsisvat enää kurttuisen naisen, joka on nussinut tusinan verran alffa-miehiä ja nyt sitten haluaa sinut, kun he voivat valita itse nuoren kaksvitosen tiukkapyllyisen muijan.
[/quote]
Hei laasalainen, häivypä hiiteen noiden markkina-arvojesin kanssa.
Miksi te ihmettelette, jos 30v opiskelee? Itse jätin lukion aikoinaan kesken, sittemmin luin ylioppilaaksi ja lopulta valmistuin yliopistosta 36v. Ei elämä mene aina niinku Strömsössä. Nih.
Mitenköhän niitä vaadittaviin kriteereihin mahtuvia miehiä täältä mammapalstalta löytyy? Haloo!!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:34"]
Kumma kun noin erinomaiselle naiselle ei ole miestä löytynyt. Jokin tässä mättää...
[/quote]
Sama ongelma kuin melkein kaikkien kolmekymppisten naissinkkujen kohdalla. Ovat vaan niin vitun tasokkaita, ettei yksikään mies kelpaa ja sitten tullaankin av:lle poraamaan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:23"]Kyllä se taitaa olla niin, että vaikea tuon ikäisenä on enää kunnollista miestä löytää. Silloin kun olit seksuaalisen markkina-arvosi huipulla, torjuit nauraen "kunnolliset miehet" ja valitsit villin alfa-uroksen. Nyt voimasuhteet ovat vaihtuneet, ja näillä kunnollisilla miehillä on etulyöntiasema. Miksi he valitsisvat enää kurttuisen naisen, joka on nussinut tusinan verran alffa-miehiä ja nyt sitten haluaa sinut, kun he voivat valita itse nuoren kaksvitosen tiukkapyllyisen muijan.
[/quote]
Kaikki eivät onneksi ole ihan noin pinnallisia. Itse vakiinnuin vasta yli kolmekymppisenä yksinkertaisesti sen vuoksi, että siihen astisten kokelaiden kanssa ei vaan ollut klikannut tunnepuolella. En väkisin halunnut vakavampaan suhteeseen heidän kanssaan, olivat sitten miten komeita, rikkaita tai kunnollisia tahansa. Minulle kun merkitsee ihan muut asiat.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:23"]
täällä on useampi viesti (selventäen) virheellisiä kommenttejasi,
[/quote]
Tässä on katsos vaan sellainen perusongelma, että sä olet täällä korjailemassa "virheitä" toisen käyttäjän puolesta, vaikka et edes tiedä kyseinen käyttäjän kantaa asiaan. Milläköhän auktoriteetilla säkin luulet näitä "virheitä" korjaavasi?
Tätä et jostain syystä suuressa älykkyydessäsi ymmärrä.
[/quote]
Mä selvensin SUN virheitä ajattelussasi. Sä itse tulkitsit väärin aloittajaa (virhe, jonka useampi täällä edelleen huomasi...), tässä ei ole kyse ap:n tulkitsemisesta.
Sä et vieläkään käsitä. Miten joku voi olla noin tyhmä???
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:34"]
Kumma kun noin erinomaiselle naiselle ei ole miestä löytynyt. Jokin tässä mättää...
[/quote]
Erinomaiselle? 30-v ja opinnot edelleen kesken, ulkonäöltään kertoo olevansa tavis, sen lisäksi monille miehille korkeakoulutettu kulttuuria harrastava nainen on kuin punainen vaate härälle. En ihmettele että etsiminen on vaikeaa, kun näitä "miesten" kommentteja täällä katselee.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:22"]
No voi. Mun äiti tuli leskeksi 60 vuotiaana ja löysi alle vuoden sisällä kunnollisen toki eronneen miehen, mutta ihanan ihmisen.
[/quote]
Eli voi aivan hyvin vielä odotella sitä oikeaa.
Löydät kyllä vielä sopivia miehiä kun vain deittailet avoimin mielin! Itse löysin aviomieheni 32-vuotiaana netistä. Paljon piti tavata ihan vääriä tai "ihan ok, mutta.." -miehiä netin kautta, töistä, harrastuksista, baareista jne.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:36"]
Näin 30v tiedekorkeakoulutetun sinkkumiehen mieleen juolahtaa kysymys, miksi vielä opiskelet? Itse valmistuin juuri ennen 24. syntymäpäivääni.
[/quote]
Vaihdoin koulua 3 vuotta sitten. Alaltani valmistuminen kestää vähintään 5,5 vuotta, hyvin harva valmistuu etuajassa koska opintojen vaativuus, pakolliset harjoittelut, aikaisempia opintoja ei voi hyväksilukea yms. Lisäksi töiden tekeminen opintojen ohella hidastaa vauhtia olennaisesti. Luulisi että tällaisia asioita voisi ihan omalla järjelläänkin päätellä, vai kävitkö tiedekorkeakouluasi Porvoossa?
T: Ap
[/quote]
Tässähän se selvisi miksi on sinkku
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:51"]
Kriteerien alentaminen on vihoviimeinen asia mitä naisen tulisi tehdä...
[/quote]
Ootte te av-kirjoittajat suuria koomikoita! Miten te perustelette itsellenne, että nainen ei KOSKAAN saa alentaa kriteereitään ja samanaikaisesti sanotte, että sinkkumiehen EHDOTTOMASTI täytyy alentaa kriteereitään. Hulluja olette.
[/quote]
Eieiei! Kyse on tietysti siitä, että sinkkumiehen ja -naisen kriteerit ovat erilaiset. Miehet toivovat yleensä mahdottomia.
Nainen kun toivoo, että mies olisi koulutettu, urheilullinen, huoliteltu ulkonäöltään ja osaisi keskustella. Ihan kohtuullisia vaateita minusta, ei siitä pidä lähteä tinkimään.
Useimmiten miehet vaativat, että naisen kanssa voisi keskustella, olisi mielummin kouluttaunut, harrastaisi urheilua ja pitäisi muutenkin huolta ulkonäöstään. Eihän noita kaikkia ominaisuuksia vain voi osua yhteen yksilöön.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:44"]
Tehdäänpäs nyt faktat selviksi: olet palstalla trollaamassa vaan antaaksesi takaisin naisille "kokemasi vääryydet". Yrität siis iskeä tuntemattomien itsetuntoon ja kuvittelet sen toimivan? Olet edelleenkin oman elämäsi luuseri.
[/quote]
Joo, nainen kun haukkuu miestä paskaksi, se on vain asiallista kritiikkiä. Ja tietenkin moraalisesti niin vitun oikeutettua.
Mies kun haukkuu naista paskaksi, yleensä vielä naista diplomaattisemmin sanavalinnoin, se on toki pelkkää naisvihaa.
[/quote]
Jos nainen niin kokee, niin on naisvihaa. Se on tiedettä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:36"]
Näin 30v tiedekorkeakoulutetun sinkkumiehen mieleen juolahtaa kysymys, miksi vielä opiskelet? Itse valmistuin juuri ennen 24. syntymäpäivääni.
[/quote]
Vaihdoin koulua 3 vuotta sitten. Alaltani valmistuminen kestää vähintään 5,5 vuotta, hyvin harva valmistuu etuajassa koska opintojen vaativuus, pakolliset harjoittelut, aikaisempia opintoja ei voi hyväksilukea yms. Lisäksi töiden tekeminen opintojen ohella hidastaa vauhtia olennaisesti. Luulisi että tällaisia asioita voisi ihan omalla järjelläänkin päätellä, vai kävitkö tiedekorkeakouluasi Porvoossa?
T: Ap
[/quote]
Tässähän se selvisi miksi on sinkku
[/quote]
Joo, hyökkäävä on!
No itse olen 28 ja tuntuu se ihan mahottomalta jo nyt löytää mitään, saati sitten ku tästä vielä pari vuotta rupsahtaa :/
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:50"]
No itse olen 28 ja tuntuu se ihan mahottomalta jo nyt löytää mitään, saati sitten ku tästä vielä pari vuotta rupsahtaa :/
[/quote]
:/
Oletko ollut jo pitkään sinkku, vai palauduitko juuri markkinoille?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:39"]
Mä selvensin SUN virheitä ajattelussasi. [/quote]
Virheitä, jotka ovat sun mielestä virheitä. Se, että sä tulkitset asiat tietyllä tavalla ei tarkoita että se tulkinta on automaattisesti oikea.
Esim. topikin avaaja aloittaa otsikoimalla kunnollisista miehistä, mutta silti alkaa valittamaan miten mies ei saa missään tapauksessa vähätellä naista. Eli toisin sanoen topikin avaajalla on kyllä valmiit muotit "paskoille" ja "kunnolliselle" miehille, mutta silti sama akka alkaakin valittamaan kun itse valahtaa miesten vastaavissa muoteissa paskan puolelle.
Topikin avaaja on stereotyyppinen sinkkunainen. Eli itsellä on kyllä pitkä rivi vaatimuksia jotka pitää ehdottomasti täyttää, mutta sitten kun alkaa poru jos joku pitääkin niitä vaatimuksia paskana. Eli miehen rooliksi jää vaan nöyrästi hyväksyä ne vaatimukset, muuten ei ole "kunnollinen mies". Edelleenkin tietenkin painottaen, että vika ei missään tapauksessa voi olla naisen paskoissa vaatimuksissa, vaan se on ilman muuta paskassa miehessä.
Hei! Olin samanlaisessa tilanteessa kuin sinä reilu kolme vuotta sitten ja pohdin samaa, että mistä löytäisin kunnollisen ja "hyvännäköisen miehen" ja tosiaan opiskelut olivat itselläni kesken. Löysin sitten nykyisen mieheni ihan netin syövereistä eli chatista. Mailailtiin aluksi ja sitten lopuksi tavattiin ja se oli sitten menoa saman tien. En ehkä olisi löytänyt yhtä hyvää komeaa miestä baareista tms, tämä yksilö kun eli itse aika kurinalaista elämää. Kävi töissä ja treenasi melkein koko vapaa-aikansa kaikennäköistä urheilua yms. Tiemme eivät olisi ikinä kohdanneet ns. normaalielämässä. Siksi olenkin kiitollinen siitä, että netistä löysin miehen, joka on kuukauden kuluttua aviomieheni
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:39"]
Mä selvensin SUN virheitä ajattelussasi. [/quote]
Virheitä, jotka ovat sun mielestä virheitä. Se, että sä tulkitset asiat tietyllä tavalla ei tarkoita että se tulkinta on automaattisesti oikea.
Esim. topikin avaaja aloittaa otsikoimalla kunnollisista miehistä, mutta silti alkaa valittamaan miten mies ei saa missään tapauksessa vähätellä naista. Eli toisin sanoen topikin avaajalla on kyllä valmiit muotit "paskoille" ja "kunnolliselle" miehille, mutta silti sama akka alkaakin valittamaan kun itse valahtaa miesten vastaavissa muoteissa paskan puolelle.
Topikin avaaja on stereotyyppinen sinkkunainen. Eli itsellä on kyllä pitkä rivi vaatimuksia jotka pitää ehdottomasti täyttää, mutta sitten kun alkaa poru jos joku pitääkin niitä vaatimuksia paskana. Eli miehen rooliksi jää vaan nöyrästi hyväksyä ne vaatimukset, muuten ei ole "kunnollinen mies". Edelleenkin tietenkin painottaen, että vika ei missään tapauksessa voi olla naisen paskoissa vaatimuksissa, vaan se on ilman muuta paskassa miehessä.
[/quote]
Miksi miehellä pitäisi olla oikeus vähätellä naista? Miksi kukaan haluaisi olla sellaisessa suhteessa? Miksi ketään pitäisi vähätellä? Miksei suhde voisi perustua molemmin puoleiseen arvostukseen? Ei kaikki näe parisuhdetta jonain miehen ja naisen välisenä valtataisteluna.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:46"]
Eieiei! Kyse on tietysti siitä, että sinkkumiehen ja -naisen kriteerit ovat erilaiset. Miehet toivovat yleensä mahdottomia.
[/quote]
No esim. mä en toivo muuta kuin sitä, ettei nainen olisi ahne ja pinnallinen ihminen, joka mitttaa miehen arvoa rahassa ja siten esineellistä miestä. Vaatimus ei ole pelkästään mahdoton, vaan kuulemma aivan täyttä paskaa.
Jostain syystä silti naisten paljon tiukemmat, pikkumaisemmat ja ahneemmat vaatimukset ovat täysin oikeutettuja.