Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

Kommentit (208)

Vierailija
61/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerien alentaminen on vihoviimeinen asia mitä naisen tulisi tehdä...

Sillä ei voi taata kuin sen, että saa juuri miehen joka ei arvosta, haukkuu, pitää alempiarvoisena (itsellekin tuttua mm. oman alan morkkaus tiettyjen miesten taholta) ja ei ole vain kykenevä olemaan hyvän ja tasa-arvoisen parisuhteen toinen osapuoli.

Vierailija
62/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:45"]

Mä löysin oman täydellisen mieheni juurikin 30-vuotiaana, joten toivoa on :)

[/quote]

Oi, ihanaa! Mistä löysit rakkaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun erehtyy tällä palstalla haluamaan normaalipainoista naista, niin tyrmäys on varma. Samassa hengessä sinulle voisi ehdottaa, ettet välitä pienestä ylipainosta, siitä huolimatta että itse olet urheilullinen.

Toinen etu naisena olossa - myös todellisessa elämässä eikä vain palstalla - on se, että sinulla on kaikki oikeus vaatia vähintään samaa koulutusta. Akateemista miestä, joka haluaa akateemisen naisen, pidetään nirsona ja syypäänä omaan sinkuuteen.

Vierailija
64/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:51"]

Sillä ei voi taata kuin sen, että saa juuri miehen joka ei arvosta, haukkuu, pitää alempiarvoisena (itsellekin tuttua mm. oman alan morkkaus tiettyjen miesten taholta) ja ei ole vain kykenevä olemaan hyvän ja tasa-arvoisen parisuhteen toinen osapuoli.

[/quote]

Tätä minäkin olen miettinyt. Haluan olla parisuhteessa tasavertainen ja tuntea itseni rakastetuksi. Mielummin vanhenen yksin kuin alan huonoon ja tuhoisaan parisuhteeseen. Tiedän olevani itse hyvä kumppani, tykkään hemmotella kokkaamisella yms. Arjen pienet yllätykset ovat suhteen suola, hyvä seksi toimii liimana joka sitoo rakastavaiset kumppanit yhteen. Puhumiskyvyttömän kanssa en voisi seurustella, moni ristiriita ja pahamieli lähtee kun molemmat saavat kertoa tarpeensa ja toiveensa avoimesti.

T: Ap

Vierailija
65/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ootte te av-kirjoittajat suuria koomikoita! Miten te perustelette itsellenne, että nainen ei KOSKAAN saa alentaa kriteereitään ja samanaikaisesti sanotte, että sinkkumiehen EHDOTTOMASTI täytyy alentaa kriteereitään. Hulluja olette.

Vierailija
66/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako lihavuus, jos on kuitenkin urheilullinen? Oon varsin samanlaisessa tilanteessa kuin sä

Vierailija
67/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten noista välissä olevista asiattomista viesteistä (nro 15 ja 17) pääsee eroon kun ette lainkaan vastakommentoi suoraan niihin. Alapeukuttaminen riittää, varmasti ap:kin haluaa pitää keskustelun järkevänä ja asiallisena :)

Ap:lle vielä vinkkinä, että speed dating tai muita sinkkuiltoja (esim. jotkut tahot järjestävät sinkuille aktiviteetteja) voi myös testata jos tuntuu luontevalta sellainen tutustuminen.

Vierailija
68/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ahneet akat, jotka tekee rahasta ongelman.

Vierailija
69/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 17 jatkaa: tämän palstan paras anti se että ymmärrän paremmin kuin koskaan miksi Suomessa on Euroopan eniten sinkkuja. Näin järjetöntä keskustelua ja näin todellisuudesta vieraantuneita naisia ei ole missään käymässäni maassa.

Vierailija
70/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:39"]

Aika vanha opiskelija tosiaan olet ja pariutumismarkkinoillekin vanha. Tuosta helposti livahtaa 5 vuottakin eteenpäin ja olet 35-v, naimaton sinkku ja se on sitten siinä.

En tiedä miksi et ole onnistunut miestä aiemmin löytämään, nyt se on kyllä aika ... no mahdotonta...ainakin noilla spekseillä.

Onnea matkaan !

[/quote]

Eipä kovin optimistisesti sanottu!Vaikka realiteetit pitääkin aina ottaa todesta eikä pistää päätä pensaaseen, niin tulisi ajatella, että kaikilla on toivoa: niilläkin, joiden elämä ei ole mennyt "perusaikataulun" mukaan! Tätä rohkaisun ja toivon asennetta meidän pitäisi jakaa lähellämme oleville ihmisille!

Vierailija
71/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:00"]

Parhaiten noista välissä olevista asiattomista viesteistä (nro 15 ja 17) pääsee eroon kun ette lainkaan vastakommentoi suoraan niihin. Alapeukuttaminen riittää, varmasti ap:kin haluaa pitää keskustelun järkevänä ja asiallisena :)

Ap:lle vielä vinkkinä, että speed dating tai muita sinkkuiltoja (esim. jotkut tahot järjestävät sinkuille aktiviteetteja) voi myös testata jos tuntuu luontevalta sellainen tutustuminen.

[/quote]

Niin niin, kun totuus sattuu on parasta sulkea silmänsä. Mitenkään järkevästi et pystyisi niihin vastaamaan niin onkin paras leikkiä että ne ovat asiattomia.

Vierailija
72/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:57"]

[/quote]

Ootte te av-kirjoittajat suuria koomikoita! Miten te perustelette itsellenne, että nainen ei KOSKAAN saa alentaa kriteereitään ja samanaikaisesti sanotte, että sinkkumiehen EHDOTTOMASTI täytyy alentaa kriteereitään. Hulluja olette.

[/quote]

Olet täysin sairas yksilö jos naisen tulisi valita mies joka haukkuu ja kritisoi eikä pidä naista edes tasavertaisena yksilönä.

Vierailija
73/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin:) Olin 36v yh ja päädyin yhteen nuoremman esimieheni kanssa. Samaa matkaa on nyt menty 20v, edelleen onnellisina

Vierailija
74/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:55"]

Mies kun erehtyy tällä palstalla haluamaan normaalipainoista naista, niin tyrmäys on varma. Samassa hengessä sinulle voisi ehdottaa, ettet välitä pienestä ylipainosta, siitä huolimatta että itse olet urheilullinen.

Toinen etu naisena olossa - myös todellisessa elämässä eikä vain palstalla - on se, että sinulla on kaikki oikeus vaatia vähintään samaa koulutusta. Akateemista miestä, joka haluaa akateemisen naisen, pidetään nirsona ja syypäänä omaan sinkuuteen.

[/quote]

Olen seurustellut ylipainoisen miehen kanssa, pisin parisuhteeni oli nimenomaan tämän ylipainoisen kanssa. Ei minulle pieni ylipaino ole mikään turn off jos on muutoin hyvässä kunnossa. Tietysti on kiva, että miehen kanssa voisi harrastaa liikuntaa ja liikkua luonnossa. Jonkun huomattavasti ylipainoisen kanssa tuskin onnistuisi.

Olen myös seurustellut ei akateemisen kanssa, ja silloin tuo miehen jatkuva alemmuuskompleksi oli iso ongelma.

Eli ylipainoisen kanssa voisin seurustella, akateemisuuteen väheksyvästi suhtautuvan kanssa en. Suomalaisista miehistä puolet on ylipainoisia, naisista kolmasosa. Suomalaiset naiset alkavat myös olemaan korkeammin koulutettuja kuin miehet. Jos mies haluaa normaalipainoisen akateemisen naisen on se hänelle todennäköisesti huomattavasti helpompaa kuin naiselle vastaavien vaatimusten asettaminen.

Vierailija
75/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:31"]

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

[/quote]Olen samaa ikäluokkaa. Opiskelen ammattiopistossa; opintoja vuosi jäljellä. Sen lisäksi olen opiskellut AMK:ssa terveysaalaa yhden vuoden, kuvataiteita 1,5 vuotta yksityisissä oppilaitoksissa ja kieliä n.300op työmäärän verran; syksyllä tulee 20 eri kieltä täyteen.

Harrastan bodausta, satunnaista vapaaehtoistyötä ja syksyllä tarkoitukseni on aloittaa tavoitteellisesti jazz-tanssi, nykytanssi ja baletti ja monta muuta tanssia ja liikuntalajia olen lähihistoriassa myös kokeillut. En ole mikään hirveän hoikka, mutta en usko olevani myöskään sellainen ihminen, jota ihmiset luonnehtisivat 'lihavaksi'.

Luonnossa liikkumista minulle on lähinnä pyöräily maaseudulla, mutta muukin menee. En osaa sanoa seuraanko kulttuuria (esim.videopelit ovat kulttuuria), mutta tykkään aina oppia uusia asioita; toki itseä enemmän kiinnostavia asioita on pakko priorisoida rahan ja ajan takia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
76/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:57"]

[/quote]

[/quote]

Olet täysin sairas yksilö jos naisen tulisi valita mies joka haukkuu ja kritisoi eikä pidä naista edes tasavertaisena yksilönä.

[/quote]

Sinun älykkyysosamääräsi on niin alhainen, että älä koskaan jatka sukua. Suomen talous ei kestä yhtään enempää älyllisesti vajakkeja wt-ihmisiä.

Vierailija
77/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:58"]

Haittaako lihavuus, jos on kuitenkin urheilullinen? Oon varsin samanlaisessa tilanteessa kuin sä

[/quote]

Ei haittaa!

Vierailija
78/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:31"]

[/quote]Heh heh, tässäpä on "pikkasen" korkeammat (normaaleja naisten kriteerejä löysemmät nämä toki ovat) kriteerit kumppanille kuin pari päivää sitten olleessa miehen ketjussa, jossa naiset valittelivat liian korkeita kriteereitä - täsäs ketjussa vain mainitaan, että älä ainakana alenna kriteereitäsi. Noin ne kaksoistrandardit toimii =)

Vierailija
79/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:36"]

Näin 30v tiedekorkeakoulutetun sinkkumiehen mieleen juolahtaa kysymys, miksi vielä opiskelet? Itse valmistuin juuri ennen 24. syntymäpäivääni.

[/quote]

Itse olet vain valmistunut nuorena, varsinkin mieheksi. Monet miehet aloittavat opintonsa vasta 20-21-vuotiaana, moni 22 tai 23-vuotiaanakin. Aika kova sälli olisi sellainen mies, joka aloittaa 23-vuotiaana ja on maisteri vielä ennen kuin täyttää 24 vuotta.

Vierailija
80/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, onpa yllätys että tähänkin ketjuun on muutama naisvihamielinen katkera valittaja eksynyt. Kiitos edelleen teille jotka olette vastanneet asiallisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi