Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 30-vuotias nainen voi löytää kunnollisen miehen?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen 30-vuotias sinkkunainen. Opiskelut korkeakoulussa edelleen kesken, teen töitä opiskelujen ohella. Olen hoikka, urheilullinen, tiimalasivartalo. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset ilmejuonteet ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa meikata joka päivä. Hiukset vyötärolle pitkät. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani kulttuuririentojen parissa ja luonnossa liikkuen.

Mieluiten löytäisin toisen korkeakoulutetun miehen, on nimittäin kokemusta siitä kun mies kärsii jatkuvasta alemmuuskompleksista ja kokee oikeudekseen vähätellä alaani. Miehen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja normaalipainoisuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos mies seuraa kulttuuria ja nauttisi luonnossa liikkumisesta kanssani niin olisin jo varmasti täysin myyty.

Voiko tuollaita miestä löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu jonnekin missä on paljon insinöörejä/diplomi-insinöörejä tai alaa opiskelevia. Paljon miehiä vähän naisia. Paikalla on paljon naisen kipeitä miehiä. Vappuna heidät tunnistaa lakeista muulloin kannattaa etsiä se tuttava piirin insinööri käsiinsä ja kysellä missä hän ystävänsä viettävät aikaansa.

Vierailija
42/208 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:41"]

Ei voi. Täysin mahdotonta. Ainakin sellainen käsitys tulee, kun lukee AV:ta.

[/quote]

Kyllä mulle kelpaisi nuo "yli-ikäiset" naiset. Nuoriahan he minuun verrattuna vielä olisivat.

m41

Joo. Nainen on kelvollinen ainoastaan 18-25 -vuotiaana. Sitten onkin jo täysin rupsahtanut kurppa ja pitää ottaa jo uusi akka kiertoon.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:34"]Ei voi löytää.
[/quote]

Totta

Vierailija
44/208 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mamu ei kelpaa?

Vierailija
45/208 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rasismi?

Vierailija
46/208 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut muutaman viestisi ap ja minulle tulee kuva, että olet ehkä kuitenkin onnellisimmillasi yksin. Parisuhteessa pitää tehdä kompromissejä ja vaikka asioiden oikeanlaisan (mielestään) tietääkin on joskus parempi vain olla hiljaa. 

Elä elämääsi, tee kaikkea sitä mistä nautit. Kumppani löytyy sitä kautta aikanaan jos on löytyäkseen.

Vierailija
47/208 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mukavan oloinen noin 30-v mies pyysi minua treffeille. Suostuin. Ehkä minullakin siis on vielä toivoa :)

T: Ap

Vierailija
48/208 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:20"]Jaahas, mukavan oloinen noin 30-v mies pyysi minua treffeille. Suostuin. Ehkä minullakin siis on vielä toivoa :)

[/quote]

Missä tapasit miehen? Mä en tapaa koskaan missään ketään... :(

Vierailija
49/208 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:20"]Jaahas, mukavan oloinen noin 30-v mies pyysi minua treffeille. Suostuin. Ehkä minullakin siis on vielä toivoa :) T: Ap [/quote] Missä tapasit miehen? Mä en tapaa koskaan missään ketään... :(

[/quote]

Yhteinen kaveri tutustutti meidät. Mies vaikuttaa kaikin puolin normaalille ja tolkulliselle.

Vierailija
50/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Siitä vaan tutustumaan samanhenkisiin miehiin

Vierailija
51/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi löytää.

Vierailija
52/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 30v tiedekorkeakoulutetun sinkkumiehen mieleen juolahtaa kysymys, miksi vielä opiskelet? Itse valmistuin juuri ennen 24. syntymäpäivääni.

Vierailija
53/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:32"]

Voi. Siitä vaan tutustumaan samanhenkisiin miehiin

[/quote]

Voi kun tietäsi mistä niitä miehiä löytää! Baareissa en jaksa juurikaan käydä, mitä nyt joskus harvoin olutbaarissa parilla tai karaokea laulamassa :D

Vierailija
54/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha opiskelija tosiaan olet ja pariutumismarkkinoillekin vanha. Tuosta helposti livahtaa 5 vuottakin eteenpäin ja olet 35-v, naimaton sinkku ja se on sitten siinä.

En tiedä miksi et ole onnistunut miestä aiemmin löytämään, nyt se on kyllä aika ... no mahdotonta...ainakin noilla spekseillä.

Onnea matkaan !

Vierailija
55/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisen ja ihanan miehen voi löytää vaikka kuuskymppisenä, ei rakkaus katso ikää.

Vierailija
56/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:36"]

Näin 30v tiedekorkeakoulutetun sinkkumiehen mieleen juolahtaa kysymys, miksi vielä opiskelet? Itse valmistuin juuri ennen 24. syntymäpäivääni.

[/quote]

Vaihdoin koulua 3 vuotta sitten. Alaltani valmistuminen kestää vähintään 5,5 vuotta, hyvin harva valmistuu etuajassa koska opintojen vaativuus, pakolliset harjoittelut, aikaisempia opintoja ei voi hyväksilukea yms. Lisäksi töiden tekeminen opintojen ohella hidastaa vauhtia olennaisesti. Luulisi että tällaisia asioita voisi ihan omalla järjelläänkin päätellä, vai kävitkö tiedekorkeakouluasi Porvoossa?

Vierailija
57/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset piirit. Juhlia, illanviettoja jne? Kyllä joukkoon aina pari hyvää sinkkumiestä luulisi eksyvän.

Baareista ei tuota miestä löydä kuin älyttömällä onnella. Nettideittailua voi kokeilla.

Vierailija
58/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:39"]

Aika vanha opiskelija tosiaan olet ja pariutumismarkkinoillekin vanha. Tuosta helposti livahtaa 5 vuottakin eteenpäin ja olet 35-v, naimaton sinkku ja se on sitten siinä.

En tiedä miksi et ole onnistunut miestä aiemmin löytämään, nyt se on kyllä aika ... no mahdotonta...ainakin noilla spekseillä.

Onnea matkaan !

[/quote]

Tuota minä vähän pelkäänkin. En ole varma haluanko lapsia, joskin suvussani ei ole sikiäminen yli 40-vuotiaanakaan ollut mikään ongelma. Jos hankin lapsia, niin todennäköisesti yhden, korkeintaan kaksi. Myös adoptiota pidän täysin mahdollisena vaihtoehtona. Mutta yksinhuoltajaksi en haluaisi alkaa, ja ennen lastenhankintaa pitäisi olla vakaa pitkä parisuhde takana ja opinnot valmistuneina.

En tiedä miksi en ole onnistunut miestä löytämään, ei minulla ole kuin yksi pitkä parisuhde takana ja muutaman lyhyempi. Enkä kykene seurustelemaan vain seurustelun vuoksi, pitää olla rakkautta ja kemiaa.

Kiitos onnesta, sitä varmastikin tarvitaan!

Vierailija
59/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin oman täydellisen mieheni juurikin 30-vuotiaana, joten toivoa on :)

Vierailija
60/208 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:42"]

Sosiaaliset piirit. Juhlia, illanviettoja jne? Kyllä joukkoon aina pari hyvää sinkkumiestä luulisi eksyvän.

Baareista ei tuota miestä löydä kuin älyttömällä onnella. Nettideittailua voi kokeilla.

[/quote]

Mietin että voisin mennä sinkkuiltoihin baariin, luulisi että siellä olisi muitakin pieni pilke silmäkulmassa? En ole tältä paikkakunnalta kotoisin, joten juhlia on vähänlaisesti ollut, sen lisäksi suurin osa koulukavereistani on muutaman vuoden nuorempia, joten heidän kauttaan ei potentiaalisia kumppaneita ole juurikaan näkynyt. Joskin ei minua haittaisi seurustella esim 25-vuotiaankaan miehen kanssa, jos vaan muutoin kemiat kohtaa. Se on sitten asia erikseen, haluaako kukaan nuori mies itseään vanhempaa kumppania, jotkut toki haluavat.

Nettideittailua kokeilin ja totesin ettei ole minun juttu, oli vähän liikaa outoja pervoja kyseisellä sivulla.

Kiitos muuten kaikille tsemppaavia viestejä laittaneille, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi