Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:10"]

No niin, onpa yllätys että tähänkin ketjuun on muutama naisvihamielinen katkera valittaja eksynyt. Kiitos edelleen teille jotka olette vastanneet asiallisesti!

[/quote]

Säähän täällä ihan itse valitat. Naisvihaa kun et sä just tuollaisena kelpaa.

Vierailija
82/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:31"]

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

[/quote]Heh heh, tässäpä on "pikkasen" korkeammat (normaaleja naisten kriteerejä löysemmät nämä toki ovat) kriteerit kumppanille kuin pari päivää sitten olleessa miehen ketjussa, jossa naiset valittelivat liian korkeita kriteereitä - täsäs ketjussa vain mainitaan, että älä ainakana alenna kriteereitäsi. Noin ne kaksoistrandardit toimii =)

[/quote]Joo, siinä oli kimpaantuneita naisten kommentteja monta sivua ja "hyvät" naiset tulivat kommentoimaan kuinka ottaisivat muuten sen miehen, mutta ne korkeat kriteerit työntävät pois. Ja ne korkeat kriteerit olivat, että naisella ei saa olla lapsia (mies oli itsekin lapseton) ja naisen pitää olla alle 172 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:55"]

Mies kun erehtyy tällä palstalla haluamaan normaalipainoista naista, niin tyrmäys on varma. Samassa hengessä sinulle voisi ehdottaa, ettet välitä pienestä ylipainosta, siitä huolimatta että itse olet urheilullinen.

Toinen etu naisena olossa - myös todellisessa elämässä eikä vain palstalla - on se, että sinulla on kaikki oikeus vaatia vähintään samaa koulutusta. Akateemista miestä, joka haluaa akateemisen naisen, pidetään nirsona ja syypäänä omaan sinkuuteen.

[/quote]

Olen seurustellut ylipainoisen miehen kanssa, pisin parisuhteeni oli nimenomaan tämän ylipainoisen kanssa. Ei minulle pieni ylipaino ole mikään turn off jos on muutoin hyvässä kunnossa. Tietysti on kiva, että miehen kanssa voisi harrastaa liikuntaa ja liikkua luonnossa. Jonkun huomattavasti ylipainoisen kanssa tuskin onnistuisi.

Olen myös seurustellut ei akateemisen kanssa, ja silloin tuo miehen jatkuva alemmuuskompleksi oli iso ongelma.

Eli ylipainoisen kanssa voisin seurustella, akateemisuuteen väheksyvästi suhtautuvan kanssa en. Suomalaisista miehistä puolet on ylipainoisia, naisista kolmasosa. Suomalaiset naiset alkavat myös olemaan korkeammin koulutettuja kuin miehet. Jos mies haluaa normaalipainoisen akateemisen naisen on se hänelle todennäköisesti huomattavasti helpompaa kuin naiselle vastaavien vaatimusten asettaminen.

T: Ap

[/quote]

Ok, hyvä vastaus. Voin uskoa tuon alemmuuskompleksin. Monet tutkimukset ovat osoittaneet, että sama koulutustaso yhdistää parhaiten. Olet siis oikeilla jäljillä. Minä lupaan sinulle, että löydät noilla vaatimattomilla kriteereilläsi varmasti miehen. Selvästi tiukempiakin kriteereitä voisit käyttää ja silti löytäisit. Ehkä olet etsinyt vain vääristä paikoista.

PS. Sinuna en muuten pyörisi tällä palstalla ja kysyisi täällä neuvoja. Kuten tässäkin ketjussa nähdään, näiden kirjoittajien logiikka on aivan surkealla tasolla ja pää täynnä omia, vinksahtaneita ajatuksia. Jos näkisit nämä ihmiset oikeassa elämässä, tuskin vaihtaisit sanaakaan. Vai käytkö syvällisiä keskusteluja useinkin ostarin vakiojengin kanssa? :) Et saa täältä mitään sellaista, mitä et itse tajuaisi. Pahimmassa tapauksessa alat uskomaan näiden epätodelliseen maailmankuvaan ja pysyt sinkkuna.

Vierailija
84/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:45"]Mä löysin oman täydellisen mieheni juurikin 30-vuotiaana, joten toivoa on :)
[/quote]

Niin minäkin! Nyt olemme jo naimisissa ja yksi lapsikin on. Onnea etsintään! Älä sokaistu liikaa kriteeriesi kanssa ja lähde toisillekin treffeille, vaikka vähän epäilyttäisikin että tuleeko jutusta yhtään mitään.

Vierailija
85/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on siinä, että et halua alemminkouluttautunutta jätkää ja ne miehet jotka on samalla viivalla sun kanssas saa helposti sua kymmenenkin vuotta nuorempia.
laske tasoa tai ole yksin.

Vierailija
86/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:45"]

Mä löysin oman täydellisen mieheni juurikin 30-vuotiaana, joten toivoa on :)

[/quote]

Oi, ihanaa! Mistä löysit rakkaasi?
[/quote]
Netistä löysin, tosin pari oudompaa tapausta piti treffata ennen kuin löytyi tuo yksi hyvä.

Vierailija
87/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Mun äiti tuli leskeksi 60 vuotiaana ja löysi alle vuoden sisällä kunnollisen toki eronneen miehen, mutta ihanan ihmisen.

Vierailija
88/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mun työkaveri on akateeminen. Tosin elämän sisältö on lääketiede, treenaus ja ammattiurheilu. Ei jää naisille kovin montaa tuntia vuorokaudessa. Typpi on pitkä ja erittäin komea. Lisäksi uskomattoman mukava niin hyvännäköiseksi mieheksi. Olen päätellyt että sinkkuus johtuu ajanpuutteesta.

Vierailija
89/208 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne tullut lisää keskustelua, hyvä niin. Joskin kovin paljon myöskin asiattomia viestejä. Luen kaikki asialliset kommentit tarkemmin huomenna, kiitos paljon niistä jokaisesta!

T: Ap

Vierailija
90/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, koska olet jo wanha. Sinulla ei ole enää markkina-arvoa parisudemarkkinoilla. Jonkun vanhan miehen sivuvaimoksi saatat ehkä päästä. Tämän asiallisempaa vastausta tuut tuskin saamaan Vauva-palstalla.

Vierailija
91/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:25"]

[/quote]

mun työkaveri on akateeminen. Tosin elämän sisältö on lääketiede, treenaus ja ammattiurheilu. Ei jää naisille kovin montaa tuntia vuorokaudessa. Typpi on pitkä ja erittäin komea. Lisäksi uskomattoman mukava niin hyvännäköiseksi mieheksi. Olen päätellyt että sinkkuus johtuu ajanpuutteesta.

[/quote]Homo.

Vierailija
92/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta sinä olet vielä varsin nuori ja en näe mitään estettä sille, mikse sinusta voisi kiinnostua 20-40v mies.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
93/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]Homo.

[/quote]

ei ole. Varma tieto.

Vierailija
94/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:30"]

ei ole. Varma tieto.

[/quote]

Provo. Varma tieto.

Vierailija
95/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitti huomio tuon alemmin koulutetun miehen alemmuuskompleksi. Pakko kertoa oma kokemus aiheesta. Lukioaikainen ystäväni seurusteli pitkään amiskoulussa olevan miehen kanssa. Kulttuurialalle kouluttautui silloin ja amispohjalta on jatkanut kouluttautumista senkin jälkeen samalle alalle. Ystäväni ja minä taas lähdimme lukion jälkeen AMK opintoihin ja sitten maisteriopinnot päälle. Heidän suhteensa loppui jo ainakaan mutta nuoruuden ystäväporukka on ollut silti tärkeä kaikille. Järkytyin muutama vuosi sitten kun ystäväni exsä paljasti alemmuuden tunteensa. Ikinä ei ole käynyt mitään negatiivista mielessä miehen koulutustasoon mielessä ennen tuota. Olimme ihan suu auki ja asia on jättänyt ikävän jälkimaun kaveruussuhteisiin. Eli vika on siellä miehen korvien välissä toisinaan tosiaankin.

Vierailija
96/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-kymppinen nainen, olkootkin lapseton, ei ole enää niin houkutteleva. Oma pää kääntyy kyllä reilusti alle 30 kohdalla. 

Vierailija
97/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:37"]30-kymppinen nainen, olkootkin lapseton, ei ole enää niin houkutteleva. Oma pää kääntyy kyllä reilusti alle 30 kohdalla. 
[/quote]

Mutta kääntyykö niiden reilusti alle 30 naisten päät sua päin?

Vierailija
98/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehota alentamaan kriteereitä, vaan miehiä tavatessasi unohtamaan ne. Tutustu ihmiseen, älä mieti, vastaako hän kuvittelemaasi ideaalia. Esim. ei se, että naisella on korkeampi koulutus, aiheuta kaikissa miehissä alemmuuskomplekseja.

Vierailija
99/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:37"]

30-kymppinen nainen, olkootkin lapseton, ei ole enää niin houkutteleva. Oma pää kääntyy kyllä reilusti alle 30 kohdalla. 

[/quote]

Tehdäänpäs nyt faktat selviksi: olet palstalla trollaamassa vaan antaaksesi takaisin naisille "kokemasi vääryydet". Yrität siis iskeä tuntemattomien itsetuntoon ja kuvittelet sen toimivan? Olet edelleenkin oman elämäsi luuseri.

Vierailija
100/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?

[/quote]

Uskon, että voi löytää! Sinähän kuulostat monin tavoin fiksulta ja sympaattiselta naiselta! Yritä etsiä kumppania sellaisista paikoista ja yhteyksistä, joissa ihmiset nimenomaan arvostavat sitoutumista ja sitä, mitä olet ihmisenä eikä ainostaan elämässä menestymistä - pakko kertoa, että eräs tuntemani ihminen tapasi mainion miehen em. kaltaisessa paikassa eli sinkkutapaamisissa, joita järjestää tavallinen, paikallinen ev.lut. seurakunta :) Tuntuu, että monelta on jäänyt ehkä huomaamatta että ihan tavallisille ihmisille järjestettyä toimintaa löytyy seurakunnissa, kuten vaikka sinkuille.

Mutta lopuksi haluaisin sanoa, että vielä ennen kaipaamasi ihmisen löytämistä voit aina vakuuttua siitä, että olet sekä sinkkuna että suhteessa arvokas, ainutlaatuinen sekä rakas ihminen ja nainen :) Tuollaista ihmisarvoa ja rakkautta sinua kohtaan kuvataan mielestäni kauniisti esim. tässä:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme