Lauantaikaljamies tässä moi!
Se olisi nyt vuoden ensimmäinen (!) viikonloppu selvin päin. Ei tainnut vikme vuonnakaan olla yhtään viikonloppua selviä.. Olkoon tämä nyt prosessi kohti raitistumista. Kommentteja saa heittää laidasta toiseen mutta olkaa ihmisiä 😊
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ite oon humalassa 😬😊 t.kaljanainen
Minäki oon. Mukavaa humalaa sulle ja mulle. t:kaljaukko
Siitähän se lähtee raittiit päivät ja vapaat.
Säästyy rahat ja terveys. Muuta puuhaa keksiä =)
Terve!
Minäkin lopetin kaljoittelun kun alkoi kihti vaivata. Siirryin äveriäiden juomiin.
Hauskaa viikonloppua!
T. Lauantailonkeromies.
Kutkuttaako kovasti vai onko ihan kivaa?
Itse myös viikonloppujuoppo ja nyt pari viikkoa juomatta. Ihan ok kun on ollut tekemistä.
Ikää kohta 45v. Viimeiset 20v joka viikko enemmän tai vähemmän tullut juotua
Ap
Mitä teet juomisen tilalla, onko ajatukset kovasti kaljassa?
Mä olen kaamee viikonlopudeeku ja yleensä selvinä kausina pahin menee ohi siinä kahden kolmen viikon kohdalla. Mutta, silti ahdistaa, silti masentaa ja silti kärsin unettomuudesta. Noh, pöhötystä lähtee ja painokin hieman laskee kun ahdistaa niin paljon, etten halua syödä.
En kaipaa enää noita sunnuntaikrapuloita. Puhe ja ajatus pätkii, maha kasvaa, siinä muutama hyvä syy lopettaa. Nyt oon vaimon kans katellu leffaa, ei tee yhtään mieli huikkaa.
Ap
Te viikonloppudeekut: otatteko huikkaa jokaisena kotiviikonloppunakin? Mulla ei koskaan tee alkoa mieli jos ei ole jotain rai rai -meininkiä. Ankeeta tissutella vain kotonaan, ainakin yksin.
Puol tuntia enää niin kaupat aukee.
Ite oon humalassa 😬😊 t.kaljanainen