Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?
Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.
Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.
Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?
Kommentit (208)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:44"]
Tehdäänpäs nyt faktat selviksi: olet palstalla trollaamassa vaan antaaksesi takaisin naisille "kokemasi vääryydet". Yrität siis iskeä tuntemattomien itsetuntoon ja kuvittelet sen toimivan? Olet edelleenkin oman elämäsi luuseri.
[/quote]
Joo, nainen kun haukkuu miestä paskaksi, se on vain asiallista kritiikkiä. Ja tietenkin moraalisesti niin vitun oikeutettua.
Mies kun haukkuu naista paskaksi, yleensä vielä naista diplomaattisemmin sanavalinnoin, se on toki pelkkää naisvihaa.
[/quote]
Tämä on mielestäi jokseenkin totta. Mitäs jos vaan kaikki lopettaisimme purkamasta omia epävarmuuksiamme toisiimme? t. Nainen
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:38"]
Onpas tänne tullut lisää keskustelua, hyvä niin. Joskin kovin paljon myöskin asiattomia viestejä. Luen kaikki asialliset kommentit tarkemmin huomenna, kiitos paljon niistä jokaisesta!
[/quote]
Sieltähän se taas paljastui, että kyseessä on turhamainen snobi. Ja itkut "asiattomuuksista" tosiaan sen mukaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:56"]
Mitäs jos vaan kaikki lopettaisimme purkamasta omia epävarmuuksiamme toisiimme? t. Nainen
[/quote]
Epävarmuuksia koska sä päätät niin? Ainakin tämän topikin avaaja vaikuttaa vastenmieliseiltä ja itsekeskeiseltä iljetykseltä. Ilmeisesti se on sitten epävarmuutta kun asian toteaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:31"]
Olen 30-vuotias sinkkunainen. --- Onko minulla liian tiukat kriteerit?
[/quote]
Jopa minä täytän tuollaiset ehdot, ja olen viilettänyt sinkkuna jo useamman vuoden, koska en ole naisten mielestä tarpeeksi hyvä (ihan oikeasti näin on sanottu). Toisin sanoen epäilen vahvasti, että vaadit oikeasti muutakin kuin nuo luettelemasi asiat.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:08"]
Kyllähän naisissakin on vähemmän kunnollisia yksilöitä, esimerkiksi viinaan meneviä
[/quote]
Paljon kunnollisempi tuollainen nainen on kuin yhteiskunnan käskystä määkivä lammas. Haluaa elää ainoan elämänsä kuten haluaa eikä moralisoimaan muiden valinnoilla, kuten nämä lampaat usein alkavat. Eikä ala vaatimaan muilta sitä ja tätä, jälleen jotain mihin nämä lampaat sortuvat.
Näillä lampailla on vaan aivan naurettava käsitys, jonka mukaan ne ovat lammastelusta kieltäytyviä ihmisiä parempia. Vaikka ovat yleensä vaan ahnempia tai sitten liian paskahousuja, jotta uskaltaisivat elää toiselle tavalla. Niinpä sitten yhdessä päätetään, että kaikki jotka kieltäytyvät samasta ovat paskoja ihmisiä kun itsellä ei riitä uskallus muuhun.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:10"]
No niin, onpa yllätys että tähänkin ketjuun on muutama naisvihamielinen katkera valittaja eksynyt. Kiitos edelleen teille jotka olette vastanneet asiallisesti!
[/quote]
Säähän täällä ihan itse valitat. Naisvihaa kun et sä just tuollaisena kelpaa.
[/quote]
Mitä minä muka valitan? Kysyn ihan asiallisesti, että vieläkö on mahdollista tässä iässä sinkkumies löytää, kun minulla on kriteerejäkin. Mitä ihmettä nyt oikeasti... Sekoitatkohan minut johonkin toiseen kenties? Vai luitko aloitusta ollenkaan?
T: Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:31"]
Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.
Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.
Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?
[/quote]
Täytän vaatimuksesi ja vieläpä kirkkaasti. Laita joku sähköpostiosoite niin kerron lisää?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:32"]
Kysyn ihan asiallisesti, että vieläkö on mahdollista tässä iässä sinkkumies löytää, kun minulla on kriteerejäkin.
[/quote]
Kyllä sä ihan itse aloit näistä naisvihoista valittamaan. Ilmeisesti kaikki vastaukset eivät miellyttäneet eli olivat toisin sanoen naisvihaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:32"]
Kysyn ihan asiallisesti, että vieläkö on mahdollista tässä iässä sinkkumies löytää, kun minulla on kriteerejäkin.
[/quote]
Kyllä sä ihan itse aloit näistä naisvihoista valittamaan. Ilmeisesti kaikki vastaukset eivät miellyttäneet eli olivat toisin sanoen naisvihaa.
[/quote]
Sinä se aloit aivan itse vastailemaan aloitukseen halveksuvasti ja tahallasi provosoiden. Niele se oli sitten naisvihaa tai ihmisvihaa. Naisviha-kortti on kaltaisillesi rassukale ilmeisesti viimeinen keino pitää ego kasassa? M36
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:55"]
Mies kun erehtyy tällä palstalla haluamaan normaalipainoista naista, niin tyrmäys on varma. Samassa hengessä sinulle voisi ehdottaa, ettet välitä pienestä ylipainosta, siitä huolimatta että itse olet urheilullinen.
Toinen etu naisena olossa - myös todellisessa elämässä eikä vain palstalla - on se, että sinulla on kaikki oikeus vaatia vähintään samaa koulutusta. Akateemista miestä, joka haluaa akateemisen naisen, pidetään nirsona ja syypäänä omaan sinkuuteen.
[/quote]
Olen seurustellut ylipainoisen miehen kanssa, pisin parisuhteeni oli nimenomaan tämän ylipainoisen kanssa. Ei minulle pieni ylipaino ole mikään turn off jos on muutoin hyvässä kunnossa. Tietysti on kiva, että miehen kanssa voisi harrastaa liikuntaa ja liikkua luonnossa. Jonkun huomattavasti ylipainoisen kanssa tuskin onnistuisi.
Olen myös seurustellut ei akateemisen kanssa, ja silloin tuo miehen jatkuva alemmuuskompleksi oli iso ongelma.
Eli ylipainoisen kanssa voisin seurustella, akateemisuuteen väheksyvästi suhtautuvan kanssa en. Suomalaisista miehistä puolet on ylipainoisia, naisista kolmasosa. Suomalaiset naiset alkavat myös olemaan korkeammin koulutettuja kuin miehet. Jos mies haluaa normaalipainoisen akateemisen naisen on se hänelle todennäköisesti huomattavasti helpompaa kuin naiselle vastaavien vaatimusten asettaminen.
[/quote]
Ok, hyvä vastaus. Voin uskoa tuon alemmuuskompleksin. Monet tutkimukset ovat osoittaneet, että sama koulutustaso yhdistää parhaiten. Olet siis oikeilla jäljillä. Minä lupaan sinulle, että löydät noilla vaatimattomilla kriteereilläsi varmasti miehen. Selvästi tiukempiakin kriteereitä voisit käyttää ja silti löytäisit. Ehkä olet etsinyt vain vääristä paikoista.
PS. Sinuna en muuten pyörisi tällä palstalla ja kysyisi täällä neuvoja. Kuten tässäkin ketjussa nähdään, näiden kirjoittajien logiikka on aivan surkealla tasolla ja pää täynnä omia, vinksahtaneita ajatuksia. Jos näkisit nämä ihmiset oikeassa elämässä, tuskin vaihtaisit sanaakaan. Vai käytkö syvällisiä keskusteluja useinkin ostarin vakiojengin kanssa? :) Et saa täältä mitään sellaista, mitä et itse tajuaisi. Pahimmassa tapauksessa alat uskomaan näiden epätodelliseen maailmankuvaan ja pysyt sinkkuna.
[/quote]
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Itsekin uskon, että samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja harrastukset, kenties sama alakin yhdistävät varsin tehokkaasti. Varmastikin olen etsinyt vääristä paikoista, enimmän osan ajasta en ole edes etsinyt ja työpaikallani on lähinnä toisia naisia...
Täällä kyllä tuntuu olevan varsin paljon katkeraa porukkaa, en keksi mitään muuta syytä joidenkin vastaajien kirjoitusten sävyyn. Kurjaa, jos päättävät viettää elämäänsä nettikeskustelupalstoilla huonoa ilmapiiriä levittäen. Mutta toki jokainen päättää aivan itse mitä elämällään tekee, valinta se on tuokin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:45"]Mä löysin oman täydellisen mieheni juurikin 30-vuotiaana, joten toivoa on :) [/quote] Niin minäkin! Nyt olemme jo naimisissa ja yksi lapsikin on. Onnea etsintään! Älä sokaistu liikaa kriteeriesi kanssa ja lähde toisillekin treffeille, vaikka vähän epäilyttäisikin että tuleeko jutusta yhtään mitään.
[/quote]
Kiitos vielä vastauksesta! Kyllähän se varmasti niin on, että moni voi olla ensimmäisillä treffeillä aika jäässä, vasta seuraavan kerran kohdatessa tulee paremmin se oikea persoonallisuus sieltä esiin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:40"]
Sinä se aloit aivan itse vastailemaan aloitukseen halveksuvasti ja tahallasi provosoiden.
[/quote]
Joopa joo. Aloitus oli turhamaisuudessaan sitä luokkaa, että aika naurettavaa tulla tuollaisen avautumisen jälkeen valittamaan "naisvihasta".
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:56"]
Mitäs jos vaan kaikki lopettaisimme purkamasta omia epävarmuuksiamme toisiimme? t. Nainen
[/quote]
Epävarmuuksia koska sä päätät niin? Ainakin tämän topikin avaaja vaikuttaa vastenmieliseiltä ja itsekeskeiseltä iljetykseltä. Ilmeisesti se on sitten epävarmuutta kun asian toteaa.
[/quote]
Onko oikeasti täysin mahdotonta vastata asiallisesti? Et tunne minua lainkaan etkä ole koskaan edes nähnyt. Mikä ihme saa sinut suoltamaan tuollaista tekstiä? Tuo kommenttisi minusta vastenmielisenä ja itsekeskeisenä taitaa kertoa sinusta itsestäsi enemmän kuin minusta. Luin aloitukseni uudelleen, ja se on minusta edelleenkin täysin asiallinen.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:45"]
Sinä se aloit aivan itse vastailemaan aloitukseen halveksuvasti ja tahallasi provosoiden.
[/quote]
Joopa joo. Aloitus oli turhamaisuudessaan sitä luokkaa, että aika naurettavaa tulla tuollaisen avautumisen jälkeen valittamaan "naisvihasta".
[/quote]
Sun maailmankuva on todella katkeroitunut. Yritä nyt edes. M37
[/quote]
[/quote]
Perustele kantasi. Mikä tässä kyseisessö aloituksessa oli mielestäsi erityisen turhamaista?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:48"]
Sun maailmankuva on todella katkeroitunut. Yritä nyt edes. M37
[/quote]
Mä en toki todennut kuin sen, ettei kiinnosta ahneet akat, jotka tekevät rahasta ongelman. Tämän topikin aloittaja sitten käsitti sen naisvihana ja alkoi valittamaan asiasta.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]
Perustele kantasi. Mikä tässä kyseisessö aloituksessa oli mielestäsi erityisen turhamaista?
[/quote]
Tulee jo ihan otsikosta ilmi. Itseään pidetään niin vitun erinomaisena ja ihan kuka tahansa ei kelpaakaan "ku mä oon itte niin vitun erinomainen".
Sitten aletaankin itkemään naisvihasta kun kaikki ei polvistukaan tämän erinomaisuuden edessä.
Aivan sama mitä täällä vastataan ap:lle, reaalimaailmassa hän on jo vanha löytämään mitään miestä, varsinkaan noilla kriteereillä. Jos tämä fakta nyt jotain ihmetyttää tai ärsyttää, niin ei voi mitään. Hänhän ei olisi sinkku jos moisia miehiä löytyisi ja jotka hänet haluaisivat. Niitä nyt vain ei ole. Timmejä ja fiksuja sinkkuja tyyliiin 22-28 v.löytyy tuollaisille miehille aivan riittämiin. Tämä on totuus.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:44"]
Tehdäänpäs nyt faktat selviksi: olet palstalla trollaamassa vaan antaaksesi takaisin naisille "kokemasi vääryydet". Yrität siis iskeä tuntemattomien itsetuntoon ja kuvittelet sen toimivan? Olet edelleenkin oman elämäsi luuseri.
[/quote]
Joo, nainen kun haukkuu miestä paskaksi, se on vain asiallista kritiikkiä. Ja tietenkin moraalisesti niin vitun oikeutettua.
Mies kun haukkuu naista paskaksi, yleensä vielä naista diplomaattisemmin sanavalinnoin, se on toki pelkkää naisvihaa.