Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittanut deittailla joskus näitä akateemisia lapsettomia kolmikymppisiä. Paskantärkeitä, huumorintajuttomia salilla ja kulttuuririennoissa samasta muotista valettuja jokainen. Koita erottua tuosta stereotypiasta niin olet oikealla tiellä.

Vierailija
122/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 68 on kaikkien vihakommentien takana. Peräkammarin poika, naiseton lapsimies siellä turhaumaansa purkaa :D hahahahahahah! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:00"]

Koittanut deittailla joskus näitä akateemisia lapsettomia kolmikymppisiä. Paskantärkeitä, huumorintajuttomia salilla ja kulttuuririennoissa samasta muotista valettuja jokainen.

[/quote]

Tuollaiselta tämäkin vaikuttaa. Nenä niin jyrkässä kulmassa, että tuskin eteensä näkee.

Vierailija
124/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:02"]

Nro 68 on kaikkien vihakommentien takana. Peräkammarin poika, naiseton lapsimies siellä turhaumaansa purkaa :D hahahahahahah! 

[/quote]

Asun yksin enkä muutenkaan ole näiden nussimisjuttujen kirjoittaja.

Vierailija
125/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:48"]

Sun maailmankuva on todella katkeroitunut. Yritä nyt edes. M37

[/quote]

Mä en toki todennut kuin sen, ettei kiinnosta ahneet akat, jotka tekevät rahasta ongelman. Tämän topikin aloittaja sitten käsitti sen naisvihana ja alkoi valittamaan asiasta.

[/quote]

Mitä ihmettä? Minulle ainakin miehen tulotaso on aivan yhdentekevä. Itse ainakin olen tottunut hyvin vähään enkä unelmoi omistusasunnosta tms. Sivistys, siisteys yms paljon tärkeämpää. Ei tässä ketjussa ole kukaan muukaan nainen tainnut rahasta mitään puhua.

T: Ap

Vierailija
126/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:00"]

Koittanut deittailla joskus näitä akateemisia lapsettomia kolmikymppisiä. Paskantärkeitä, huumorintajuttomia salilla ja kulttuuririennoissa samasta muotista valettuja jokainen. Koita erottua tuosta stereotypiasta niin olet oikealla tiellä.

[/quote]

Olenkin miettinyt, olisiko pitkään jatkuneen sinkkuuden syy juurikin se, että pitäisi ensin jotenkin pystyä todistamaan, ettei ole kuvailemiesi stereotypioiden kaltainen. Toinen syy voisi olla huonot markkinointitaidot eli tuo itsestään esille tärkeät asiat väärässä järjestyksessä. Tässä iässä nimittäin on ehtinyt jo monenlaisia "näyttöjä" kertymään. Kyse on siis lähinnä siitä, missä järjestyksessä ne tuo itsestään esille.

Toivottavasti jokin sähköpostiosoite saadaan: minä(kin) täytän aloittajan vaatimukset.

Vierailija
127/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omani 33 v diskosta...ei juo...ei polta...vakituinen kunnallinen virka

Vierailija
128/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Uusi 35 v on tyrkyllä...opettaja...löysin netistä

Vierailija
129/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:40"]

Sinä se aloit aivan itse vastailemaan aloitukseen halveksuvasti ja tahallasi provosoiden.

[/quote]

Joopa joo. Aloitus oli turhamaisuudessaan sitä luokkaa, että aika naurettavaa tulla tuollaisen avautumisen jälkeen valittamaan "naisvihasta".

[/quote]

Perustele kantasi. Mikä tässä kyseisessö aloituksessa oli mielestäsi erityisen turhamaista?

[/quote]

Tulee jo ihan otsikosta ilmi. Itseään pidetään niin vitun erinomaisena ja ihan kuka tahansa ei kelpaakaan "ku mä oon itte niin vitun erinomainen".

Sitten aletaankin itkemään naisvihasta kun kaikki ei polvistukaan tämän erinomaisuuden edessä.

[/quote]

Et siis lukenut aloitusta ollenkaan. Ja miten otsikko on mielestäsi huono? Etkö tiedä mitä kunnollinen mies tarkoittaa? Minäpä kerron: useimmille se tarkoittaa rehtiä, luotettavaa ja käytöstavat omaavaa ystävällistä miestä. Harmi jos et itse noita kriteerejä täytä, aika monet suomalaiset miehet kuitenkin ovat tuollaisia.

Vierailija
130/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:54"]

Pelimiehet on köyty läpi ja tussu nussittu tautiseksi. Nyt on aika etsiä elättäjä.

[/quote]

Puhutko itsestäsi? Harmi ettet ole muistanut kondomia käyttää.

Vierailija
131/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kolmekymppinen nainen on vähän sama kuin olisit ostamassa vähänajettua autoa, epäilyttää onko siinä joku isokin piilovika kun vaihtoon on laitettu, helmiäkin noissa on mutta mikä se niistä sitten on koeajo ei aina kaikkea kerro. Uusi tai paljon ajettu saattaa olla viattomampi ja luotettavempi.

Vierailija
132/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:31"]

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

[/quote]Olen samaa ikäluokkaa. Opiskelen ammattiopistossa; opintoja vuosi jäljellä. Sen lisäksi olen opiskellut AMK:ssa terveysaalaa yhden vuoden, kuvataiteita 1,5 vuotta yksityisissä oppilaitoksissa ja kieliä n.300op työmäärän verran; syksyllä tulee 20 eri kieltä täyteen.

Harrastan bodausta, satunnaista vapaaehtoistyötä ja syksyllä tarkoitukseni on aloittaa tavoitteellisesti jazz-tanssi, nykytanssi ja baletti ja monta muuta tanssia ja liikuntalajia olen lähihistoriassa myös kokeillut. En ole mikään hirveän hoikka, mutta en usko olevani myöskään sellainen ihminen, jota ihmiset luonnehtisivat 'lihavaksi'.

Luonnossa liikkumista minulle on lähinnä pyöräily maaseudulla, mutta muukin menee. En osaa sanoa seuraanko kulttuuria (esim.videopelit ovat kulttuuria), mutta tykkään aina oppia uusia asioita; toki itseä enemmän kiinnostavia asioita on pakko priorisoida rahan ja ajan takia.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Mitähän alapeukuttamista tuossa oli?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
133/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 30-vuotiaat ovat yleensä parisuhteessa, joten tarjontaa päin vähän. Eli eronneista löytyy muutama vapaa - tosin miehellä voi olla lapsia...ja ehkä et ole äitipuolityyppiä. Onnea matkaan!!

Vierailija
134/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:43"]

Siis 30-vuotiaat ovat yleensä parisuhteessa, joten tarjontaa päin vähän. Eli eronneista löytyy muutama vapaa - tosin miehellä voi olla lapsia...ja ehkä et ole äitipuolityyppiä. Onnea matkaan!!

[/quote]

Taisi syy löytymättömyyteen löytyä. Tähänkin ketjuun on jo muutama ehdot ainakin omasta mielestään täyttävä ilmaantunut... mutta heitä ei ole noteerattu mitenkään ainakaan aloittajan taholta.

"Girls go out looking for Superman, but they walk past Clark Kent every day."

Vierailija
135/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kun luin tän ketjun läpi :D Te palstahullut kyllä vaan pystytte piristämään noilla järjettömillä trollailuillanne.

Vierailija
136/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:23"]

Nauran kun luin tän ketjun läpi :D Te palstahullut kyllä vaan pystytte piristämään noilla järjettömillä trollailuillanne.

[/quote]

Palstahullut, nepä juuri! Av ei koskaan petä.

Vierailija
137/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin! Toki riippuu ihmisestä.
Mietin itse näin hieman nuorempana että olisinpa vaikka sen 30v niin olisivat miehetkin jo (melkein) oikeasti miehiä.

Vierailija
138/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:26"]

Mitä ihmettä? Minulle ainakin miehen tulotaso on aivan yhdentekevä.

[/quote]

Avausviestissä kyllä väitetään päinvastaista (epäsuorasti). Koita jo päättää.

Vierailija
139/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voit aivan hyvin löytää. Se on kuitenkin epätodennäköisempää kuin olisi ollut viisi vuotta sitten. 30-vuotiaissa on vähemmän niitä helmiä jäljellä kuin kaksvitosissa.

Vierailija
140/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:26"]

Mitä ihmettä? Minulle ainakin miehen tulotaso on aivan yhdentekevä.

[/quote]

Avausviestissä kyllä väitetään päinvastaista (epäsuorasti). Koita jo päättää.

[/quote]

Korkeakoulutus nykyaikana ei ole mikään tae tulotasosta, monet amisalatkin ajavat tienaamisessa ohi. Ihan sulle hei tiedoks :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme