Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
202/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:20"]Jaahas, mukavan oloinen noin 30-v mies pyysi minua treffeille. Suostuin. Ehkä minullakin siis on vielä toivoa :) T: Ap

Missä tapasit miehen? Mä en tapaa koskaan missään ketään... :(

Yhteinen kaveri tutustutti meidät. Mies vaikuttaa kaikin puolin normaalille ja tolkulliselle.

T: Ap

Yhteisten kavereiden kautta se on melkein paras, koska silloin on eräänlainen esikarsinta tehty. Siis se että kummallakin on edes kavereita. Silloin ei voi olla ihan huono, vai voiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen nainen tälle päivälle, joka avannut ketjun miehettömyydestä ja ongelma korjautunut 12 h sisällä :O

Vierailija
204/208 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
205/208 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
206/208 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai!!

Vierailija
207/208 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan sinulla vielä aikaa. Tuttu nainen löysi uuden "sen oikean" kuusikymppisenä jäätyään muutamaa vuotta aiemmin leskeksi edellisen "sen oikean" menehdyttyä onnettomuudessa. Ja kyseessä ei ole mikään kaunotar, oikeastaan päinvastoin. Hän on vain niin mukava ihminen ja avoin uudelle.

Vierailija
208/208 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan minulta ja tilanteesi on täysin sama kuin minulla. Olen sinä, mutta nyt vuonna 2019. Olen siis 30v nyt. Opiskelen toista korkeakoulututkintoani ja työt hyvässä yrityksessää hidastaneet valmistumista. Silti olen pystynyt säästämään koko ajan rahaa. Olisipa mielenkiintoista kuulla, miten tilanteesi on muuttunut ja oletko löytänyt rinnallesi sopivan miehen? Nämä ovat kysymyksiä, joita itse tällä hetkellä pohdin. Erilaisia ottajia kylä olisi, mutta mutta... Minulle sopivaa ei ole tullut vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi